Колеги,даите някаква схема за свързване на ключа газ-бензин за моно инжекция на пунто 1.1. Това което аз намирам като схеми е че дават навсякъди бензинов и газов клапан а за моното е само с газов .Аз искам да прекъсна дюзата без да прекъсвам бензиновата помпа.ПРИДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
как да свържа превключвателя
Collapse
X
-
кола
едното пекъсва бензина -/с клапан на тръбичката /а другия клапан пуска газ -при изпарителя идва сигнал от Ключето а помата си е прекъсваш с круго ключе ако искаш де http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo_files/imageBQP.JPG
-
kikianev написа:Да прекъсва бензина когато има клапан и това е за карбуратор когато няма клапан трябва да прекъсна дюзата .а с помпата няма проблем заштото първо пали на бензин апосле автоматично превключва на газ.Такива схеми има доста но не ми вършат работаBravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Първата помпа която смених беше 290000 оригинална бошовска на която пишеше западна германия колата нямше газ втората беше с газ и изминати километри почти колкото първата говоря за две различни коли .Другите двете помпи едната аз я изгорях или по точно незнам дали изгоря по скоро блокира от липса на бензин а другата просто изгоря а и двете бяха нови но гаражно производство като изминати километри под 20к .Така че едвали газта е проблем още повече когато помпата качи налягане в рампата на дюзите изключва -така мисляде. И в почти всички газ сервизи които монтират такива уредби не прекъсват помпата.Явно има защо
Коментар
-
kikianev написа:Първата помпа която смених беше 290000 оригинална бошовска на която пишеше западна германия колата нямше газ втората беше с газ и изминати километри почти колкото първата говоря за две различни коли .Другите двете помпи едната аз я изгорях или по точно незнам дали изгоря по скоро блокира от липса на бензин а другата просто изгоря а и двете бяха нови но гаражно производство като изминати километри под 20к .Така че едвали газта е проблем още повече когато помпата качи налягане в рампата на дюзите изключва -така мисляде. И в почти всички газ сервизи които монтират такива уредби не прекъсват помпата.Явно има защоBravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Може ли едно малко въпросче в темата на колегата/ Аз като съм с газов инжекцион трябва ли да спирам помпата или бензиновите инжектори? И ако се спре помпата без инжекторите може ли те да се повредят от прегряване?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар