Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с Fiat Bravo 1.8GT и ГИ-РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    2 полюса по сервизната книжка,започвам да се чудя дали в ТАП няма проблем,предверението да е малко???
    Fiat Bravo 1.8GT:ГИ

    Коментар


      #32
      kocemak написа:
      2 полюса по сервизната книжка,започвам да се чудя дали в ТАП няма проблем,предверението да е малко???
      Това е ГИ и не би следвало да има проблем от това естество. Поне според мен
      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
      Powered by Total & Fobos LPG

      Коментар


        #33
        Колеги, направих си така необходимият кабел,и скоро ще започна с "великите настройки".Да видим каква ще я свършим.
        Fiat Bravo 1.8GT:ГИ

        Коментар


          #34
          Здравейте колеги,рестартирах си компа на колата ,покарах известно време на бензин докато се уверих че работи добре и вече няма аномалии,и настроих ГИ.Докарах до момент времената на бензиновите инжектори да са еднакви както при работа на газ така и при бензин.В моя случай времената на бензин на празен ход са 1.9мс/при загрял двигател/.Покарах колата така на газ и пукане нямаше,но пак придърпва в ниските обороти.Направи ми впечатление,че бензиновите времена не се променят в целия оборотен диапазон примерно от 900 до 4000 оборота все въртят около 1.9мс/това го гледам с газовия софтуер при работа на бензин,преди настройките и след ресета/.Дали е нормално???
          Fiat Bravo 1.8GT:ГИ

          Коментар


            #35
            kocemak написа:
            Здравейте колеги,рестартирах си компа на колата ,покарах известно време на бензин докато се уверих че работи добре и вече няма аномалии,и настроих ГИ.Докарах до момент времената на бензиновите инжектори да са еднакви както при работа на газ така и при бензин.В моя случай времената на бензин на празен ход са 1.9мс/при загрял двигател/.Покарах колата така на газ и пукане нямаше,но пак придърпва в ниските обороти.Направи ми впечатление,че бензиновите времена не се променят в целия оборотен диапазон примерно от 900 до 4000 оборота все въртят около 1.9мс/това го гледам с газовия софтуер при работа на бензин,преди настройките и след ресета/.Дали е нормално???
            Според мен не е нормално!Това време от 1,9 мсек на празен ход ми се струва твърде малко,а и не може да не се променя!Какви времена имаш при натискане на газта по време на движение?Ако пак е 1,9,то бъди сигурен,че това не е нормално!
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #36
              По време на движение не мога да направя замерването поради технически причини,като подам рязко газ времената нарастват за по -малко от секунда,но на 2000 оборота се връщат веднага на 1.9мс,на 4000 оборота даже 1.8мс.Сега се чудя дали налягането в бензиновата рейка не е голямо поради някаква причина,ама как да го измеря,каква е нормалната стойност???Сега се сещам че като спра на бензиностанция и махна врътката да зареждам бензин,излиза сериозно количество въздух/чак духа/не знам дали има отношение за налягането на бензина в рейката.
              Fiat Bravo 1.8GT:ГИ

              Коментар


                #37
                Времената не се менят защото няма натоварване двигателя,увеличават се само докато се дигнат необходимите обороти и пак падат ,на 4000 оборота времената може да са 1,8 милисекунди ама като ги умножиш по 4 са четири пъти повече бензин/газ/ отколкото на ниски точно толкова колкото са нужни за подържане на 4000оборота, от рязко подаване на газ нищо няма да разбереш.Отиваш до един баир даваш на първа,втора , трета караш с еднаква газ ,превключваш от бензин на газ гледаш времената,променяш коефицента който е активен в момента и така до безкрая,но ти трябва втори човек да кара ,а най добре на дълъг път .Аз така си я настроих жената кара от Варна за Бургас а аз си пуших цигарката и си цъках два часа на лаптопа.Ако не можеш да го направиш в движение пробвай да увеличиш коефиентите които са активни точно по време на придърпването /малко след ниските обороти/.С какъв коефицент работи на ниските ,при какво налягане и с каква марка дюзи си.

                Коментар


                  #38
                  Всичко е EMMEGAS,коефициента за последно май го направих 15,налягането 1.2бара,но мисля че си открих проблема,съвсем скоро ще пиша за развръзката,само да стане
                  Fiat Bravo 1.8GT:ГИ

                  Коментар


                    #39
                    Ако коефицента е 1,5 а диф.налягане 1,2 си мисля че дюзите идват леко големички за тоя мотор.Придърпването като караш с постоянна малка газ ли е.

                    Коментар


                      #40
                      MEMO написа:
                      Ако коефицента е 1,5 а диф.налягане 1,2 си мисля че дюзите идват леко големички за тоя мотор.Придърпването като караш с постоянна малка газ ли е.
                      ДАСложиха ми по малки дюзи за последно,и сега съм с тях
                      Fiat Bravo 1.8GT:ГИ

                      Коментар


                        #41
                        Да не дърпа въздух отнякъде/например от сервото/,още трябва да се намалят дюзите макар че и с тези може да се настрои.пробвай да увеличиш коефиентите които са активни точно по време на придърпването /малко след ниските обороти/.

                        Коментар


                          #42
                          След няколко дни на настройка , смяната на газова дюза/изпускаше газ/,както и подмяната на новите свещи които бяха Champion RC7 BMC/по каталог са подходящи за бензин,но за газ не стават GAP-а им е 1.6мм./Всичко си дойде на мястото,няма пукане и придърпване вече,колата заработи както трябва.Благодарности на MEMO и MadHead за консултациите
                          Fiat Bravo 1.8GT:ГИ

                          Коментар


                            #43
                            Колега какви свещи сложи и с колко електрода трябва да са за газ и с колко за бензин? Сега като сложи свещи за газ,как работи на бензин колата?
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар


                              #44
                              PaUnOff написа:
                              Колега какви свещи сложи и с колко електрода трябва да са за газ и с колко за бензин? Сега като сложи свещи за газ,как работи на бензин колата?
                              Ами сложих с 2 електрода колкото си дават производителите,в случая избрах на Bosch FR7LDC+/GAP 0.9mm,с итриев електрод-по издръжливи/,не са специални за газ,на бензин разбира се работят по добре,не вярвам че има случай на газ колата да работи по- добре от бензина.
                              Fiat Bravo 1.8GT:ГИ

                              Коментар


                                #45
                                Колега ,ти колата я оправи но ми е интересно продължаваш ли с настройките за разход и какво постигна.

                                Коментар

                                Working...
                                X