Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газов инжекцион Стефанели - интересен проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    MEMO написа:
    Колега от толкова много експерименти зехме да се объркваме вече .Достатъчно е да направиш оше един опит но както ти казах по горе и нещата ще бъдат 100 процента ясни.Ще повторя пак а ти го направи точно както ти казвам. Разпръсквача на работещия четвърти цилиндър вързан към неговото си управление включи в маркуча който отива в трети цилиндър.Трети разпръсквач както си е вързан към неговото си управление забучи в маркуча на четвърти цилиндър,запали колата ако трети пак не работи а четвърти работи остави газовото на мира и се заеми с търсене на проблема в ДВГ-то.Въздух ли ще е ,слаб цилиндър ли, това ще разбереш в последствие но ще е ясно поне едно ПРОБЛЕМА НЕ Е В ГАЗОВОТО.Това че работи на бензин изобщо не е гаранция че ще работи на газ един цилиндър с компресия 6 примерно.Какъв е цвета на трета свещ и на другите.
    Благодаря!Цвета на свеща е като на другите!Това точно не съм правил но направих подобно! Вместо да разменя разпр. директно им размених управленията, което по същество би трябвало да е същото. Промяна няма. А предишните проби доказват че разпръсквачите са наред. Ако ме разбираш и си съгласен моля пиши за да съм сигурен, че не е в газовата проблема.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Проблема не е в газовото,търси го другаде.

      Коментар


        #18
        Благодаря!Може ли да ми отговорите и на този въпрос?Бенз.разпр. се прекъсват от релета! За този цилиндър релето да не работи и да остава непрекъснато захранен бенз. разпр. Т.е. на газ в този цил. да влиза и бензин и газ, защото тогава пак няма да има горене.Събота и неделя слагам осцилоскопа и почвам с него! После ще пиша.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          MEMO написа:
          Газовия комп прекъсва сигналите към бензиновите инжектори при работа на газ и ги емулира за пред бензиновото ЕКУ -иначе то ще дава грешка а след всички експерименти до сега да те питам ти пробва ли да размениш свещи,кабели бобини .

          Коментар


            #20
            MEMO написа:
            MEMO написа:
            Газовия комп прекъсва сигналите към бензиновите инжектори при работа на газ и ги емулира за пред бензиновото ЕКУ -иначе то ще дава грешка а след всички експерименти до сега да те питам ти пробва ли да размениш свещи,кабели бобини .
            Кабели разменях, но без резултат. Добре, гозовия комп. ги емулира за пред бензиновото. Защо тогава двг гасне, като извадя буксата на бензиновите инжектори по време на работа на газ? Не би трябвало това да се случва, ако коректно се емулират. Или всъщност емулацията, както беше писал преди време един колега, всъщност е добавяне на резистор към истинските инжектори? Така те няма да могат да се отварят поради малкия ток, но ще са там за пред ЕКУ.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Газовото ЕКУ приема сигналите от бензиновото към бенз.инжектори но входовете му при работа на газ са със съпр.като на бенз.инж.При работа на бензин газовото ЕКУсе "самошунтира ".Газовото ЕКУ възоснова на бенз времена за инжекторите изчислява газовите като се съобразява с заложените му алгоритми .Това е много общо обяснение но нямам в момента време за детайли. Колата гасне защото газовото ЕКУ мисли че си загасил мотора защото липсва сигнал от бензиновото /загасил си колата/ пък и как да изчисли газови времена като липсват бензинови.А как пък да емулира бенз.инж като му прекъснеш връзката с тях.

              Коментар


                #22
                MEMO написа:
                Газовото ЕКУ приема сигналите от бензиновото към бенз.инжектори но входовете му при работа на газ са със съпр.като на бенз.инж.При работа на бензин газовото ЕКУсе "самошунтира ".Газовото ЕКУ възоснова на бенз времена за инжекторите изчислява газовите като се съобразява с заложените му алгоритми .Това е много общо обяснение но нямам в момента време за детайли. Колата гасне защото газовото ЕКУ мисли че си загасил мотора защото липсва сигнал от бензиновото /загасил си колата/ пък и как да изчисли газови времена като липсват бензинови.А как пък да емулира бенз.инж като му прекъснеш връзката с тях.
                Не, не ме разбра. Разединявам куплунга при самите бензинови инжектори. Нищо друго. Т.е. прекъсвам 5 проводника:1-Общия за инжекторите2-3-4-5- индивидуалните за инжекторите.Всички останали връзки са направени преди този куплунг и тях не ги закачам. За мен единственото обяснение е че бенз. инж. участват по някакъв начин.Ама ква схема само
                Прикачени файлове
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  Колега,колата първо ти пали на бензин и после минава на газ.Как да стане номера,като си прекъснал, да запали на бензин?Освен това може би ЕКУ-то на газта отчита,че има прекъсване на връзката с бензиновите инжектори и може да изключва.За да си сигурен,че ти работи инжектора и пуска газ сложи в една чаша вода и маркуча,който отива от газовия инжектор към щуцера го пъхни във водата.Освен това запуши щуцера така,че да не смучи въздух от там и нека някой да запали.С този опит ще постигнеш два отговора:1.Ако излизат мехурчета,значи инжектора отваря и пуска газ.2.Ако колата работи нормално значи 3 цилиндър работи на бензин.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #24
                    dudulia написа:
                    Колега,колата първо ти пали на бензин и после минава на газ.Как да стане номера,като си прекъснал, да запали на бензин?Освен това може би ЕКУ-то на газта отчита,че има прекъсване на връзката с бензиновите инжектори и може да изключва.За да си сигурен,че ти работи инжектора и пуска газ сложи в една чаша вода и маркуча,който отива от газовия инжектор към щуцера го пъхни във водата.Освен това запуши щуцера така,че да не смучи въздух от там и нека някой да запали.С този опит ще постигнеш два отговора:1.Ако излизат мехурчета,значи инжектора отваря и пуска газ.2.Ако колата работи нормално значи 3 цилиндър работи на бензин.
                    Прав си колега! Тези опити ги правих и 3-ти не работеше. Това означава, че не ги смесва двете горива. Бензиновите инж. ги разкачам след като сме стартирали ДВГ и сме го превключили на газ. А газовото ЕКУ дали има способности да следи бенз. инж. не знам.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Така!Колата ходи при газаджиите, които стигнаха до нашия извод - газовото не е виновно.Мериха компресия. Трети цилиндър с наполовина по-малка компресия. Какви са възможните варианти колеги?1. Прегорял клапан?2. Пренатегнат клапан?3. Прецакани легла на клапани?4. Сегменти?Този ДВГ с пулове ли е?
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар

                      Working...
                      X