Колеги, предстои ми закупуване и монтаж на ГИ.Спрял съм се на LandiRenzo Omegaz Plus.Дилемата е следната:При дилъра, който съм избрал има и LandiRenzo Omegaz Plus и LANDI LSI-NSI.По негови думи е едно и също, но аз не съм убеден в това. Най малкото в сайта на LandiRenzo няма продукт Landi.По думите на дилъра, Landi е по нова система. Цената е с около 250-300 лева по-ниска.И сега не знам как да постъпя.Да купя по скъпата и малко по стара технологично [по думите на дилъра] LandiRenzo Omegaz Plus или по евтината, но за мен неизвестна Landi LSI-NSI.Моля пишете вашите впечатления, а ако са от личен опит ще е още по добре.Ще се радвам да се изкажат и техниците за отзиви при тях самите.Благодаря предварително на всички.Кратко описание на системите:LANDIRENZO OMEGAS PLUSLANDIRENZO OMEGAS PLUS е многоточкова секунциална инжекционна система от ново поколение. Принципът, използван от газовия компютър е да калкулира времето за впръскване, което да съответства на газовите инжектори. Следователно, управлението на двигателя е оставено на бензиновия компютър, докато пропан бутановото контролно устройство трансформира бензиновото включване в подходящ за пропан бутановите инжектори вид. За да има връзка с бензиновата система, газовия компютър управлява газовите инжектори със същата честота, както бензиновите. Благодарение на разработените стратегии за газовия компютър, той има възможността да трансформира времето за впръскване на бензин във време за впръскване на газ, реконструирайки подходяща система, оптимизирана за пропан бутан. LANDIRENZO OMEGAS PLUS може да използва различен тип инжектори според спецификата на отделния автомобил.LANDIRENZO OMEGAS PLUS променя в минимална степен оригиналната система за управление на бензин. LANDIRENZO OMEGAS PLUS може лесно да бъде интегрирана в основните функции на двигателя, като изключване на двигателя, контрол насместа, системата за отработените газове, както и допълнителните функции за управление като климатик, сервоуправление, електрическо натоварване и т.н. Газовият компютър има възможност да калкулира времето за впръскване на газ като използва специфична информация като налягане в газовите инжектори, температура на газта, температура на охлаждане на двигателя, обороти на двигателя и акумулатор, в допълнение към бензиновия компютър.Изцяло самокалибрираща се система, базираща се на алгоритми.Landi LSI-NSIСекунциална система LSI-NSI се състои от: конвертер, филтър, инжекторна рейка, компютър, превключвател. Много е лесно да монтираш LSI-NSI, има само няколко кабела за свързване и кратка процедура по калибрацията. LSI-NSI компютъра настройва инжекторното време за газта, идваща от инжекторите според бензиновото инжекторно време отмервано от съответния цилиндър. Друга информация като температурата на водата, температурата на газта и налягането на газта се използва за да се управлява смяната на горивото, бензин - газ и обратно. LSI-NSI системата е програмирана от личен компютър, въвеждайки карта за типа автомобил.Работещия проверява и всички настройки могат да бъдат направени от личен компютър
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
LandiRenzo vs. Landi
Collapse
X
-
Съвсем грубо казано 1600 за LandiRenzo Omegaz Plus срещу 1300 за Landi. Има малки вариации съобразно вида на бутилката [на мястото на резервната гума или обикновена]..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Колега,не разбрах защо си се спрял на Ланди-Ренцо?Не си ли мислил за по-евтин вариант - Полско-Български уредби?Не знам точно в какво се изразява разликата между двете уредби,но предполагам Омегаз е за предпочитане с оглед цената.Вероятно разликата е в нещо подобно ,както при БРЦ секуент и секуент24.Безспорно инжекторите на тези уредби са добри,а това е много важно.Кофти е,че когато се скапят предполагам са доста скъпички ( за пример давам БРЦ -цена около 120лв. на бройка),докато полско-българските алтернативи са със същата цена,но за 4 броя.Вярно не е известно в коя китайска фабрика са произведени.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia, и аз не знам защо съм се спрял на LandiRenzo. Може би по инерция смятам, че по скъпото марково ще е по добро от [почти] noname евтино, знам ли?И като не разбирам от тези неща се хвърлям на продукта с традиции, затова може би.А и питам, разчитам на съвети на хора, които имат опит с ГИ.На Tipo-то имам BRC, нямам оплаквания, на Punto-то на жена ми Lovato, също, но и двете коли не са с ГИ, а моноинжекции.И сега ми се налага да избера ГИ за Brava-та, която е и с пластмасови колектори..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Колегата "qnisZ" Янко е човека който мисля ще ти даде най-правилния отговор.занимава се с монтаж на газови уредби и доколкото чувам от колеги всички са доволни.Далеч ти се пада че е във Пазарджик,но мисля че не би ти отказал съвет на ЛС. или по телефона.Има го в темата за "Телефон за спешна помощ във всеки град"Моите наблюдения са от АГ Зенит полска уредба.една година я ползвам без нито един път да ми е направила какъвто и да е проблем.Струваше 1300 лева,сега са паднали на 950 в Бургас.Успех с намирането на най-удачния за теб вариант.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар