bbw написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос - Самонастройка (самообучение) на ГУ Ламбда контрол.
Collapse
X
-
-
общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
bbw написа:общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.
Коментар
-
sasho_35 написа:bbw написа:общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
bbw написа:sasho_35 написа:bbw написа:общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.
Коментар
-
здравейте карам брава 1,6 с същата газова система на ланди рензо преди да се развали степ мотора настроиката ставаше мн бързо и лесно само с светването на зеления диод който се намира на контролния модул. излагам два файла на анг. и бг. език превод на фаила които е изловен по напред в станицата от коментара.
Коментар
-
malinovjr написа:здравейте карам брава 1,6 с същата газова система на ланди рензо преди да се развали степ мотора настроиката ставаше мн бързо и лесно само с светването на зеления диод който се намира на контролния модул. излагам два файла на анг. и бг. език превод на фаила които е изловен по напред в станицата от коментара.
Коментар
-
ако съм разбрал правилно: с въртене на тримера се контролират оборотите при които автоматично се превключва от бензин на газ.при запалване на мотора свети червеният светодиод. при отваряне на дросела червения мига.кара се с последователно ускоряване и намаляне на скоростта, за да се "запомни" модула двата режима. Така ли го разбирате и вие?F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
bbw написа:ако съм разбрал правилно: с въртене на тримера се контролират оборотите при които автоматично се превключва от бензин на газ.при запалване на мотора свети червеният светодиод. при отваряне на дросела червения мига.кара се с последователно ускоряване и намаляне на скоростта, за да се "запомни" модула двата режима. Така ли го разбирате и вие?
Коментар
-
При мен газовата система се държи добре . Когато беше здрав Степ мотора даваше разход от 13 на 100 (по каталог). Сега съм сложил 3-ник и ми е завишен малко разхода. относно самонастроиката - разбрал си правилно. проблем има само с паленето стартера върти по продължително време което се дължи на бобина и кабели. при 2 и 4 цилиндър искрата закъснява с няколко милисекунди (бобината е за смяна).
Коментар
-
malinovjr написа:При мен газовата система се държи добре . Когато беше здрав Степ мотора даваше разход от 13 на 100 (по каталог). Сега съм сложил 3-ник и ми е завишен малко разхода. относно самонастроиката - разбрал си правилно. проблем има само с паленето стартера върти по продължително време което се дължи на бобина и кабели. при 2 и 4 цилиндър искрата закъснява с няколко милисекунди (бобината е за смяна).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар