Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос - Самонастройка (самообучение) на ГУ Ламбда контрол.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    bbw написа:
    щом караш рядко на бензин инжекторите се "цапат" за нула време, но това е ценат която плащаме за икономията. най вероятно пак са за чистене. Аз лично гледам да карам по 100 кмна месец на бензин, а ако имам излизане извън града е още по добре защото ги минавам наведнъж и се "продухват" инжекторите. защо искаш да сменяш модула? имаш ли проблем с него? ако нямаш не го пипай. Моят ЛК като работеше имах разход 10/100 в града с климатик. иначе можеш да го смениш, но мисля че се сменя и степ мотора. на ланди ренцо новият е около 400 лв. иначе АЕБ е около 150 новКато махна въпросното капаче диода свети червено, а като подам газ червеното примигва. на бензин не помня дали светеше зелено или въобще нищо не светеше. червеният ти светодиод примигва ли кодато форсираш мотора?какъв ти е разхода? спъната ли е колата на газ или е като на бензин?п.с каква добавка ползваш? аз съм ползвал само вюрт чистител за инжектори и съм много доволен. мисля да пробвам и със спирт за горене в бензина.
    единственият проблем ми е паленето-въртя на стартер малко по дълго и то сутрин около 7-8 сек.Колата не е спъната на газ,върви и набира чудесно.И на бензин се опрявя но като загрее,докато е студена като и подам газ и забожда муцуната.Разход градско ми дава около 13,а на дълго 9-10 л.Но в града е карам на къси разтояния.Може би затова е такъв разхода.Диода не съм обърнал внимание да ли премигва.Добавката я купих от Лукойл но не сещам каква беше,струва ми се,че ефекта от нея беше нулев.Само набутване и за нея 15лв.струваше.

    Коментар


      #32
      общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.
      F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
      F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

      Коментар


        #33
        bbw написа:
        общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.
        ок.прати ми снимка на добавката която си ползвал.Толкова ли е сложно това агу да се настрои-може би щот е стар модел.

        Коментар


          #34
          sasho_35 написа:
          bbw написа:
          общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.
          ок.прати ми снимка на добавката която си ползвал.Толкова ли е сложно това агу да се настрои-може би щот е стар модел.
          не е сложно, но е явно е специфично. уредбите са стари и са спрени от производство отдавна. настройват се с тестери които не можеш да намериш. в сервиза на ланди ренцо я гледат като голям камък. ако я няма емблемата дори не могат да познаят че е тяхна. Подозирам колегата QnisZ, че им разбира ама не иска да си признае :D :D :DРазгледай файла който QnisZ е изпратил. Чичо Гугъл превежда малко странно но ще разбереш основните моменти
          F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
          F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

          Коментар


            #35
            bbw написа:
            sasho_35 написа:
            bbw написа:
            общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.
            ок.прати ми снимка на добавката която си ползвал.Толкова ли е сложно това агу да се настрои-може би щот е стар модел.
            не е сложно, но е явно е специфично. уредбите са стари и са спрени от производство отдавна. настройват се с тестери които не можеш да намериш. в сервиза на ланди ренцо я гледат като голям камък. ако я няма емблемата дори не могат да познаят че е тяхна. Подозирам колегата QnisZ, че им разбира ама не иска да си признае :D :D :DРазгледай файла който QnisZ е изпратил. Чичо Гугъл превежда малко странно но ще разбереш основните моменти
            ок.аз го разгледах ама е на италиано и не мога да вдена нищо друго освен схемата-горе долу.А колегата ако знае що си трае-да вземе да ни открехне. :D

            Коментар


              #36
              здравейте карам брава 1,6 с същата газова система на ланди рензо преди да се развали степ мотора настроиката ставаше мн бързо и лесно само с светването на зеления диод който се намира на контролния модул. излагам два файла на анг. и бг. език превод на фаила които е изловен по напред в станицата от коментара.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #37
                Извинявам се, че задавам един и същ въпрос вече в трета тема, но някой може ли да ми даде схемата за настройка на ламбда контрол Lovato Lov "U2"?

                Коментар


                  #38
                  malinovjr написа:
                  здравейте карам брава 1,6 с същата газова система на ланди рензо преди да се развали степ мотора настроиката ставаше мн бързо и лесно само с светването на зеления диод който се намира на контролния модул. излагам два файла на анг. и бг. език превод на фаила които е изловен по напред в станицата от коментара.
                  Здрасти колега,при теб как се държи това агу,проблеми има ли?

                  Коментар


                    #39
                    ако съм разбрал правилно: с въртене на тримера се контролират оборотите при които автоматично се превключва от бензин на газ.при запалване на мотора свети червеният светодиод. при отваряне на дросела червения мига.кара се с последователно ускоряване и намаляне на скоростта, за да се "запомни" модула двата режима. Така ли го разбирате и вие?
                    F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                    F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                    Коментар


                      #40
                      bbw написа:
                      ако съм разбрал правилно: с въртене на тримера се контролират оборотите при които автоматично се превключва от бензин на газ.при запалване на мотора свети червеният светодиод. при отваряне на дросела червения мига.кара се с последователно ускоряване и намаляне на скоростта, за да се "запомни" модула двата режима. Така ли го разбирате и вие?
                      При мен текста на бг. се чете някак си несвързано-що така?

                      Коментар


                        #41
                        превеждано е автоматично от софтуер затова е така. и при мен превода от италиански беше така.
                        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                        Коментар


                          #42
                          bbw написа:
                          превеждано е автоматично от софтуер затова е така. и при мен превода от италиански беше така.
                          Колегата е за черпене за толкова време никой не е давал нещо на бг.Значително е по добре отколкото на италиански.Твойте размишления са правелни и според мен.

                          Коментар


                            #43
                            При мен газовата система се държи добре . Когато беше здрав Степ мотора даваше разход от 13 на 100 (по каталог). Сега съм сложил 3-ник и ми е завишен малко разхода. относно самонастроиката - разбрал си правилно. проблем има само с паленето стартера върти по продължително време което се дължи на бобина и кабели. при 2 и 4 цилиндър искрата закъснява с няколко милисекунди (бобината е за смяна).

                            Коментар


                              #44
                              malinovjr написа:
                              При мен газовата система се държи добре . Когато беше здрав Степ мотора даваше разход от 13 на 100 (по каталог). Сега съм сложил 3-ник и ми е завишен малко разхода. относно самонастроиката - разбрал си правилно. проблем има само с паленето стартера върти по продължително време което се дължи на бобина и кабели. при 2 и 4 цилиндър искрата закъснява с няколко милисекунди (бобината е за смяна).
                              За в моя случай ли мислиш,че е заминала бобина.Щот аз въртя по продължително време на стартер?

                              Коментар


                                #45
                                sasho_35 незнам при теб дали не е сащия проблем, изправността на бобината можеш да провериш като се ’закачи’ колата на дигитален осцилоскоп в някои сервиз с по новичак хардуер и разбирасе кадето има кадарни и разбиращи хора .. УСпех.

                                Коментар

                                Working...
                                X