Здравейте колеги, става дума за следното: преди няколко седмици ходих на майстор електричар за едни проблеми по ел-а на баба яга, та докато чаках човека да си свърши работата се заговорихме за газовите уредби с ламда контрол ( Имам ГУ с ламда контрол монтирано в италия. поради висок разход изклчихме степ мотора и сложихме врътка. В крайна сметка проблема се оказа прескочил зъб на ангренажен ремък, но така и не успях да възстановя уредбата в първоначален вид.) Та човека вика следното: Модула за ламда контрол е с енергозависима памет. ако се откачи акумолатора за повече от час се губят настройки и е необходимо да се самообучи (подобно на бензиновите компютри). Пробвано било на ГУ БРЦМоля колеги ако имате инфо по въпроса споделете(особенно колегите които се занимават професионално) Аз лично търся инфо в нета но не съм намерил нищо все още. Интересувам се има ли резон в казаното или не?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос - Самонастройка (самообучение) на ГУ Ламбда контрол.
Collapse
X
-
Аз също съм с Ламбда БРЦ , обаче блокира степа , сложих врътка от тогава разхода е доста променлив, за обучението не знам зависи от модела ЛамбдаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
А има ли някой с ГУ,ГИ или Ламбда-контрол и да няма проблеми.Разваляте си автомобилите с тези измишльотини и после започва ходене по майстори и проблеми. До ден днешен не мога да схвана тази логика,да дадеш пари за нещо което ще те доведе до проблеми и допълнително даване на пари за отстраняването им.Ами по добре си карай на бензин-парите които ще дадеш в повече за гориво ще ги избиеш от уредбата и парите допълнително за ремонти.Така ще спестиш поне проблемите и удоволствието от карането ще е истинско,ще имаш истински багажник и още много други предимства на фабричната кола.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:А има ли някой с ГУ,ГИ или Ламбда-контрол и да няма проблеми.Разваляте си автомобилите с тези измишльотини и после започва ходене по майстори и проблеми. До ден днешен не мога да схвана тази логика,да дадеш пари за нещо което ще те доведе до проблеми и допълнително даване на пари за отстраняването им.Ами по добре си карай на бензин-парите които ще дадеш в повече за гориво ще ги избиеш от уредбата и парите допълнително за ремонти.Така ще спестиш поне проблемите и удоволствието от карането ще е истинско,ще имаш истински багажник и още много други предимства на фабричната кола.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
dan4o написа:така е ,има елемент на обучение,ама трябва да кажеш каква марка е ,има писано как се обучава и трябва да ти е наред ламдатаdan4o написа:....има писано как се обучава ...........F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Tornado написа:А има и модели които си имат памет и не са енергозависими.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
без контрол както съм и аз в момента, си всеедно с обикновена ГУ с много скъпи релетаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Tornado написа:Без стъпковия мотор какъв ще е смисъла на контрола тогава?F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар