Днес бях на газаджия и ето какви въпроси ми възникнаха от проведения с него разговор...1. Предложи ми да свалиме плочката, която е сложена от друг майстор с вход 2х10, каквото и да значи и да сложи друга плочка, но с 1х16Спомена, че с такава плочка би трябвало да се държи много по-добре колата и разхода да бъде по-разумен от преди..2. Топлият въздух, който идва от изпускателния колектор ми каза, че трябва да се прекъсне, защото от него колата гасне в движение при изключена скорост... На пръв поглед ми се стори странно, но като покарах после се оказа, че е прав... Но идва въпроса като ми е откачил маркуча тия отвори празни ли да ги оставя? смисъл отворени..3. Спомена че по новите норми на ЕС се налага да се смени сондата и нивомера с някакви които имали електронни защити и няколко клапана за защита още... Вие какво ще кажете? Техническия преглед го минах безпроблеми...4. Пробката за зареждане ми е вътре в багажника и според него също по нови наредби на ЕС трябва да бъде изкарана отвън но и затова не ми се заядоха като си правех прегледа...п.п.> Пропуснах да кажа че колата е моноинжекция Фиат Браво 1.4 12в. Газовата е Ловато без симулатор на ламбда сонда..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси за плочка и топъл въздух от двигателя?
Collapse
X
-
Плочката се определя по каталог , намери тозе на брц има го на сайта им и веж каква е за твоя моделPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Реклама
Collapse
Коментар