моя винаги е бил точно над казанчето за спир. течност- с изключение на зимата паля на газ и заминавам директно, зимата паля на бензин и до 2 секунди съм обърнал на газ и заминавам
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Оказасе че от тази промяна файдата е ЙОК ! Все едно нищо не съм направил , все така като е студена и не държи обороти на газ и гасне.Пак трябва да изчакам да иде до 90 градуса , че да мина на газ и да работи добре . Сега почвам да се чудя от какво може да се получава така ...
Оказасе че от тази промяна файдата е ЙОК ! Все едно нищо не съм направил , все така като е студена и не държи обороти на газ и гасне.Пак трябва да изчакам да иде до 90 градуса , че да мина на газ и да работи добре . Сега почвам да се чудя от какво може да се получава така ...
Каква е уредбата? откъде взема топла вода / антифриз за изпарителя?
F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
АГУ-то е Bigas , взима топла вода от малкия кръг на охладителната с-ма , т.е. от тръбите за парното .... Просто като се замисля няма логическо обяснение защо става така , незнам и вече какво да сменя , че да се оправи работата
http://pics.data.bg/categories/1/%D0...j#embedsМоя е монтиран така. Проблемно ще ми е само ако се наложи да наливам спирачна течност някога.Вързал съм го последователно на отоплението на дросел клапата, и въпреки че там маркучето е мн малко си грее нормално.Паля винаги на газ, проблеми нямам засега
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар