Здравейте колеги, от известно време забелязах, че нещо се е разбъзикало по Мареята( 1.8 с обикновенно газово). Симптомите са следните:- както си карам градско на ГАЗ и в неопределен от мен момент светва лампичката на инжектора, при което ако наближавам да спирам или се движа на ниска предавка виждам как оборотите се ВДИГАТ ОТ САМО СЕБЕ СИ и се задържат на 2200, като кракът ми въобще не е на педала на газта. Супер странно поведение, автоматично се вдигат оборотите и се задържат сами. След известно време лампичката на инжектора изгасва и се нормализират оборотите също, да кажем след 1 минута, макар, че не съм доачквал защото съм гледал да е на предавка за да не ръмжи или гася направо, ако съм в покой. Обикновенното ми газово е вързано така, че бензиновата помпа си работи постояно, дори и когато карам на газ, Помолих да ми я прекъсната с реле или от ключа там, когато преминавам на газ, но така и не го направи майстора, нямало смисъл. Както и да е. Проблемът с тези обороти почна да ме притеснява.- другият симптом е, че доста често почна да ми отказва на моменти да ми пали на бензин, като включа а ГАЗ ми пали без проблем директно. В друг момент си пали на бензин без проблеми. Отново своеволно поведение, както описаното по-горе с оборотите.Предполагам, че двата сиптома имат някаква връзка помежду си. Какво ми подсказват те, така и все още не съм наясно. Преди да се замъкна по майстори, моля някой ако се сеща нещо отностно двата симптома нека да сподели. Всяка компетенция е добре дошла
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светване лампичката на ИНЖЕКТОРА и ВДИГАНЕ на 2200 оборота
Collapse
X
-
dan4o написа:значи помпата я разкачи ,щото ще ти изгори ,а оборотите вероятно се вдигат от моторчето на празния ходФиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
Днес на един колега така му се вдигнаха оборотите - качва си до към 2200 оборота самичка. Разкачих му акумулатора и след това колата изобщо не поиска да запали на бензин. Колата е РЕНО КЛИО 1,2 с Бош моноинжекция. Оказа се, че е моторчето на празния ход - не поиска да запали, докато ръчно не го навих малко за да влезне, напръсках го със спрей за смазване и не го обучих със даване на контакт няколко пъти. След тази инвазия всичко му е ОК! Както съм чувал - единственото, което се разваля в италианските коли това е немската електроника!Поздрави!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Според мен темп датчик на инжекциона!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Forsaken написа:Днес на един колега така му се вдигнаха оборотите - качва си до към 2200 оборота самичка. Разкачих му акумулатора и след това колата изобщо не поиска да запали на бензин. Колата е РЕНО КЛИО 1,2 с Бош моноинжекция. Оказа се, че е моторчето на празния ход - не поиска да запали, докато ръчно не го навих малко за да влезне, напръсках го със спрей за смазване и не го обучих със даване на контакт няколко пъти. След тази инвазия всичко му е ОК! Както съм чувал - единственото, което се разваля в италианските коли това е немската електроника!Поздрави!Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
bmahob написа:Според мен темп датчик на инжекциона!Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
дава грешна инфо на компа , и той пуска авт смукач при загряла кола и ти вдига оборотите сама!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар