Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газовата- може ли да се смъкнеразхода?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газовата- може ли да се смъкнеразхода?

    Минах 4000 км вече с газовата и общо взето съм супер доволен.Карам само на газ, включително паля и на газ. За тези километри съм минал само 3-4 на бензин.На колата нямам никакви симулатори и емулатори и противно на всички мнения колата не трупа грешки, и работи перфектно, За 3 месеца нито ми е угаснала на празен ход нито е гръмнала във филтъра.Когато запалих на бензин даже работеше по добре от преди когато карах само на бензин и лампата угасна.Разхода ми е около 8.5 на 100 до морето.Смених въздушния филтър на 6000 км и май с стария харчеше малко по малко- възможно ли е?? Смесен разход градско извънградско ми дава 9 -9.5. Само градско май към 10 ( обаче без висене в задръствания.)Пробвах на магистралата и доста лесно дигна 160 и за още имаше възможност.Да уточня че газовата не съм я настройвал изобщо както я свалихме от старата кола така я сложихме- оборотите на празен ход са ми точно 850. Чудя се дали ако затегна малко тройника няма да смъкне разхода?Как мислите?Последното засичане от свършила газ заредих 29.04 литра и минах 306 км от които 100 градско и още не беше угаснала.Да я пипам или да не я пипам?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Щом работи добре, значи нещо не е наред! :D Ако завиеш малко тройника, може да ти паднат оборотите, от там пък трябва да ги регулираш тях и вече центровката е отишла по дяволите. Много хора се мъчат всячески да достигнат твоя разход градско и не могат. Включително и аз! Ако все пак решиш да завиеш тройника с 1/4 оборот виж дали няма да замирише на неизгоряла газ от ауспуха. Ако замирише трябва да се регулира изпарителя, ако искаш да остане завит тройника. Ако не - връщаш старото положение. Но намаление на разхода можеш да засече единствено на дълъг път - в градски условия е субективно. За филтъра - и на мен ми се е случвало с мръсен филтър да гори по-малко. Затова при смяна на филтъра трябва да се направи реглаж на изпарителя, както и при смяна на зимна с лятна газ, както бях чел тук някъде из форума.Успех!
    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

    Коментар


      #3
      Няма как да свалиш разхода защото в момента управляваш карбураторен автомобил с тази обикновенна газова.Виж ако поставиш ламбда контрол и другите електрики може да постигнеш нещо.Завиването на тройника ще покаже резултат най-вече като изпреварваш да се налага да обръщаш на бензин.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Re: Газовата- може ли да се смъкнеразхода?

        infineon написа:
        Смесен разход градско извънградско ми дава 9 -9.5. Само градско май към 10 ( обаче без висене в задръствания.)Да я пипам или да не я пипам?
        Коелга при разход 10 градско в София няма смисъкл да я пипаш. Разхода ти е перфектен! Моята също харчи 8 извън града, 10 смесено но в София веднага отива на 13 мин седмица ми е рекорда, само градско 12,1/100. Така че ако си доволен от вървежа карай и си свиркай
        Brava 103HP
        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

        Коментар


          #5
          Forsaken написа:
          Щом работи добре, значи нещо не е наред! :D Ако завиеш малко тройника, може да ти паднат оборотите, от там пък трябва да ги регулираш тях и вече центровката е отишла по дяволите. Много хора се мъчат всячески да достигнат твоя разход градско и не могат. Включително и аз! Ако все пак решиш да завиеш тройника с 1/4 оборот виж дали няма да замирише на неизгоряла газ от ауспуха. Ако замирише трябва да се регулира изпарителя, ако искаш да остане завит тройника. Ако не - връщаш старото положение. Но намаление на разхода можеш да засече единствено на дълъг път - в градски условия е субективно. За филтъра - и на мен ми се е случвало с мръсен филтър да гори по-малко. Затова при смяна на филтъра трябва да се направи реглаж на изпарителя, както и при смяна на зимна с лятна газ, както бях чел тук някъде из форума.Успех!
          Защо при завиване да почне да мирише на газ? Нали като завивам намалявам количеството газ?Ламбда контрол не мога да сложа защото ще е свързано с слагане и на нова ламбда сонда- мойта е сдала багажа..Тройника нали влияе само на максималния дебит газ?Как ще повлияе на празния ход?
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            infineon написа:
            Forsaken написа:
            Щом работи добре, значи нещо не е наред! :D Ако завиеш малко тройника, може да ти паднат оборотите, от там пък трябва да ги регулираш тях и вече центровката е отишла по дяволите. Много хора се мъчат всячески да достигнат твоя разход градско и не могат. Включително и аз! Ако все пак решиш да завиеш тройника с 1/4 оборот виж дали няма да замирише на неизгоряла газ от ауспуха. Ако замирише трябва да се регулира изпарителя, ако искаш да остане завит тройника. Ако не - връщаш старото положение. Но намаление на разхода можеш да засече единствено на дълъг път - в градски условия е субективно. За филтъра - и на мен ми се е случвало с мръсен филтър да гори по-малко. Затова при смяна на филтъра трябва да се направи реглаж на изпарителя, както и при смяна на зимна с лятна газ, както бях чел тук някъде из форума.Успех!
            Защо при завиване да почне да мирише на газ? Нали като завивам намалявам количеството газ?Ламбда контрол не мога да сложа защото ще е свързано с слагане и на нова ламбда сонда- мойта е сдала багажа..Тройника нали влияе само на максималния дебит газ?Как ще повлияе на празния ход?
            Ти изобщо караш най-евтиния автомобил.Не купувай ламбда сонда , това си е жива набутвация. Карай така и не я пипай щом върви , ако можеш съкрати още възли по двигателя може разхода да падне още После Фиатите били буклуци , да такива са като не се влага и стотинка за подръжка.
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              Точно така е тройника ограничава притока на газ при максимални стойности на оборотите. Но все пак понеже и при ниските обороти гаста пак от там минава и практически са взаимносвързани. Може да пробваш до около четвърт оборот и ако ти паднат ниските да ги отрегулираш от испарителя. Но тоя разход дето го имаш сега е в нормите и може да не получиш кой знае каква разлика. Получава се така защото след като я удушиш меко казано тя работи на бедна горивна смес и ти ще почнеш да натискаш по яко педала на гаста и от там да се получи точно обратния ефект да гори повече и да не върви. А в доброто старо време когато нямаше газ анализатори метода беше същия. По системата на пробите и грешката.Тъй че нищо няма да сбъркаш и да пробваш само си помни къде по колко си завивал или развивал.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                #8
                lov написа:
                Точно така е тройника ограничава притока на газ при максимални стойности на оборотите. Но все пак понеже и при ниските обороти гаста пак от там минава и практически са взаимносвързани. Може да пробваш до около четвърт оборот и ако ти паднат ниските да ги отрегулираш от испарителя. Но тоя разход дето го имаш сега е в нормите и може да не получиш кой знае каква разлика. Получава се така защото след като я удушиш меко казано тя работи на бедна горивна смес и ти ще почнеш да натискаш по яко педала на гаста и от там да се получи точно обратния ефект да гори повече и да не върви. А в доброто старо време когато нямаше газ анализатори метода беше същия. По системата на пробите и грешката.Тъй че нищо няма да сбъркаш и да пробваш само си помни къде по колко си завивал или развивал.
                Добре де а при мен нали компа опитва сам да си ги настрои ниските обороти?В смисъл аз и да го завъртам винта той ще отваря стъпковото моторче повече за да докара оборотите на празен ход.Въобще този двигател има ли начин да го накарам като на жигула само с винта на изпарителя да държи да речем 1500 оборота загрял? няма ли въпреки развития винт да свали оборотите?
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Има колега начин да го настроиш празния ход така че стъпковото моторче да не работи прз цялото време напред назад и да компенсира неправилно настроения изпарител а именно ,палиш на бензин чакаш да загрее ,вадиш буксата на стъпковото моторче докато работи колата обръщаш на газ и настройвай докато дойдат ниските .После включи моторчето и си ок.

                  Коментар


                    #10
                    Да, опитва се но на бензин. Компа ти няма никаква власт над изпарителя и затова ниските обороти се настройват ръчно.
                    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                    Коментар


                      #11
                      Forsaken написа:
                      Да, опитва се но на бензин. Компа ти няма никаква власт над изпарителя и затова ниските обороти се настройват ръчно.
                      Хмм аз мислех че има власт над него чрез стъпковото моторче.При положение че оборотите на място са ми колкото на бензин, има ли начин ако въртя винта за празния ход да докарам по малък разход на газ когато двигателя работи на място??Че то половината каране градско в Сф си е стоене в колата със запален двигател по светофарите.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        Re: Газовата- може ли да се смъкнеразхода?

                        infineon написа:
                        ...........................Пробвах на магистралата и доста лесно дигна 160 и за още имаше възможност...............
                        :D :D А аз си мислех че traffic police карат само по правилник (не повече от 80) :D :D Сега сериозно разход от десет според мен е добре. Със сигурност ще успееш да го свалиш но ще е за сметка на вървежа. Може би ще е добре да минеш една регулировка на газ анализатор, но нищо повече
                        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                        Коментар


                          #13
                          infineon написа:
                          Добре де а при мен нали компа опитва сам да си ги настрои ниските обороти?В смисъл аз и да го завъртам винта той ще отваря стъпковото моторче повече за да докара оборотите на празен ход.Въобще този двигател има ли начин да го накарам като на жигула само с винта на изпарителя да държи да речем 1500 оборота загрял? няма ли въпреки развития винт да свали оборотите?
                          Нали знаеш приятелю че няма пълно щастие. Тъй и по същия начин нямаш пълна власт към всички системи. Едно оправиш друго разваляш. Всичко опира до компромис. Моторчето ти отваря или затваря дроселовата клапа. А ние говорим за количеството газ което изпарителя подава в режим на празен ход. И реално когато ти се отвори в повече клапата вече започва подаване на газ от друго място.Вече в действие влиза работата на голямата мембрана. Не бъркай двете системи на хранене на мотора. Те са си съвсем отделни макар и свързани както ти обясних преди. А почнеш ли да се опитваш да правиш някакви регулировки на празния ход когато имаш подаване на гориво и от двете места знай че си далеч от истината. Идеалния вариант е когато минеш от бензин на газ е преместването на клапата да е минимално и почти незабележимо. Тогава можеш да смяташ че си уцелил идеалното съотношение въздух гориво. И и менно при този режим особенно при градско шофиране ако не е регулиран правилно се получават най големите аномалии в разхода.
                          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                          http://vbox7.com/play:124bedab

                          Коментар

                          Working...
                          X