Минах 4000 км вече с газовата и общо взето съм супер доволен.Карам само на газ, включително паля и на газ. За тези километри съм минал само 3-4 на бензин.На колата нямам никакви симулатори и емулатори и противно на всички мнения колата не трупа грешки, и работи перфектно, За 3 месеца нито ми е угаснала на празен ход нито е гръмнала във филтъра.Когато запалих на бензин даже работеше по добре от преди когато карах само на бензин и лампата угасна.Разхода ми е около 8.5 на 100 до морето.Смених въздушния филтър на 6000 км и май с стария харчеше малко по малко- възможно ли е?? Смесен разход градско извънградско ми дава 9 -9.5. Само градско май към 10 ( обаче без висене в задръствания.)Пробвах на магистралата и доста лесно дигна 160 и за още имаше възможност.Да уточня че газовата не съм я настройвал изобщо както я свалихме от старата кола така я сложихме- оборотите на празен ход са ми точно 850. Чудя се дали ако затегна малко тройника няма да смъкне разхода?Как мислите?Последното засичане от свършила газ заредих 29.04 литра и минах 306 км от които 100 градско и още не беше угаснала.Да я пипам или да не я пипам?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газовата- може ли да се смъкнеразхода?
Collapse
X
-
Газовата- може ли да се смъкнеразхода?
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Щом работи добре, значи нещо не е наред! :D Ако завиеш малко тройника, може да ти паднат оборотите, от там пък трябва да ги регулираш тях и вече центровката е отишла по дяволите. Много хора се мъчат всячески да достигнат твоя разход градско и не могат. Включително и аз! Ако все пак решиш да завиеш тройника с 1/4 оборот виж дали няма да замирише на неизгоряла газ от ауспуха. Ако замирише трябва да се регулира изпарителя, ако искаш да остане завит тройника. Ако не - връщаш старото положение. Но намаление на разхода можеш да засече единствено на дълъг път - в градски условия е субективно. За филтъра - и на мен ми се е случвало с мръсен филтър да гори по-малко. Затова при смяна на филтъра трябва да се направи реглаж на изпарителя, както и при смяна на зимна с лятна газ, както бях чел тук някъде из форума.Успех!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
-
Няма как да свалиш разхода защото в момента управляваш карбураторен автомобил с тази обикновенна газова.Виж ако поставиш ламбда контрол и другите електрики може да постигнеш нещо.Завиването на тройника ще покаже резултат най-вече като изпреварваш да се налага да обръщаш на бензин.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Газовата- може ли да се смъкнеразхода?
infineon написа:Смесен разход градско извънградско ми дава 9 -9.5. Само градско май към 10 ( обаче без висене в задръствания.)Да я пипам или да не я пипам?Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Forsaken написа:Щом работи добре, значи нещо не е наред! :D Ако завиеш малко тройника, може да ти паднат оборотите, от там пък трябва да ги регулираш тях и вече центровката е отишла по дяволите. Много хора се мъчат всячески да достигнат твоя разход градско и не могат. Включително и аз! Ако все пак решиш да завиеш тройника с 1/4 оборот виж дали няма да замирише на неизгоряла газ от ауспуха. Ако замирише трябва да се регулира изпарителя, ако искаш да остане завит тройника. Ако не - връщаш старото положение. Но намаление на разхода можеш да засече единствено на дълъг път - в градски условия е субективно. За филтъра - и на мен ми се е случвало с мръсен филтър да гори по-малко. Затова при смяна на филтъра трябва да се направи реглаж на изпарителя, както и при смяна на зимна с лятна газ, както бях чел тук някъде из форума.Успех!http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Forsaken написа:Щом работи добре, значи нещо не е наред! :D Ако завиеш малко тройника, може да ти паднат оборотите, от там пък трябва да ги регулираш тях и вече центровката е отишла по дяволите. Много хора се мъчат всячески да достигнат твоя разход градско и не могат. Включително и аз! Ако все пак решиш да завиеш тройника с 1/4 оборот виж дали няма да замирише на неизгоряла газ от ауспуха. Ако замирише трябва да се регулира изпарителя, ако искаш да остане завит тройника. Ако не - връщаш старото положение. Но намаление на разхода можеш да засече единствено на дълъг път - в градски условия е субективно. За филтъра - и на мен ми се е случвало с мръсен филтър да гори по-малко. Затова при смяна на филтъра трябва да се направи реглаж на изпарителя, както и при смяна на зимна с лятна газ, както бях чел тук някъде из форума.Успех!Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Точно така е тройника ограничава притока на газ при максимални стойности на оборотите. Но все пак понеже и при ниските обороти гаста пак от там минава и практически са взаимносвързани. Може да пробваш до около четвърт оборот и ако ти паднат ниските да ги отрегулираш от испарителя. Но тоя разход дето го имаш сега е в нормите и може да не получиш кой знае каква разлика. Получава се така защото след като я удушиш меко казано тя работи на бедна горивна смес и ти ще почнеш да натискаш по яко педала на гаста и от там да се получи точно обратния ефект да гори повече и да не върви. А в доброто старо време когато нямаше газ анализатори метода беше същия. По системата на пробите и грешката.Тъй че нищо няма да сбъркаш и да пробваш само си помни къде по колко си завивал или развивал.
Коментар
-
lov написа:Точно така е тройника ограничава притока на газ при максимални стойности на оборотите. Но все пак понеже и при ниските обороти гаста пак от там минава и практически са взаимносвързани. Може да пробваш до около четвърт оборот и ако ти паднат ниските да ги отрегулираш от испарителя. Но тоя разход дето го имаш сега е в нормите и може да не получиш кой знае каква разлика. Получава се така защото след като я удушиш меко казано тя работи на бедна горивна смес и ти ще почнеш да натискаш по яко педала на гаста и от там да се получи точно обратния ефект да гори повече и да не върви. А в доброто старо време когато нямаше газ анализатори метода беше същия. По системата на пробите и грешката.Тъй че нищо няма да сбъркаш и да пробваш само си помни къде по колко си завивал или развивал.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Има колега начин да го настроиш празния ход така че стъпковото моторче да не работи прз цялото време напред назад и да компенсира неправилно настроения изпарител а именно ,палиш на бензин чакаш да загрее ,вадиш буксата на стъпковото моторче докато работи колата обръщаш на газ и настройвай докато дойдат ниските .После включи моторчето и си ок.
Коментар
-
Forsaken написа:Да, опитва се но на бензин. Компа ти няма никаква власт над изпарителя и затова ниските обороти се настройват ръчно.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Re: Газовата- може ли да се смъкнеразхода?
infineon написа:...........................Пробвах на магистралата и доста лесно дигна 160 и за още имаше възможност...............F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
infineon написа:Добре де а при мен нали компа опитва сам да си ги настрои ниските обороти?В смисъл аз и да го завъртам винта той ще отваря стъпковото моторче повече за да докара оборотите на празен ход.Въобще този двигател има ли начин да го накарам като на жигула само с винта на изпарителя да държи да речем 1500 оборота загрял? няма ли въпреки развития винт да свали оборотите?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар