Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Настройка на изпарител Ловато

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Настройка на изпарител Ловато

    Колеги, бихте ли ми помогнали да ми обясните някой неща по изпаритела?Сега на снимката има 3 врътки (така да ги наречем) - 1-та е до колкото знам е като утайник за биклуците ....- 2-та е за свобосния ход на колата ( на място какви обороти ще държи)- 3-та не ми е ясно за какво еи как мога да си настроя колата да гори нормално в града .... имали някъв начин ... нещо като по учебник ... колко да се завърти и коя и как ...Моля помогнете!!!
    Прикачени файлове

    #2
    На място какви обороти ще държи, зависи повече от 3, ако питаш мен. Във форума има много писано по въпроса именно за Ловато - точно като учебник. Потърси и прочети! Капацитети в случая са Dan4o и Янко.
    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

    Коментар


      #3
      Мерси много колега, ще потърся.

      Коментар


        #4
        1. Ти е за източване на боклуците2. Регулира чувствителността на изпарителя - колкото е по развит - при толкова по малък вакуум изпарителя пуска газ.3. Е байпаса - т.е. пуска газ без да се влияе от чувствителността на изпарителя -постоянно - в зависимост от това колко е развит.При мен байпаса е завит до край - малките обороти колата сама си ги регулира със стъпковия мотор, а явно и изпарителя ми е достатъчно чувствителен и си пуска газ.Даже забелязах преди време че като съм го направил много чувствителен, за да храни по-добре, при преходните режими - около 60 до 80 градуса на мотора като пусна газта оборотите ми падат под нормалното - явно прехранва. Като го натегнах и изчезна ефекта.Регулирането е пипкава работа - с много възможности за грешки, потърси из форума - мисля го имаше описано - аз не съм си играл - все пак съм с ламбда контрол и се саморегулира сместа.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          от тези врътки се регулира празния ход но не и горенето .

          Коментар


            #6
            сега ,палиш колата ,да загрее,може и на газ ,после с една отверка проверяваш дали винт 3 не ти е завит до край-газаджийте обичат да го завиват и да регулират всичко от 2 .така ,развиваш с по 1/4 този винт(3) ,ако почне да глъхне мотора ,завиваш по часовниковата стрелка 2,това го повтаряш до момент ,в който от винт 2 няма да ти зависи празния ход,тогава леко развиваш винт 2 така че мотора леко да заглъхне(ама много леко) ,като компенсираш това глъхнене като завиеш малце винт 3,от винт 3 трябва да ти зависи 80%-90% от празния ход ,ако ме разбра какво искам да ти кажа.от винт 2 трябва да зависи много малко ,ако искаш да имашстабилен празен ход.не трябва да се завива и прекалено винт 3,защото от него зависят преходния режим когато плавно подаваш газ.след като си регулирал празния ход ,се регулира и вървежа на колата от винт 4-това е винта на врътката ,който се намира на маркуча на газта,ама него не си госнимал.качваш се на колата и по малко затваряш(1/4)този винт и правиш проби как върви ,ако почне да се мъчи и неще да набира ,развиваш до последната стабилна работа на мотора натоварен, ако са ти подбрали плочката правилно трябва всичко да мине без проблемпоследната настройка зависи колко ще ти върви и гори колата,а предните са за празния ход да е стабилен и колата да не ти хълца като набираш.ами дано съм помогнал ,па ако не можеш да се оправиш свирни да ти го настроя за 10 минутиПП ей като видя да сложат газовия клапан дирекно на изпарителя и се обривам....ама карай ,и така ще работи
            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
            хюндай акцент 1.5 CNG
            киа каренс +метан

            Коментар


              #7
              Супер мерси колега, ще видя ко ще направя ако не ще се срещнем да ми я регулираш.И да те питам ти тази настройка колко ще гори при нормално каране до 2500 оборота което е нормално за града?

              Коментар


                #8
                Колега, задаваш въпрос, на който никой не може да ти отговори! Периода на регулация и на сваляне на разход може да продължи с месеци! Ориентирай се към ламбда контрол! При тези цени на бензина си го избил за 1 месец! Дръж връзка с Данчо!
                Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                Коментар


                  #9
                  Какво ще рече Ламда контрол?

                  Коментар


                    #10
                    http://www.runel-tech.com/?p=productsList&iCategory=7
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      И тази ламбда контрол на всички ли АГУ-та може да се слага?Кой може да ми е сложи и какво ще ми струва?Колата ще върви ли добре?Да не стане куцо магаре .... хахаххахах?

                      Коментар


                        #12
                        PB 5976 BC написа:
                        И тази ламбда контрол на всички ли АГУ-та може да се слага?Кой може да ми е сложи и какво ще ми струва?Колата ще върви ли добре?Да не стане куцо магаре .... хахаххахах?
                        няма начин а кое правилно монтиран. разхода пада с около литър два и върви добре.Проблемът е че е "тънка" работа и не всеки ще го направи. Аз бях много доволен от ламда контрола ама го разбазикаха и сега съм с обиновенна (изключен л контрол) Съветът ми е внимавай кой ти го прави. Виж цени на л.контрол и ГИ Прецени си кое да избереш :D
                        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                        Коментар


                          #13
                          Въпрос за колебливо палене на газ/неуспешно такова.

                          dan4o написа:
                          сега ,палиш колата ,да загрее,може и на газ ,после с една отверка проверяваш дали винт 3 не ти е завит до край-газаджийте обичат да го завиват и да регулират всичко от 2 .така ,развиваш с по 1/4 този винт(3) ,ако почне да глъхне мотора ,завиваш по часовниковата стрелка 2,това го повтаряш до момент ,в който от винт 2 няма да ти зависи празния ход,тогава леко развиваш винт 2 така че мотора леко да заглъхне(ама много леко) ,като компенсираш това глъхнене като завиеш малце винт 3,от винт 3 трябва да ти зависи 80%-90% от празния ход ,ако ме разбра какво искам да ти кажа.от винт 2 трябва да зависи много малко ,ако искаш да имашстабилен празен ход.не трябва да се завива и прекалено винт 3,защото от него зависят преходния режим когато плавно подаваш газ.след като си регулирал празния ход ,се регулира и вървежа на колата от винт 4-това е винта на врътката ,който се намира на маркуча на газта,ама него не си госнимал.качваш се на колата и по малко затваряш(1/4)този винт и правиш проби как върви ,ако почне да се мъчи и неще да набира ,развиваш до последната стабилна работа на мотора натоварен, ако са ти подбрали плочката правилно трябва всичко да мине без проблемпоследната настройка зависи колко ще ти върви и гори колата,а предните са за празния ход да е стабилен и колата да не ти хълца като набираш.ами дано съм помогнал ,па ако не можеш да се оправиш свирни да ти го настроя за 10 минутиПП ей като видя да сложат газовия клапан дирекно на изпарителя и се обривам....ама карай ,и така ще работи
                          Здравей колега,направих пренастройка на изпарителя ми Ловато по тази схема.Провокиран от едно единствено нещо,а именно:при опит за палене директно на газ колата само припалва или пали едва-едва .После всичко е ток.Ключа е ловато с три позиции,1 само бензин,0-пали директно на газ,2 пали на бензин и прехвърля на обороти.Мислех че при старата настройка нещо не стига газчица за запалване та затва го разбазиках.Но за мое съжаление промяна няма никаква.Помислих малко и се сетих ,че на другата ми кола с подаването на контакт си пуска ток на газовия клапан и изпарителя,докато тук си свети червената лампичка на ключа ,че е на бензин.И чак при опит за запалване превключва.Обаче колата като не може да стабилизира оборотите във времето на подаване на ток на газовите клапани и гасне.Та въпроса ми е по тези снимки или симтоми,може ли да се направи нещо за стабилно палене директно на газ?Колата е с емулатор на дюзите само,помпата си работи.Не знам как са свързани жиците точно,но прерових нета и не можах да намеря инфо ,което да ми е от някаква полза,само една тема от друг авто-форум ,но там човека се оплаква от друго:
                          Като подам контакт ( на положение "0" на ключа) на всяка секунда се включва газ - бензин (помпата е през реле) и така докато не запаля ако оставя повече се задавя колата , затова исках да питам дали е нормално така или ми се е бъгнал ключа , и също ме притеснява да не изгори помпата ?
                          ето и самата ТЕМАhttp://www.vwclub.bg/forum/download/file.php?id=247739&sid=68a74c19675329c170261956a88 417c3&mode=view И две диаграми ама са малко по-различни от моите цветове,ама принципа е важенhttp://www.vwclub.bg/forum/download/...c3&mode=viewА сега и моите снимки:При повторен опит за палене си пали чатмак,ама го отдавам ,че вече има какво да се възпламени.Все си мисля от вера ,че на положение нула на ключа трябва да има плюс на изпарителя и евросондта при даване на контакт(нали си има опция след определено време да се прекъсне веригата за да спре газта при евентуално разсейвани и др обстоятелства,когато колата седи на контакт???),та да са в готовност да пуснат газ при запалване,а не след това.Нещо друго им пуска тока ,чак като се завърти ключа за запалване,знам ли и аз.Иначе е нагласен да прехвърля на 2000 об и нямам ядове на позиция "2".Та ако някой знае нормално ли е това или ще трябва някаква доработка по ел.инсталацията?Въпроса е принципен и ме дразни всеки път да натискам педала на газта,тогава си запалва,ама с форсиране.При положение ,че повечето колеги си палят само с показването на ключа и на газ и на бензин.На Бензин всичко е 6 точки при мен.Ще се радвам да споделите опит.Поздрави.
                          ivan_pop написа:
                          Ако ключа има реле-време би трябвало да пали директно на газ нормално.Дали ключа има реле-врем можеш да разбереш така.Поставяш ключа в положение само газ.Подаваш на контакт.Ако чуеш да включат и след това да изключат газовите клапани,ключа има реле-време.В противен случай е нормално да не можеш да палиш директно на газ.
                          Ясно колега.Твоят отговор е съдаржателен и изчерпва въпроса ми. Явно ще иска допълнителна доработка,защото този ключ няма функцията за която казваш.ПоздравиП.П Темата е доста информативна и ще си позволя да не я цапам с повече мои нови мнения.Мисля,че колегата ми отговори красноречиво на въпроса.
                          Прикачени файлове
                          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                          Коментар


                            #14
                            Re: Въпрос за колебливо палене на газ/неуспешно такова.

                            Ако ключа има реле-време би трябвало да пали директно на газ нормално.Дали ключа има реле-врем можеш да разбереш така.Поставяш ключа в положение само газ.Подаваш на контакт.Ако чуеш да включат и след това да изключат газовите клапани,ключа има реле-време.В противен случай е нормално да не можеш да палиш директно на газ.
                            OVB X18XE1 седан+ГИ

                            Коментар


                              #15
                              dan4o написа:
                              сега ,палиш колата ,да загрее,може и на газ ,после с една отверка проверяваш дали винт 3 не ти е завит до край-газаджийте обичат да го завиват и да регулират всичко от 2 .така ,развиваш с по 1/4 този винт(3) ,ако почне да глъхне мотора ,завиваш по часовниковата стрелка 2,това го повтаряш до момент ,в който от винт 2 няма да ти зависи празния ход,тогава леко развиваш винт 2 така че мотора леко да заглъхне(ама много леко) ,като компенсираш това глъхнене като завиеш малце винт 3,от винт 3 трябва да ти зависи 80%-90% от празния ход ,ако ме разбра какво искам да ти кажа.от винт 2 трябва да зависи много малко ,ако искаш да имашстабилен празен ход.не трябва да се завива и прекалено винт 3,защото от него зависят преходния режим когато плавно подаваш газ.след като си регулирал празния ход ,се регулира и вървежа на колата от винт 4-това е винта на врътката ,който се намира на маркуча на газта,ама него не си госнимал.качваш се на колата и по малко затваряш(1/4)този винт и правиш проби как върви ,ако почне да се мъчи и неще да набира ,развиваш до последната стабилна работа на мотора натоварен, ако са ти подбрали плочката правилно трябва всичко да мине без проблемпоследната настройка зависи колко ще ти върви и гори колата,а предните са за празния ход да е стабилен и колата да не ти хълца като набираш.ами дано съм помогнал ,па ако не можеш да се оправиш свирни да ти го настроя за 10 минутиПП ей като видя да сложат газовия клапан дирекно на изпарителя и се обривам....ама карай ,и така ще работи
                              Здравей колега Данчо. Искам да те попитам, описаният от теб начин за настройка на изпарителя валиден ли е за Брава 1,3 16 103кс с метални колектори. Питам за да не го разбъзикам и после да се видя в чудо? Успех

                              Коментар

                              Working...
                              X