Колеги, бихте ли ми помогнали да ми обясните някой неща по изпаритела?Сега на снимката има 3 врътки (така да ги наречем) - 1-та е до колкото знам е като утайник за биклуците ....- 2-та е за свобосния ход на колата ( на място какви обороти ще държи)- 3-та не ми е ясно за какво еи как мога да си настроя колата да гори нормално в града .... имали някъв начин ... нещо като по учебник ... колко да се завърти и коя и как ...Моля помогнете!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Настройка на изпарител Ловато
Collapse
X
-
1. Ти е за източване на боклуците2. Регулира чувствителността на изпарителя - колкото е по развит - при толкова по малък вакуум изпарителя пуска газ.3. Е байпаса - т.е. пуска газ без да се влияе от чувствителността на изпарителя -постоянно - в зависимост от това колко е развит.При мен байпаса е завит до край - малките обороти колата сама си ги регулира със стъпковия мотор, а явно и изпарителя ми е достатъчно чувствителен и си пуска газ.Даже забелязах преди време че като съм го направил много чувствителен, за да храни по-добре, при преходните режими - около 60 до 80 градуса на мотора като пусна газта оборотите ми падат под нормалното - явно прехранва. Като го натегнах и изчезна ефекта.Регулирането е пипкава работа - с много възможности за грешки, потърси из форума - мисля го имаше описано - аз не съм си играл - все пак съм с ламбда контрол и се саморегулира сместа.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
сега ,палиш колата ,да загрее,може и на газ ,после с една отверка проверяваш дали винт 3 не ти е завит до край-газаджийте обичат да го завиват и да регулират всичко от 2 .така ,развиваш с по 1/4 този винт(3) ,ако почне да глъхне мотора ,завиваш по часовниковата стрелка 2,това го повтаряш до момент ,в който от винт 2 няма да ти зависи празния ход,тогава леко развиваш винт 2 така че мотора леко да заглъхне(ама много леко) ,като компенсираш това глъхнене като завиеш малце винт 3,от винт 3 трябва да ти зависи 80%-90% от празния ход ,ако ме разбра какво искам да ти кажа.от винт 2 трябва да зависи много малко ,ако искаш да имашстабилен празен ход.не трябва да се завива и прекалено винт 3,защото от него зависят преходния режим когато плавно подаваш газ.след като си регулирал празния ход ,се регулира и вървежа на колата от винт 4-това е винта на врътката ,който се намира на маркуча на газта,ама него не си госнимал.качваш се на колата и по малко затваряш(1/4)този винт и правиш проби как върви ,ако почне да се мъчи и неще да набира ,развиваш до последната стабилна работа на мотора натоварен, ако са ти подбрали плочката правилно трябва всичко да мине без проблемпоследната настройка зависи колко ще ти върви и гори колата,а предните са за празния ход да е стабилен и колата да не ти хълца като набираш.ами дано съм помогнал ,па ако не можеш да се оправиш свирни да ти го настроя за 10 минутиПП ей като видя да сложат газовия клапан дирекно на изпарителя и се обривам....ама карай ,и така ще работитипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
PB 5976 BC написа:И тази ламбда контрол на всички ли АГУ-та може да се слага?Кой може да ми е сложи и какво ще ми струва?Колата ще върви ли добре?Да не стане куцо магаре .... хахаххахах?F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Въпрос за колебливо палене на газ/неуспешно такова.
dan4o написа:сега ,палиш колата ,да загрее,може и на газ ,после с една отверка проверяваш дали винт 3 не ти е завит до край-газаджийте обичат да го завиват и да регулират всичко от 2 .така ,развиваш с по 1/4 този винт(3) ,ако почне да глъхне мотора ,завиваш по часовниковата стрелка 2,това го повтаряш до момент ,в който от винт 2 няма да ти зависи празния ход,тогава леко развиваш винт 2 така че мотора леко да заглъхне(ама много леко) ,като компенсираш това глъхнене като завиеш малце винт 3,от винт 3 трябва да ти зависи 80%-90% от празния ход ,ако ме разбра какво искам да ти кажа.от винт 2 трябва да зависи много малко ,ако искаш да имашстабилен празен ход.не трябва да се завива и прекалено винт 3,защото от него зависят преходния режим когато плавно подаваш газ.след като си регулирал празния ход ,се регулира и вървежа на колата от винт 4-това е винта на врътката ,който се намира на маркуча на газта,ама него не си госнимал.качваш се на колата и по малко затваряш(1/4)този винт и правиш проби как върви ,ако почне да се мъчи и неще да набира ,развиваш до последната стабилна работа на мотора натоварен, ако са ти подбрали плочката правилно трябва всичко да мине без проблемпоследната настройка зависи колко ще ти върви и гори колата,а предните са за празния ход да е стабилен и колата да не ти хълца като набираш.ами дано съм помогнал ,па ако не можеш да се оправиш свирни да ти го настроя за 10 минутиПП ей като видя да сложат газовия клапан дирекно на изпарителя и се обривам....ама карай ,и така ще работиКато подам контакт ( на положение "0" на ключа) на всяка секунда се включва газ - бензин (помпата е през реле) и така докато не запаля ако оставя повече се задавя колата , затова исках да питам дали е нормално така или ми се е бъгнал ключа , и също ме притеснява да не изгори помпата ?ivan_pop написа:Ако ключа има реле-време би трябвало да пали директно на газ нормално.Дали ключа има реле-врем можеш да разбереш така.Поставяш ключа в положение само газ.Подаваш на контакт.Ако чуеш да включат и след това да изключат газовите клапани,ключа има реле-време.В противен случай е нормално да не можеш да палиш директно на газ.Прикачени файловеFiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Re: Въпрос за колебливо палене на газ/неуспешно такова.
Ако ключа има реле-време би трябвало да пали директно на газ нормално.Дали ключа има реле-врем можеш да разбереш така.Поставяш ключа в положение само газ.Подаваш на контакт.Ако чуеш да включат и след това да изключат газовите клапани,ключа има реле-време.В противен случай е нормално да не можеш да палиш директно на газ.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
dan4o написа:сега ,палиш колата ,да загрее,може и на газ ,после с една отверка проверяваш дали винт 3 не ти е завит до край-газаджийте обичат да го завиват и да регулират всичко от 2 .така ,развиваш с по 1/4 този винт(3) ,ако почне да глъхне мотора ,завиваш по часовниковата стрелка 2,това го повтаряш до момент ,в който от винт 2 няма да ти зависи празния ход,тогава леко развиваш винт 2 така че мотора леко да заглъхне(ама много леко) ,като компенсираш това глъхнене като завиеш малце винт 3,от винт 3 трябва да ти зависи 80%-90% от празния ход ,ако ме разбра какво искам да ти кажа.от винт 2 трябва да зависи много малко ,ако искаш да имашстабилен празен ход.не трябва да се завива и прекалено винт 3,защото от него зависят преходния режим когато плавно подаваш газ.след като си регулирал празния ход ,се регулира и вървежа на колата от винт 4-това е винта на врътката ,който се намира на маркуча на газта,ама него не си госнимал.качваш се на колата и по малко затваряш(1/4)този винт и правиш проби как върви ,ако почне да се мъчи и неще да набира ,развиваш до последната стабилна работа на мотора натоварен, ако са ти подбрали плочката правилно трябва всичко да мине без проблемпоследната настройка зависи колко ще ти върви и гори колата,а предните са за празния ход да е стабилен и колата да не ти хълца като набираш.ами дано съм помогнал ,па ако не можеш да се оправиш свирни да ти го настроя за 10 минутиПП ей като видя да сложат газовия клапан дирекно на изпарителя и се обривам....ама карай ,и така ще работи
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар