dan4o написа:
сега ,палиш колата ,да загрее,може и на газ ,после с една отверка проверяваш дали винт 3 не ти е завит до край-газаджийте обичат да го завиват и да регулират всичко от 2 .така ,развиваш с по 1/4 този винт(3) ,ако почне да глъхне мотора ,завиваш по часовниковата стрелка 2,това го повтаряш до момент ,в който от винт 2 няма да ти зависи празния ход,тогава леко развиваш винт 2 така че мотора леко да заглъхне(ама много леко) ,като компенсираш това глъхнене като завиеш малце винт 3,от винт 3 трябва да ти зависи 80%-90% от празния ход ,ако ме разбра какво искам да ти кажа.от винт 2 трябва да зависи много малко ,ако искаш да имашстабилен празен ход.не трябва да се завива и прекалено винт 3,защото от него зависят преходния режим когато плавно подаваш газ.след като си регулирал празния ход ,се регулира и вървежа на колата от винт 4-това е винта на врътката ,който се намира на маркуча на газта,ама него не си госнимал.качваш се на колата и по малко затваряш(1/4)този винт и правиш проби как върви ,ако почне да се мъчи и неще да набира ,развиваш до последната стабилна работа на мотора натоварен, ако са ти подбрали плочката правилно трябва всичко да мине без проблемпоследната настройка зависи колко ще ти върви и гори колата,а предните са за празния ход да е стабилен и колата да не ти хълца като набираш.ами дано съм помогнал ,па ако не можеш да се оправиш свирни да ти го настроя за 10 минутиПП ей като видя да сложат газовия клапан дирекно на изпарителя и се обривам....ама карай ,и така ще работи
Коментар