Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нестабилни обороти на празен ход, с климатик гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    mihr написа:
    Може да прозвучи странно, но какво е това ЕЛКОН ?
    компютърна диагностика. разпитай за някой добър защото повечето знаят само "натрупва грешки в ламбда сондата, смени свещи и кабели и ела пак..."
    F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
    F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

    Коментар


      #17
      Свещи и кабели съм сменил. Ще поразпитам за добра компютърна диагностика, дано излезне нещо категорично.

      Коментар


        #18
        mihr написа:
        Свещи и кабели съм сменил. Ще поразпитам за добра компютърна диагностика, дано излезне нещо категорично.
        исках да кажа че майсторите повтарят едно и също като мантра а в действителност само ти вземат парите и хич не им пука дали ще си разрешиш проблема
        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

        Коментар


          #19

          Коментар


            #20
            deadairplane написа:
            mihr написа:
            Свещи и кабели съм сменил. Ще поразпитам за добра компютърна диагностика, дано излезне нещо категорично.
            Ресетни си ЕКУто като отидеш на диагностика, ако в първите няколко дена автомобила се държи нормално, мисля вече се досещаш къде е проблема. Напиши тука, точно кои грешки си имал и най вече дали има грешка самонастройка. За ресетване на ЕКУто чрез откачане на акумулатора, забрави. На този мотор не става. Струва ми се ще трябва да се бръкнеш за някой друг емулатор и ламбда контрол. (Гледам си написал, че нямаш емулатори.)
            Колега обясни как става този номер с ресет на ЕКУ то при диагностика.Трябва ли някакъв специялен софт или става навсякъде където имат виза? . Има ли после нужда от допълнителни настройки? Номера с откачената клема доколкото знам не става само за моделите с Хитачи електроника, а колегата mihr би трябвало да е с марели. Ако нещо бъркам поправете ме. :DП.С за емулаторите съм съгласен. без тях няма да мине.
            F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
            F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

            Коментар


              #21

              Коментар


                #22
                deadairplane написа:
                bbw написа:
                Колега обясни как става този номер с ресет на ЕКУ то при диагностика.Трябва ли някакъв специялен софт или става навсякъде където имат виза? . Има ли после нужда от допълнителни настройки? Номера с откачената клема доколкото знам не става само за моделите с Хитачи електроника, а колегата mihr би трябвало да е с марели. Ако нещо бъркам поправете ме. :DП.С за емулаторите съм съгласен. без тях няма да мине.
                За Марели положението е още по сложно. Трябва ти софтуер за диагностика за да го ресетнеш. Обаче Визата не може (пробвано е), както и болшинството от наличните диагностики в БГ. Последно Янко ми каза, че открил някаква цака да се ресетне с Виза, ама още не сме го пробвали на моя инат.
                е ти ме уби обърна ме с главата надолу. Щом и марели не се резетва коя електроника се ресетва с откачане на акумолатора???Хайде сега да видим дали ще се заформи една хубава дискусия и да стигнем до истината.
                F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                Коментар


                  #23

                  Коментар


                    #24
                    Аз съм с марелли. Но не мисля че с ламбда емулатори и пр. щуротиики за газови уредби ще се рещи проблема, защото него го има и на бензин с тази разлика че едвам не угасва, но не гасне а си стабилизира оборотите горе долу. Мисля че проблема е общ, но ще трябва първо да го отстраня на бенз. и тогава да мисля за газта. Преди няколко месеца беше по слабо изразен на бенз. ама сега гледам че се засилва. Проблема, мисля аз, е в някоя част която играе роля в тихите обороти на бензин и газ, и тази част се е износила и не работи коректно, но все пак работи. И затова съм скептично настроен към диагностиките, че няма да излезне нищо. Но все пак ще отида, нямам избор.

                    Коментар


                      #25

                      Коментар


                        #26
                        deadairplane написа:
                        mihr написа:
                        Аз съм с марелли. Но не мисля че с ламбда емулатори и пр. щуротиики за газови уредби ще се рещи проблема, защото него го има и на бензин с тази разлика че едвам не угасва, ......
                        Аз пък мисля, виж ми профила, вече съм минал по този път. Естествено и нормално е да се отрази на работата на бензин, ако ЕКУто се самообучи с грешни параметри. Работата на емулаторите е да подават на ЕКУто данни които са нормални при работа на бензин, защото при работа на газ въпросните параметри излизат от зададените на ЕКУто граници. Тоест след като сложиш всички неубходими емулатори и ресетнеш компа работата на бензин ще се оправи. Ако ресетнеш ЕКУто без да сложиш емулаторите, работата на бензин ще се оправи за няколко минути, и после пак ще се самообучи грешно.
                        Да, но колата работеше по този начин и преди да сложа газовата уредба. Въпроса е че тогава не и обръщах внимание защото не гаснеше и мислех че това с притрисането е нормално. Разбира се, уважавам мнението ти и ти благодаря, но все си мисля че проблема е в някой датчик. Всетаки диагностиката ще я направя за да знам дали има нещо. Успех

                        Коментар

                        Working...
                        X