Имам ново Punto 2002 1.2 8v.Знаете ли нещо за Газ инжекцион,чух за Руски такива.Има ли някаква алтернатива и къде ги монтират? Поздрав!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газов Инжекцион за Punto 1.2 '02 ???
Collapse
X
-
Преди 3 месеца и аз минах по твоя път (Брава 1.2 16V, пълна инжекция). Ходих дори при тоя човек, който се занимава с руските инжекциони, гаража му е в базата на СБА в Орландовци. Това което ме спря тогава беше, че първо - нямаше на склад, трябваше да чакам 3 седмици, и второ - човека си призна че за първи път ще качва на Фиат, че трябвало да засичаме една седмица някакви статистики за да се настрои като хората и прочие. Допълнително, той не слагаше бутилката - ходеше се на друго място, а бе с две думи - малко "Хоум мейд" ми се видя цялата история и се отказах.В момента съм с инжекцион BRC, беше с около 300 лв по-скъпо от руската история, но си имаше готова схема за монтажа точно на моя си мотор, монтажа стана за един ден при моя майстор във Велинград, харчи ми около 8-8.5/100 градко и 6-6.5 извънградско, абе с две думи - страшно съм доволен!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
otv написа:много посно бе, колеги... дайте малко повече инфо(ако имате разбирасе)и аз се интересувам от почти сащия вапрос.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Аз на Капата имам руски газов инжекцион ГИГ 3 ДЛС, колкото и да не ви се вярва, ИЗОБЩО не се усеща, че е на газ, върви като пощуряла и в зависимост от регулировките (правиш си ги сам, зарежда се един софтуер, уредбата се връзва към лаптоп или Палм и гледаш в реално време показанията на ламбдасондата и на датчиците за температурата, за подналягането във смукателния колектор, на дебитомера и т.н.) гори от 10,5 газ градско до 14 газ градско.(все пак 1550 кг тежи колата и е 146 к.сПри суперикономичната регулировка - с нея карам в града - върви добре, но над 4500 оборота малко се спъва, ама от светофар до сфетофар върши работа, но за сметка на това гори максимум 10,5-11 л. газ.Като искам да върви като на бензин, и цъквам "вървежната" регулировка и почва да върви като на бензин и да гори ТОЧНО КОЛКОТО НА БЕНЗИН, нито повече, нито по-малко.Естествено можеш да си направиш и някаква междинна регулировка, аз съм си сейфнал в компа на инжекциона два сеттинга - свръхикономична и свръхвървежна и си ги цъкам според кефа.Изпъвах я на магистралата, и на газ, и на бензин вдига точно 230 км по километраж.Този двигател е 5-цилиндров, с променливи фази на газоразпределението, има някакви пулсации в смукателния колектор и е доста трудно да се сложи нормална газова уредба.Смея да твърдя, че в случая имаме голямо постижение на руската техническа мисъл. :D За петцилиндров двигател струва 1400 лв, за 4-цилиндров май беше 1200П.П. Забравих да кажа, че новия фърмуер на руснаците(от 2 месеца, засега е бета-версия още и не смея да го кача) е самообучаващ се (според стила на каране минава сам от икономичен в спортен режим и обратно), като ъпгрейдна системата, ще споделя впечатления.Има и още едно предимство, след смяна на редуктора(и слагането на други бутилки и тръбопроводи естествено) може да работи и на метан.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Има и още едно предимство, след смяна на редуктора(и слагането на други бутилки и тръбопроводи естествено) може да работи и на метан.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Има и още едно предимство, след смяна на редуктора(и слагането на други бутилки и тръбопроводи естествено) може да работи и на метан.
Коментар
-
Имах предвид че е възможна настройка. Аз лично нямам тоя софтуер но човека който ми сложи уредбата го имаше и направи настройката с лаптоп.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар