Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газов Инжекцион за Punto 1.2 '02 ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газов Инжекцион за Punto 1.2 '02 ???

    Имам ново Punto 2002 1.2 8v.Знаете ли нещо за Газ инжекцион,чух за Руски такива.Има ли някаква алтернатива и къде ги монтират? Поздрав!
    Punto 1.9 JTD

    #2
    Преди 3 месеца и аз минах по твоя път (Брава 1.2 16V, пълна инжекция). Ходих дори при тоя човек, който се занимава с руските инжекциони, гаража му е в базата на СБА в Орландовци. Това което ме спря тогава беше, че първо - нямаше на склад, трябваше да чакам 3 седмици, и второ - човека си призна че за първи път ще качва на Фиат, че трябвало да засичаме една седмица някакви статистики за да се настрои като хората и прочие. Допълнително, той не слагаше бутилката - ходеше се на друго място, а бе с две думи - малко "Хоум мейд" ми се видя цялата история и се отказах.В момента съм с инжекцион BRC, беше с около 300 лв по-скъпо от руската история, но си имаше готова схема за монтажа точно на моя си мотор, монтажа стана за един ден при моя майстор във Велинград, харчи ми около 8-8.5/100 градко и 6-6.5 извънградско, абе с две думи - страшно съм доволен!
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #3
      Италиянски естествено! :D
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        много посно бе, колеги... дайте малко повече инфо(ако имате разбирасе)и аз се интересувам от почти сащия вапрос.
        няма

        Коментар


          #5
          Ами тук сме двама с БРЦ газови инжекциони.Моят все още не е монтиран.Аз не бих се навил на руски.Евтиното излиза винаги скъпо!
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            otv написа:
            много посно бе, колеги... дайте малко повече инфо(ако имате разбирасе)и аз се интересувам от почти сащия вапрос.
            Ако искаш да се уговорим някой ден да минеш да го видиш монтиран на колата.Аз работя в Интерпред и ако ти е удобно от 9 до 17 часа съм там.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              Аз на Капата имам руски газов инжекцион ГИГ 3 ДЛС, колкото и да не ви се вярва, ИЗОБЩО не се усеща, че е на газ, върви като пощуряла и в зависимост от регулировките (правиш си ги сам, зарежда се един софтуер, уредбата се връзва към лаптоп или Палм и гледаш в реално време показанията на ламбдасондата и на датчиците за температурата, за подналягането във смукателния колектор, на дебитомера и т.н.) гори от 10,5 газ градско до 14 газ градско.(все пак 1550 кг тежи колата и е 146 к.сПри суперикономичната регулировка - с нея карам в града - върви добре, но над 4500 оборота малко се спъва, ама от светофар до сфетофар върши работа, но за сметка на това гори максимум 10,5-11 л. газ.Като искам да върви като на бензин, и цъквам "вървежната" регулировка и почва да върви като на бензин и да гори ТОЧНО КОЛКОТО НА БЕНЗИН, нито повече, нито по-малко.Естествено можеш да си направиш и някаква междинна регулировка, аз съм си сейфнал в компа на инжекциона два сеттинга - свръхикономична и свръхвървежна и си ги цъкам според кефа.Изпъвах я на магистралата, и на газ, и на бензин вдига точно 230 км по километраж.Този двигател е 5-цилиндров, с променливи фази на газоразпределението, има някакви пулсации в смукателния колектор и е доста трудно да се сложи нормална газова уредба.Смея да твърдя, че в случая имаме голямо постижение на руската техническа мисъл. :D За петцилиндров двигател струва 1400 лв, за 4-цилиндров май беше 1200П.П. Забравих да кажа, че новия фърмуер на руснаците(от 2 месеца, засега е бета-версия още и не смея да го кача) е самообучаващ се (според стила на каране минава сам от икономичен в спортен режим и обратно), като ъпгрейдна системата, ще споделя впечатления.Има и още едно предимство, след смяна на редуктора(и слагането на други бутилки и тръбопроводи естествено) може да работи и на метан.
              Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

              Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Коментар


                #8
                Има и още едно предимство, след смяна на редуктора(и слагането на други бутилки и тръбопроводи естествено) може да работи и на метан.
                Абсолючно същото важи и за BRC, както и за всеки друг газов инженкцион.BRC също имат подобна версия на инжекциона с настройките които може да променяш сам.Руския инжекцион е доста опростен като схема. Самият аз много дълго се двуомях дали да не го сложа, но в последствие това коетно наклони везните беше че все пак на италиянска кола се очакват по-малко проблеми именно с италианския инжекцион BRC, а и факта че човека който внася и монтира руските ми се видя точно както в магазин "Направи си сам".
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #9
                  .

                  благодаря на колегата pinko168 за пълното инфо което даде... за това ставаше вапрос по-нагоре

                  Коментар


                    #10
                    zgabrovski написа:
                    Има и още едно предимство, след смяна на редуктора(и слагането на други бутилки и тръбопроводи естествено) може да работи и на метан.
                    Абсолючно същото важи и за BRC, както и за всеки друг газов инженкцион.BRC също имат подобна версия на инжекциона с настройките които може да променяш сам.Руския инжекцион е доста опростен като схема. Самият аз много дълго се двуомях дали да не го сложа, но в последствие това коетно наклони везните беше че все пак на италиянска кола се очакват по-малко проблеми именно с италианския инжекцион BRC, а и факта че човека който внася и монтира руските ми се видя точно както в магазин "Направи си сам".
                    Колега как си настройваш уредбата сам. Та аз не можах една схема поне да намеря камо ли софтуер. Става въпрос за газов инжекцион BRC Fly injection.

                    Коментар


                      #11
                      Имах предвид че е възможна настройка. Аз лично нямам тоя софтуер но човека който ми сложи уредбата го имаше и направи настройката с лаптоп.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар


                        #12
                        pinko168р къде си го слагал този газов инжекцион?
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар

                        Working...
                        X