Здравейте колеги,Проблемите ми са 2, като предполагам че са свързани един с друг. 1.) Няколко месеца след като сложих газовата урдба започна да гасне щом като прехвърля от газ на бензин, т.е на бензин не искаше да работи. Кат изключа клемите на акумолатора за няколко часа и се оправи и мога да си превключвам без проблеми, но за няколко дни само. Карах така извесно време, но вече номера започна да не действа. Като паля на бензин и трябва да давам газ, защото иначе гасне и чак като позагрее малко превключвам на Газ. Закарах я на газаджиите, те вързаха някакво кабелче между компютъра и незнам какво си, та уж всеки път като я гася, все едно изключвам клемите. Карах 1-2 седмици и пак същото. А като ми вързаха това кабелче ми паднаха и оборотите. Карах я при друг майстор, прави каквото прави,пак същото. И вече се бях примирил и си я карах така. НО - тук идва проблем 2.) Както си карам на Газ и изведнъж угасва и няма палене - нито на бензин, нито на Газ. Стартера си върти, но не пали. И,тук идва най-странното, като минат 3-4 дни пак си пали и може да си я карам няколко дена. И после изведнъж по време на движение пак гасне и пак така-като минат 3-4 дена пак пали. Вчера я карах на майстор да провери тоците, каза че всичко е наред и че най-вероятно е от компютъра, че може да рупа грешки и да отида някъде да го видят. Чувал съм, че емулатора лъже компютъра, но газаджиите ми казаха, че като е моно и не се слагало емулатор. Не знам вече какво да правя. Ако някой може да ме посъветва от какво е този проблем, ще съм му благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с Брава 1.4 моно
Collapse
X
-
Ха мръсни газаджии, слага се емулатор за ламбда сондата, за дюзата и реле за помпата, ако я изключват. Отиди на диагностика и виж какви ще са грешките, тогава ще гадаем. След като са направили компа да се изключва постоянно, то той не може да запази и настройки и грешките всъщност, най-добре да се оправи компа да си работи както трябва, тогава покарай само на бензин и кажи как работи, като правиш първо палене след рестарта на компа не се подава газ, чакаш 10-тина минути и гасиш и тогава вече караш. Ако пак има проблеми отиваш на диагностика да се видят какви са грешките, оправяш я да работи на бензин нормално и междувременно търсиш читав газаджия, защото тези са ти разпиляли колата.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Провери си датчик-обороти - почти сигурен съм че е от него ! Може да имав и друг проблем но ако гасне на скорост в движение имай предвид датчикаFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Благодаря на всички за съветите. Утре съм се разбрал с един познат, да я закарам на стенд, да я видят. Междувременно ми казаха, че моторчето за празен ход не ми работи и затова когато превключа на бензин ми гасне. Rezko, я кажи, къде е този датчик за оборотите, в смисъл при газовите работи ли е, или си е при бензина.
Коментар
-
извинявай, не забелязах че си писал и не върнах.Този датчик работи и на бензин и на газ и "показва" на компиутара позицията на коляновия вал, така се подава ток на свещите и осъществява запалването. Ако е развален или пред разваляне, както си караш колата оборотомера изведнъж пада на 0 и колата почва да спира - натиснеш ли съединителя гасне (няма как да не го натиснеш защото двигателя просто спира). После не пали около 10 мин. след което пак пали и караш колкото е дал господ Кажи какво става като откриеш проблемаFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Не, датчика не си вижда при диагностика, единствения начин да го засечеш е да вкараш един тестер в колата с лаптоп и да следиш показанията на датчика и да се надяваш колата да изгасне за да видиш той ли е или не - аз така въртях цял ден с лаптоп и тестер вътре докато го хвана, направо ми скъса нервите! Ако е от него, цената му е около 75 лева, аз имам още един чисто нов, който бих ти дал за 2 пъти по малко пари, но за съжаление не съм в българия в момента и няма как! Успех с локализирането на проблема и пиши пак! п.с. ако моторчето за празен ход ти пражи проблем, двигателя ще гасне само на свободна или когато си натиснал съединителя И В НИКОЙ ДРУГ СЛУЧАЙ!Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
anytime! Радвам се че съм помогнал Сега газ до дупка та да и покажеш кой е шефа - аз мойта от както почнах да си я настъпвам прилично спря да се разваляFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар