Колеги, много се рових във форума за да открия описан точно моя случай, но понеже не открих това, което търсих реших да се обърна към вас за съвет. Проблемът ми е следния: Монтираха ми газовата уредба - landi през май 2005г. Превключвателят и е автоматичен - винаги пали на бензин и след достигане на определени обороти прехвърля на газ. Цяло лято я карах само на газ /палейки я винаги на бензин /, докато в един момент колата започна да пали много трудно на бензин, а после нацяло отказа. Когато успявах да я накарам да тръгне на бензин вървеше много лошо - когато и подам газ вместо да се ускори тя спираше. След посещение в сервиза се оказа, че вероятната причина за проблема е бензиновата помпа. В сервиза и вдигнаха налягането и колата започна да пали и да върви добре на бензин. Превключих я на газ и започнах пак да си я карам палейки я на бензин. В началото на зимата - през ноември реших, че няма смисъл да карам на газ и превключих на бензин. Отново стария проблем - подавам газ колата спира. Въпреки това продължих да се мъча така. Един ден ми се скапа акумулатора и се наложи да купувам нов. През това време колата остана без акумулатор около час-два. След поставянето на новия, колата тръгна на бензин перфектно. И така до следващото превключване на газ. Освен това другото, което забелязвам, е че когато колата върви добре на бензин, сутрин като я запаля държи доста високи обороти и като и подам газ се наема добре и студена. Когато съм я карал на газ , сутрин като я запаля на бензин оборотите и са ниски, като при загрял двигател и не иска да върви. Вървенето на бензин се оправя и когато по-дълго време я карам на бензин - примерно 20-30 км.Някъде във форума четох, че ECU - то на Brava не се "ресет" - ва при откачане на акумулатора т.е възможно е да съм се заблудил, че колата тръгна по-добре след смяната му. Това важи ли и за ECU - то на Brava 1,4 12V - моноинжекцион? Освен това не знам дали при монтажа на газовата уредба ми е монтиран ламбда емулатор, което както четох във форума е задалжително или поне желателно.Благодаря ви предварително. Всякакви мнения ще са ми от полза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с бензина след каране на газ на Brava 1,4 12V
Collapse
X
-
При мен на Браво 1.4 правеше подобни номера и проблемите , които излязоха бяха следните:1. Бензинова помпа. В някои момемнти наистина успяваше да ме заблуди че не е тя, но в последствие отидох да и замерят налягането и човека в сервиза веднага каза: Смяна!2. Температурен датчик (Син датчик) които отчита температура на двигателя и я преава към ECU. На първия проблем се дължеше това, че колата на бензин "забиваше муцуна", т.е. ако в движение превключа от газ на бензин колата направо спираше. На втория проблем се дължеше симтома че колата не искаше да запали на бензин когато е загряла, по-точно палеше след дълго въртене и то на газ.След смяната на тия две неща колата върви добре и на газ и на бензин, пали си добре - топла и студена от "четвърт оборот", е сега на -15 не точно от четвърт оборот, но като цяло ядове няма. Лампата на инжекциона която преди това светваше при работа на газ, също не е светила!Успех!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
gdd55
99% според мен е ламбда сонда.Мойта беше точно така.Като искам да карам на бензин си откачам акумолатора изчистват се грешките паля и няма ядове докато не обарна на гас и после пак се спава на бензин.даваш и гас а тя се мачи и неще да върви.Един авер си купи нова ламбда сонда някаква универсална за 50 лева и е доволен ама аз карам рядко на бензин и като реше си откачам акумолатора за 15 минути.Апак и не мога да я лашна тая ламбда сонда тя е станала направо като заварена
Коментар
-
И на мен ми се струва, че проблемите ти идват от ламбда сондата. Имаш ли симулатор на ламбда сондата??? Макар, че карам Типо 1.4 моноинжекция имах подобни проблеми преди да сложа симулатор. Най-вече високите обороти при запалване. Нещата се оправиха след като ресетнах ЕКУ-то и сложих симулатор.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Re: Проблем с бензина след каране на газ на Brava 1,4 12V
venco67 написа:Колеги, много се рових във форума за да открия описан точно моя случай, но понеже не открих това, което търсих реших да се обърна към вас за съвет. Проблемът ми е следния: Монтираха ми газовата уредба - landi през май 2005г. Превключвателят и е автоматичен - винаги пали на бензин и след достигане на определени обороти прехвърля на газ. Цяло лято я карах само на газ /палейки я винаги на бензин /, докато в един момент колата започна да пали много трудно на бензин, а после нацяло отказа. Когато успявах да я накарам да тръгне на бензин вървеше много лошо - когато и подам газ вместо да се ускори тя спираше. След посещение в сервиза се оказа, че вероятната причина за проблема е бензиновата помпа. В сервиза и вдигнаха налягането и колата започна да пали и да върви добре на бензин. Превключих я на газ и започнах пак да си я карам палейки я на бензин. В началото на зимата - през ноември реших, че няма смисъл да карам на газ и превключих на бензин. Отново стария проблем - подавам газ колата спира. Въпреки това продължих да се мъча така. Един ден ми се скапа акумулатора и се наложи да купувам нов. През това време колата остана без акумулатор около час-два. След поставянето на новия, колата тръгна на бензин перфектно. И така до следващото превключване на газ. Освен това другото, което забелязвам, е че когато колата върви добре на бензин, сутрин като я запаля държи доста високи обороти и като и подам газ се наема добре и студена. Когато съм я карал на газ , сутрин като я запаля на бензин оборотите и са ниски, като при загрял двигател и не иска да върви. Вървенето на бензин се оправя и когато по-дълго време я карам на бензин - примерно 20-30 км.Някъде във форума четох, че ECU - то на Brava не се "ресет" - ва при откачане на акумулатора т.е възможно е да съм се заблудил, че колата тръгна по-добре след смяната му. Това важи ли и за ECU - то на Brava 1,4 12V - моноинжекцион? Освен това не знам дали при монтажа на газовата уредба ми е монтиран ламбда емулатор, което както четох във форума е задалжително или поне желателно.Благодаря ви предварително. Всякакви мнения ще са ми от полза.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
gdd55
brat_John написа:И на мен ми се струва, че проблемите ти идват от ламбда сондата. Имаш ли симулатор на ламбда сондата??? Макар, че карам Типо 1.4 моноинжекция имах подобни проблеми преди да сложа симулатор. Най-вече високите обороти при запалване. Нещата се оправиха след като ресетнах ЕКУ-то и сложих симулатор.
Коментар
-
brat_John написа:И на мен ми се струва, че проблемите ти идват от ламбда сондата. Имаш ли симулатор на ламбда сондата??? Макар, че карам Типо 1.4 моноинжекция имах подобни проблеми преди да сложа симулатор. Най-вече високите обороти при запалване. Нещата се оправиха след като ресетнах ЕКУ-то и сложих симулатор.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
99% нямаш резтарт на двигателя.и моята беше то абсолютно същия начин,докато не сложихме едно реле да изключва(рестартира) компа при подаване на контакт.след това този проблем приключи.И аз съм с landi.сигурно е сащата щото официалния вносител е от Ямбол.аз сам с типо1.4i.e.цената е никъква.отиди там където са ти го слагали газовото.да ти я оправят.иначе 6те ти излезе под 5 лв.Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар