Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем на газ на студен двг

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем на газ на студен двг

    Здравейте, имам следният проблем. Когато запаля колата, поработи малко на бенз и превключа на газ започва да си мени оборотите да гасне и т.н. Но като поработи около 20 мин, най - вече ако я карам с постоянна скорост после оборотите се закрепват и няма никакви проблеми. Мисля си за свещи и да проверя съпротивлението на кабелите. Дали в това е проблема?
    Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

    #2
    Принципно колите на газ няма проблем със студеното време търси проблема в друго нещо
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Ако си с ГИ може да е от газовите инжектори. С обикновенна ГУ такива проблеми не би трябвало да има, или ако има (кабели, свещи, бобина) то и на бензин щеше да е същото. Можеш също да видиш какви филтри имаш по ГУ и да ги смениш.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Не е ГИ, а обикновена. Когато превключа на бенз оборотите стават стабилни и не се колебаят. Смених бобина. Имам и нови кабели, но не съм ги сложил, а свещите в събота. Но на мен ми звучи малко странно да се оправи от това...Ама знае ли ги човек тия фиатове
        Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

        Коментар


          #5
          Хм ... не знам кое ти се струва странно, не разбрах, но при газова уредба едни от най важните неща са кабелите и свещите.Става въпрос за стабилна работа и достигане на търсената икономичност.
          .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
          www.cyxap.com

          Коментар


            #6
            Ако имаш проблем с кабели или свещи то бе трябвало да има детонации
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              Колега само едно уточнение, газовата уредба на колко години е и километри? Предполагам, че всичко идва от изпарителя, ако не може да се регулира добре е възможно изпарителя да е заминал, мембраните стават твърди със времето и не редуцират добре. Не е от кабели и др. по запалването, щом казваш, че се оправя като загрее най-вероятен виновник е изпарителя.
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                газовото е от миналия август чисто ново. има няма 20 хил км навъртяни. чудя се утре накъде да я запътвам - дали на газова диагностика или направо да си взимам свещи?
                Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                Коментар


                  #9
                  На бензин как е в същите условия
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    свещи на газ се сменят по-честоако не си ги сменял не е лошо да ги сменишобаче най-вероятно проблема не е в тях
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      Смених и кабелите и свещите. Сега колата работи много добре, оборотите си падат до 800 и не се мърдат, спря тресенето на мотора, което клатеше цялата кола. Сега обаче се появи една много странна зависимост между фаровете и празния ход, но за нея ще пусна тема във раздела за автоелектроника
                      Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                      Коментар

                      Working...
                      X