Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля кажете от къде се спира бензиновата помпа на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    deadairplane написа:
    Stefan Hadjov написа:
    deadairplane написа:
    ПС освен това ЕКУто измерва налягането в горивната магистрала и ако няма се появява грешка. Ако налягането надхвърли определена стойност ЕКУто спира помпата и тогава не се появява грешка. Така, че няма смисъл да си спирате помпите, те и без това работят само няклоко секунди когато сте на газ. Освен ако от горивната магистрала не изтича гориво някъде.
    Koнтролера не измерва налягането на бензиновата магистрала.Налягането никога не надхвърля определена стойност,защото има регулатор,който не допуска това.Ще те помоля да цитираш датчика който отчита налягането на бензиновата магистрала и дава инфо на контролера.Помпата се изключва само принудително като се спре работата на двигателя.При работа на двигателя на бензин работи непрекъснато.На газ ,ако не се спре принудително си работи както на бензин непрекъснато.За това е необходимо когато работи на газ да се спира,защото не е необходимо да работи,няма функция-безсмислено е да работи.Излишно се износва.
    За пореден път се убеждавам че познанията ти не са на висота. А според тебе Визата това налягане да не си го измисля?А и ако си отговориш на въпроса на какъв принцип работят въпросните регулатори може би ще намериш и датчика. Когато една помпа нагнетява има няколко начина да достигнеш определено налягане и после нагнетяването да спре. Единия е да спреш помпата и да я включиш когато налягането падне под минимума а другия е да изпускаш излишното налягане с клапан. Понеже въпросния регулатор за който става на въпрос е вграден в помпата, към самата помпа отива един кабел в повече от неубходимото можеш да се досетиш и сам какво и как са използвали.Мисля да свършвам с лекциите и за в бъдеще този раздел да не се посещава.Живуркай си със здраве и лъжи останалите. Аз моята помпа съм я спирал само когато ми се нацепи маркуча за бензина и изтичаше точно до щуцера. След отстраняване на повредата беше включена отново и при вдигната седалка и запален двигател си я слушам и мога да ти кажа, че на газ не работи повече от няколко секунди. А вие си правете каквито искате експерименти.
    Добре колега а при мен защо няма 3-та жица?На помпата отгоре имам 2 букси с по 2 проводника- по едната идва 12 волта за помпата а другата е за стрелката.И съм го откачил захранването от аварийния бутон и никаква грешка не дава засега.Да уточня двигателя ми е 1.6 от старите с метални колектори.Компютъра просто няма как да разбере че не работи помпата- тока за нея идва през реле а не от еку.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #32
      Re: Моля кажете от къде се спира бензиновата помпа на Браво

      realprofesora написа:
      Браво 1.4 12 клапана моно инжекция .Сложихме газова ,всичко ОК .Искаме да спрем помпата бензиновата но нещо не ни се отдава.Моля кажете от къде точно се спира.??Мерси предварително.!!
      Скъпи колеги ,само да допълня -Дюзата съм я спрял с реле.Просто и цъкнах 12 волта + и ги прекарах през релето .Ламбда сондата не съм барал.Колата си работи перфектно.Не дава никакви грешки .Просто искам да спра помпата бензиновата но то бушоните двата в моторния отсек и релетата не става.Защото не ще да пали.На релето на помпата прекъсвам захранването на релето .Тея дни ще опитам да прекъсна захранването на помпата + след релето и да го прекарам през реле (Разбира се ако пали на газ ).Ако ли не .Ще опитам да прекъсна минуса на помпата и ще видя резултата.В крайна сметка ще има развитие.Отсях доста от коментарите и в зключение мога да спомена ,че доста хора само на теория ги "чаткат нещата"Някой ,ако на практика го е правил да постне и снимки да видим за какво иде реч.

      Коментар


        #33
        Re: Моля кажете от къде се спира бензиновата помпа на Браво

        айде преди да режеш си направи следния експеримент - като ти работи на газ - извади буксата на инерционния прекъсвач - намира се под шоф.седалкавиж ако искаш и http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44159&start=30

        Коментар


          #34
          Re: Моля кажете от къде се спира бензиновата помпа на Браво

          u_bo написа:
          айде преди да режеш си направи следния експеримент - като ти работи на газ - извади буксата на инерционния прекъсвач - намира се под шоф.седалка
          Ще му спре бензиновата помпа,което е равностойно че е прекъснал минуса на захранването и с ключе.И двигателя ще си работи на газ,няма да има никаква грешка в контролера и ше стане така както трябва да бъде.А който иска да си сменява често помпите,да си ги оставя да работят непрекъснато когато е на газ.

          Коментар


            #35
            infineon написа:
            deadairplane написа:
            ПС освен това ЕКУто измерва налягането в горивната магистрала и ако няма се появява грешка. Ако налягането надхвърли определена стойност ЕКУто спира помпата и тогава не се появява грешка. Така, че няма смисъл да си спирате помпите, те и без това работят само няклоко секунди когато сте на газ. Освен ако от горивната магистрала не изтича гориво някъде.
            И съм го откачил захранването от аварийния бутон и никаква грешка не дава засега.Да уточня двигателя ми е 1.6 от старите с метални колектори.Компютъра просто няма как да разбере че не работи помпата- тока за нея идва през реле а не от еку.
            Точно така е!!Помпата я изключваш и няма никаква грешка,и двигателя си работи нормално на газ.Контролера не може да разбере работи или не работи помпата.Човека,който дава съвети че не трябва да се изключва помпата познава само своята кола и нищо друго.Неговия двигател е втората версия на 1,6 /двигател 182.В6/след 2001 год и при него нещата са малко по различни.Мой съвет е:изключвайте си помпите за да не ви излезе по скъпо карането на ГАЗ.

            Коментар


              #36

              Коментар


                #37
                deadairplane написа:
                Stefan Hadjov написа:
                Точно така е!!Помпата я изключваш и няма никаква грешка,и двигателя си работи нормално на газ.Контролера не може да разбере работи или не работи помпата.Човека,който дава съвети че не трябва да се изключва помпата познава само своята кола и нищо друго.Неговия двигател е втората версия на 1,6 /двигател 182.В6/след 2001 год и при него нещата са малко по различни.Мой съвет е:изключвайте си помпите за да не ви излезе по скъпо карането на ГАЗ.
                Пак говорим на изуст:За твое сведение тоя модел се е произвеждал с 15 различни ЕКУта и със сътоветните разлики в електрониката.
                Твоите приказки са все от този род-15 различни.От 1995 год до 1997 год Контролера е Marelli-JAF 1AF.От 1998 до 2000 год е Marelli JAF149F и до 2002 год е Marelli-JAF4EF.Само три вида. И в крайна сметка като даваш такива съвети кажи за коя версия мотор става въпрос,за да не се налага да плюеш и обиждаш излишно. Защото ти така се аргументираш в съветите си.Да кажеш че говори някой глупости и да му кажеш да не пише в раздел ГУ.Както виждаш може да се изключи помпата и да няма никакви гршки в контролера и двигателя да си работи нормално.И това е масовото изпълнение и най често срещано.

                Коментар

                Working...
                X