Slavi_Lancia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля кажете от къде се спира бензиновата помпа на Браво
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:infineon написа:Единия начин е намираш и кабела, режеш и шунтираш с реле.
Коментар
-
u_bo
лично мнение - тая тема е за коша - Защо ? толкова противоречия и неверни неща ... че не ми се коментира.За пореден път се убеждавам в компетентност на колегата Хаджов - по-добре ще е ако някой хора използват по-нормален тон в постовете си към него, вместо да демонстрират лично отношение.Относно релетата и веригите / сиреч по темата/аз мога да кажа САМО как е на 1.8 GT до 1998 - като се спре релето /прекъсвам му ’-’ на управлението/ се спира само помпата.един съвет към хората които отскоро четят форума: има колеги чиито постове трябва да се четат с доверие , има и други колеги.Аз лично се доверявам на информацията на колегата Хаджов, Слави_фена_на_Ланчия, Торнадо, 1115,оги28б , Хитко, Атанас71, специалиста, //// , стенли .... и сигурно забравям някой, но има колеги, чиито съвети са ....................( не искам да нарушавам правилата на форума като напиша това което мисля)Основна грешка е , че доста хора обобщават - а не трябва да се забравя че от модел до модел има разлика, както и от версия на модел до по-нова версия. Така че ако някой не е сигурен за конкретен случай - да каже на точно коя версия на модела е намерил .... например датчик мерещ налягане в бензиновата рейка - и подаващ информацията на ЕКУ ........ ще се погледне в ЕПЕР и ще се разбере истината. Нали?
Коментар
-
аз съм с браво 1,6 с металните колектори-97 год. преди време се пробвах да си спра помпата и по съвет ооттук точно се разрочих в бушоните отпред в пластмасовата кутия- те са 2 на брой. единия не си спомням за какво беше, но другия ми отговаряше на нуждите и го прекъснах, да ама като запалих и обърна на газ колата гасне и се пускаше вентилатора на радитора или пък беше обратното, позабравил съм, ама така или иначе оттам не знам какво друго се прекъсва, но очевидно и по тоците е нещо, защото гаснеше. вързах си обратно нещата и оставих така. скоро ми протече едно маркуче на бенз магистрала и понеже нямах време да се занимавам с него в момента направо махнах буксата на инерционния прекъсвач под седалката. той е много по добро и лесно решение- не се рови никъде и която и жица да се прекъсне работата става идеално, а и тази верига си е направена да спира помпата специално. така че препоръчват там да се вържеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:аз съм с браво 1,6 с металните колектори-97 год. преди време се пробвах да си спра помпата и по съвет ооттук точно се разрочих в бушоните отпред в пластмасовата кутия- те са 2 на брой. единия не си спомням за какво беше, но другия ми отговаряше на нуждите и го прекъснах, да ама като запалих и обърна на газ колата гасне и се пускаше вентилатора на радитора или пък беше обратното, позабравил съм, ама така или иначе оттам не знам какво друго се прекъсва, но очевидно и по тоците е нещо, защото гаснеше. вързах си обратно нещата и оставих така. скоро ми протече едно маркуче на бенз магистрала и понеже нямах време да се занимавам с него в момента направо махнах буксата на инерционния прекъсвач под седалката. той е много по добро и лесно решение- не се рови никъде и която и жица да се прекъсне работата става идеално, а и тази верига си е направена да спира помпата специално. така че препоръчват там да се върже
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Yavor написа:Помпата се спира като се прекъсне с реле бушона намиращ се под пластмасата зад моното на стената на бокса.Там има 2 бушона - единия е за инжектора, другия за помпата. Прекъсва се кабела на този за помпата като се свързва на нормално затворените контакти на релето - т.е. да прекъсва тока на помпата само като му се подаде + от газовия клапан. Проблеми няма - не трупа грешки. На снимката - номер 3 са двата бушона за които говоря. Само дето при мен бяха сложени не един до друг, а един зад друг, та се наложи да ги разпознавам.Номер 5 според диаграмата са релетата за помпата и инджекцията, ако искате управлявайте тях.Аз така съм го направил че за 20 секунди мога да възстановя заводския вид на окабеляването ако се наложи - т.е. се повреди релето което съм сложил.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:[@Pakumba - гледам че човека е с мотор като моя - затова смея да давам акъл че може да се прекъсне бушона - наясно съм с инсталацията и ефектите от това. Макар че това което ти описваш като случка ми говори за друг проблем - по скоро не изолирани кабели или нещо подобно. Добре че не си изгорил компира.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Yavor написа:Stefan Hadjov написа:Yavor написа:Помпата се спира като се прекъсне с реле бушона намиращ се под пластмасата зад моното на стената на бокса.Там има 2 бушона - единия е за инжектора, другия за помпата. Прекъсва се кабела на този за помпата като се свързва на нормално затворените контакти на релето - т.е. да прекъсва тока на помпата само като му се подаде + от газовия клапан. Проблеми няма - не трупа грешки. На снимката - номер 3 са двата бушона за които говоря. Само дето при мен бяха сложени не един до друг, а един зад друг, та се наложи да ги разпознавам.Номер 5 според диаграмата са релетата за помпата и инджекцията, ако искате управлявайте тях.Аз така съм го направил че за 20 секунди мога да възстановя заводския вид на окабеляването ако се наложи - т.е. се повреди релето което съм сложил.
Коментар
-
Признай обаче че най простото и работещо перфектно решение е точно поставянто на допълнително реле което да спира + или - на помпата. Всчико останало е допълнително усложняване.Аз лично не съм ’майстор’ или специалист нито по бензинови мотори, нито по газови уредби, но просто дългите години ’борба’ с горепосочените ме научи сам да разсъдавам, да чета и да си правя нещата така че да работят безотказно.Призива ми е - не недей да пишеш. а ВЪЗДЪРЖАЙ се ПОНЯКОГА - има разлика. Лично мен видял ли се ме да се изказвам някъде където не съм наясно - наприме в Дизелови двигатели.Да не говорим че там никой не можа да ми подскаже проблема с подгрева на Пунтото, както и майсторите по които ходих - докато накрая не се надупих в един мразовит Декеврииски ден с мултицета и схемата в ръка и открих прекъснат кабел, работещ когато си иска. Ама това е друга тема.А относно спиранеот на помпата сме абсолютно на едно мнение - за мен спирането й е задължително, както и паленето на бензин ако искаме да имаме нормално работещ автомобил и на двете горива.Също при монтаж на АГУ на автомобил с ЕКУ - са задължителни емулатор ламбда сонда, емулатор дюза/и и ламбда контрол ако искаме всичко да е наред. Това прави 150-200лв отгоре но си заслужава.Някой ще каже - ’ами то наближава цената на ГИ" - да ама първо не е ГИ - монтаже е много по елементарен, както и демонтажа, както и проблеми те при ГИ, когато се появят са доста по неприятни и трудни за отстраняване без посещение на специализиран сервиз, където отново опираме до господата ’майстори’.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Признай обаче че най простото и работещо перфектно решение е точно поставянто на допълнително реле което да спира + или - на помпата. Всчико останало е допълнително усложняване.Аз лично не съм ’майстор’ или специалист нито по бензинови мотори, нито по газови уредби, но просто дългите години ’борба’ с горепосочените ме научи сам да разсъдавам, да чета и да си правя нещата така че да работят безотказно.Призива ми е - не недей да пишеш. а ВЪЗДЪРЖАЙ се ПОНЯКОГА - има разлика. Лично мен видял ли се ме да се изказвам някъде където не съм наясно - наприме в Дизелови двигатели.Да не говорим че там никой не можа да ми подскаже проблема с подгрева на Пунтото, както и майсторите по които ходих - докато накрая не се надупих в един мразовит Декеврииски ден с мултицета и схемата в ръка и открих прекъснат кабел, работещ когато си иска. Ама това е друга тема.А относно спиранеот на помпата сме абсолютно на едно мнение - за мен спирането й е задължително, както и паленето на бензин ако искаме да имаме нормално работещ автомобил и на двете горива.Също при монтаж на АГУ на автомобил с ЕКУ - са задължителни емулатор ламбда сонда, емулатор дюза/и и ламбда контрол ако искаме всичко да е наред. Това прави 150-200лв отгоре но си заслужава.Някой ще каже - ’ами то наближава цената на ГИ" - да ама първо не е ГИ - монтаже е много по елементарен, както и демонтажа, както и проблеми те при ГИ, когато се появят са доста по неприятни и трудни за отстраняване без посещение на специализиран сервиз, където отново опираме до господата ’майстори’.
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:Когато една помпа нагнетява има няколко начина да достигнеш определено налягане и после нагнетяването да спре. Единия е да спреш помпата и да я включиш когато налягането падне под минимума а другия е да изпускаш излишното налягане с клапан.
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:Stefan Hadjov написа:deadairplane написа:Когато една помпа нагнетява има няколко начина да достигнеш определено налягане и после нагнетяването да спре. Единия е да спреш помпата и да я включиш когато налягането падне под минимума а другия е да изпускаш излишното налягане с клапан.deadairplane написа:infineon написа:Единия начин е намираш и кабела, режеш и шунтираш с реле.По лесния начин е навеждаш се под седалката и измъкваш буксата под аварийния бутон. Аз го направих така за по мързеливо. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар