Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгоря ми бензиновата помпа на Fiat Marea 2.0, 20V, 147hp!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pafkka написа:
    Добре, а сега като ще си я гася с ключенце, няма ли да се преебат я някое гумено съединение, я нещо друго? А по принцип има ли циркулация на бензина, когато работи на газ колата? Защото ако има, не виждам причина помпата да изгори - тя се охлажда от него...
    Не е много добре да става с допълнително ключе,въпреки че това е по добро решение от колкото да работи непрекъснато.Редното е да се спира и пуска с централния превключвател ГАЗ/БЕНЗИН при подходящо изпълнено схемно решение.Не е сложно.Нуждае се от малка преработка.

    Коментар


      #17
      Благодаря ти за съвета Стефане. Значи за сега ще я гася с ключето, а след време мисля да си сложа едно реленце за време - 1-2 минутки след като премина на газ да се гаси...Въпреки че ми се струва адски тъпо това да го правя с релета и ключета, при положение че ГИ си има софтуер...Знаеш ли дали има опция да се гаси помпата софтуерно от ГИ? Естествено ако има такава, ще се наложи да я вкарам в сервиз, тъй като нямам софтуер а и не съм чак такъв спец в това.

      Коментар


        #18
        pafkka написа:
        Благодаря ти за съвета Стефане. Значи за сега ще я гася с ключето, а след време мисля да си сложа едно реленце за време - 1-2 минутки след като премина на газ да се гаси...Въпреки че ми се струва адски тъпо това да го правя с релета и ключета, при положение че ГИ си има софтуер...Знаеш ли дали има опция да се гаси помпата софтуерно от ГИ? Естествено ако има такава, ще се наложи да я вкарам в сервиз, тъй като нямам софтуер а и не съм чак такъв спец в това.
        Доколкото знам в софтуера на ГИ няма такава опция.Софтуера и хардуера на тези ГИ са токова скопени,че не ми се говори за това.Изклкючително компромисна работа за малко пари.Сега ще се нахвърлят разни фанатизирани газови фенове срещу ми да доказват обратното.Има една друга тема по този въпрос където колегата gniz беше проложил схема за решение.Доколкото знам и колегата u_bo е изправен пред този въпрос и работи в момента по него.Свържи се с него и обменете идеи.

        Коментар


          #19

          Коментар


            #20
            Не може ли, за изключването на помпата да се вземе информация от клапанчето за газта? Т.е. като се включи газовото клапанче да се изключи помпата.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              По принцип, до колкото знам от газовото клапанче не е много добре да се взема сигнал, тъй като при ГИ постепенно се прехвърля цилиндър по цилиндър, а клапана просто пуска газта, т.е в този момент, ако спреш и бензина, колата може да загасне, тъй като не е прехвърлила напълно на газ. Но до там ми се простират скромните познания на по темата

              Коментар


                #22
                pafkka написа:
                Добре, а сега като ще си я гася с ключенце, няма ли да се преебат я някое гумено съединение, я нещо друго? А по принцип има ли циркулация на бензина, когато работи на газ колата? Защото ако има, не виждам причина помпата да изгори - тя се охлажда от него...
                когато помпата работи вдига налягане нат 3 атмосфери. на рейката на инжекторите или другаде по горивната система (при някой модели) имаш регулатор на налягането който "отваря" на 2.5 - 3 атмосфери (пак в заисимост от модела). Излишното гориво се връща в резервоара. Когато караш на газ инжекторите за затворени и не пускат гориво към цилиндрите, а цялото количество изпомпано от резервоара се връща пак там и се получава циркулация - постоянна дали ще го спреш или не зависи от теб. Като купих колата бензиновата помпа се чуваше как работи. едно характерно бръждене. след това изгоря поради моето незнание и т. н. ...... имах постове по темата. с новата не се чува никакъв звук. Като вземеш една кола на ~ 10 год. дето някой я е смачкал от каране и я е изхвърлил едва ли е сменяна помпа. нормално е да изгори. При оборудваните с АГУ коли по често щото все забравяме да сложим малко бензин.
                F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                Коментар


                  #23
                  точно решение на въпроса да спреш или не помпата няма , това си остава много спорен момент имал съм много коли и на някои съм спирал помпата а на други не но като цяло имам чувството ,че е по дабре да не е спряна . също така да не забравяме ,че колата като е на газ също трябва да се смени бензиновия филтър и да има някой литър в резервара , разбирайте повече от 5 л . :D

                  Коментар


                    #24
                    mdinkov написа:
                    точно решение на въпроса да спреш или не помпата няма , това си остава много спорен момент имал съм много коли и на някои съм спирал помпата а на други не но като цяло имам чувството ,че е по дабре да не е спряна . също така да не забравяме ,че колата като е на газ също трябва да се смени бензиновия филтър и да има някой литър в резервара , разбирайте повече от 5 л . :D
                    Чувствата които може да има един човек са много относително понятие.В техниката нещата не се решават с чувства.Аргументирай се с конкретни технически издържани и логични аргументи ЗАЩО трябва да работи бензиновата помпа,когато двигателя е на газ.Само тогава може да даваш съвети и те да звучат сериозно.

                    Коментар


                      #25
                      Колеги проблема е решен - сложиха ми едно бутонче да си спирам помпата. Искам да питам, от къде най-добре да прекарам през време реле захранването на помпата, че така с ключето става, но имам един кабел през купето и ми се ще да го скрия някак си...Мисля си да сложа едно време реленце. Някой правил ли го е, и ако да, да даде малко инфо.

                      Коментар

                      Working...
                      X