Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

работа на двигателя на газ на свободна скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    работа на двигателя на газ на свободна скорост

    Здравейте колеги,имам опит единствено с дизелови двигатели и вмомента като съм на бензин+газ с новатами придобивка Fiat Marea и малко не знам кое как е правилно.Ако има нещо ми се ще да го изчиствам докато време.Та работата е следната:Първо:Тя пали на бензин и над 2000 оборота цъква и работи на газ. Като паля на студено обикновено няманикакви проблеми. Да ама карал съм значи колата, спрял съм и после като тръгна да паля ПОНЯКОГА(не винаги)трябва да подавам и газ, за да зацепи, иначе се мъчи при паленето.Едва ли е нормално, да знаете какво може да се направи? Каква може да е причината? Бензинова помпа? Аз не знам - просто предполагам... Второ:Като вече е минала на газ и седи на едно място на свободна(примерно на светофар) седи на около 800-900 оборота.Работата е че от време на време "подава" газчица само, едва ли не да поддържа оборотите.Е ли е нормално това? От газта ли е? Или има нещо друго, за което трябва да се притеснявам?Благодаря много за евентуални отговори, просто при дизеларката такива неща не съм видял и чул и сегатук ме притесняват.Поздрави,Емо

    #2
    Отиди и си направи диагностика на компютъра да видиш какви грешки има записани. Свети ли ти чека на таблото като караш на газ?
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      ходих на диагностика преди да я взема, никакви грешки не показа колата, само АБС-а дето свети, ама имам да сменям датчик явно.Нищо друго от диагностиката.В началото като запаля светват лампичките, аз на дизелака чаках чековете (1-2 секунди) да се изгасят и тогава палех.Тук не знам дали е същата схема, вероятно да, но един път пробвах с чакане на чек, друг път не го изчаках.Като го изчаках чека - не запали както трябва.Ако направо завъртя ключа - пали като че ли...Не съм я пробвал достатъчно пъти, за да съм сигурен...Ще ходя да пробвам пак...

      Коментар


        #4
        Въпросът ми е свети ли ти чека докато караш на гас, не при палене?
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          не, като карам само АБС-а свети.... двигателят докато работи нищо друго не свети

          Коментар


            #6
            Здравей, колега не съм специалист но ще дам и аз моето мнение:По първият въпрос:за мене нямаш никакав проблем, просто изчакай като дадеш на контакт помпата да качи налягане и да цъкне и тогава пали, просто ако имаш проблем с това той ще се проявява и на студена кола а при тебе не е така.Един съвет пробвай след като вече си карал и колата е загреяла даваш на контакт помпата си цъква, връщаш ключа и пак даваш на контакт да цъкне пак помпата и палиш тогава и виж какво става ако пак си остава проблема значи имаш нещо дребно за доискусяраване.По вторият въпрос: значи според е нормално и моята кола сама си подава газ в рамките на 850-900 оборота всмисъл леко си мърда стрелката ама много малко. При теб как е кога си подава сама газ от колко до колко оборота.
            Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

            Коментар


              #7
              За играенето в оборотите може би се буждаеш от почистване на стъпкковото моторче то поддържа оборотите на празен ход, също така може да ти играе леко, ако има някъде закъсване по въздуховодите към всмукателния колектор.А за паленето да попитам горивен филтър сменял ли си? Виждал съм на Браво как ако не изчакаш помпата и не иска да запали и пали веднага от второто завъртане на ключа, а при мен никога не съм имал този проблем, завътам ключа и пали, а много други ми казват, че чакали да подкачи помпата.
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                Тествах я днеска цял ден, до Витоша ходих горе на лифтовете по завочетата, много добре се представи колицата.Забелязвам, че се кара малко в повече обороти около (3000) става въпрос за нагоре, щото като дам на трета много бързо трябва да движа, иначе нещо взима да се потриса предницата и трябва да сменям пак на втора... тя е на газ и си до 8000 оборота кола, така че мисля всичко това е окей. все пак е 147 коня, добиче е, нормално да са и по-дълги предавките.другото - днес разбрах как точно си се пали от първия път винаги - трябва да се даде контакт, да се изключи еърбег и т.н индикации и да си цъкне помпата.забелязва се изключване на CODE и точно след това като се запали винаги пали, ако ще на студено, ако ще на горещо, както ще да е.Оборотите - обикновено се движи между около 800-850 и вдига до 900-950 през 30-40 секунди(това не го прави като е само на бензин), така че е ясноче е нещо свързано с газта. Не съм карал на газ до сега и нямам практически опит...Друго него - тука градско и горе по завоите за витоша общо 250км изминах и изхарчих 40 литра... което са си 14 лева на 100 километра. вярно азсега карам малко пресилено, че като е нова придобивка... трябва да се пробва Ама май ще взема да сменя свещи, че тия куци нещо май ми се струват.Ще отида на един газаджия нещо, ако може да се направи за по-нисък разход. Мойта уредба има ламбда контрол и харчи по-мъничко, ама кво да правиш.не знам емулацията там как е, дюзичките как са трябва да се види от газаджия... ако може да я докарам до 11-12 градско ще съм много на кефДа не говорим, че трябва да намаля темпото с десния крак .Общо взето всъщност май проблем няма кой знае какъв Само газовата ще видя нещо да се подобри за по-нисък разход Само да кажа, че аз 150-200 от тия 250 километра изкарах градско още първия ден с постоянно включен климатроник на макс, така че кво се чудя и аз хахаАми това от мен, ако имате да направите някоя забележка - моля

                Коментар


                  #9
                  Забележка ! Да беше почнал с това, че е 2.0 20в. в София ще я смъкнеш на 11-12 л. /100км. и зад теб ще тичат тълпа мармоти и ще завиват шоколади в станиол :D Карай си и не се почесвай!
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар

                  Working...
                  X