Колега Хаджов не е достатъчно сам да се убедиш в това което казвам Бих желал пред всички които четат тук да признаеш грешката си за псевдинжекциона а що се отнася до коефицентите за корекция ако беше прочел това към което те насочих щеще вече да си разбрал че използването им е ЕДИНСТВЕНО И САМО свързано с бързодействието на газовите инжектори които са по-бавни от бензиновите и не са имагинерни и се настройват само веднъж в живота на газовото и единственото което може да наложи промяната им е промяната в налягането което държи изпарителя/тоест когато евентуално се прецака/.А що се отнася до инжекционите с отделна ламбда, мап и тпс да ти кажа имам по голямо доверие на разработчиците на софтуер на фиат и на горивните карти заложени оригинално в автомобила ми с които работи в момента и газовия ми комп.,отколкото на някви външни разработки на тартарини "ОРИГИНАЛНОТО"-газово на фиат.Мисля ,че трябва да се извиним на автора на темата дето я осрахме въпреки молбата му.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос към собственниците на Газови Инжекциони (ГИ)
Collapse
X
-
MEMO написа:Колега Хаджов не е достатъчно сам да се убедиш в това което казвам Бих желал пред всички които четат тук да признаеш грешката си за псевдинжекциона а що се отнася до коефицентите за корекция ако беше прочел това към което те насочих щеще вече да си разбрал че използването им е ЕДИНСТВЕНО И САМО свързано с бързодействието на газовите инжектори които са по-бавни от бензиновите и не са имагинерни и се настройват само веднъж.в живота на газовото и единственото което можеда наложи промяната им е промяната в налягането което държи изпарителя/тоест когато евентуално се прецака/Ащо се отнася до инжекционите с отделна ламбда и мап и тпс да ти кажа имам по голямо доверие на разработчиците на софтуер на фиат и на горивните карти заложени оригинално в автомобила ми с които работи и газовия ми комп.,отколкото на някви външни разработки на тартарини "ОРИГИНАЛНОТО"-газово на фиат.
Коментар
-
u_bo
qnisZ написа:Stefan Hadjov написа:@MEMOЗабравих,че в твоя пост намесваш и Евро 4,даже 4.
Коментар
-
Релето за време започва да "брои" това време при подаване на захранване към газовия клапан.При при отпадане на захр. към газовия клапан ефекта на превключване и възстановяване на захранването на бензиновата помпа е моментален / но все пак се изисква някакво технологично време за достигане на горивото от резервоара до инжекторите/
Коментар
-
u_bo написа:qnisZ написа:Stefan Hadjov написа:@MEMOЗабравих,че в твоя пост намесваш и Евро 4,даже 4.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
Slavi_Lancia написа:u_bo написа:qnisZ написа:Stefan Hadjov написа:@MEMOЗабравих,че в твоя пост намесваш и Евро 4,даже 4.
Коментар
-
според моите скромни познания за ГИто и за колите като цяло ГИто разбира че ти е свърщила газта по датчика за налягане на газта. когато падне под определен граница се предполага че газта е свърщила и включва на бензин. съответно почва да мрънка ключето че е минало авариино на бензин.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
@u_boНе се притеснявай излишно.Направи си да се изключва помпата,когато си на газ,защото е смешно да работи тогава когато няма предназначение и се износва излишно.Бензина е несвиваем като всяка течност.Цялата ти бензинова магистрала до дюзите е запълнена с бензин.В момента в който превключиш на бензин веднага мигновенно се задейства помпата и дюзите и колата се задвижва на бензин.Технологично време за задействане-0,25 сек.Колата даже не хлъцва при превключване,защото още в газовата магистрала и всмукат колектор,независимо от спирането на газта си имал газ.Това задоволява ли те като отговор.Може да стане и така трябва да бъде.
Коментар
-
u_bo
явно зле се изразяван, затова пояснявам:когато са ми сложили ГИ са направили така - бензиновата помпа си работи постоянно.след като смених една , реших и си сложих едно допълнително ключе, което прекъсва масата на управляващото реле на бенз.помпа.но съществува следния проблем.ако ключето ми го няма (старата схема) - когато газта е на привършване и се наложи да се ’изреже ’ колата до около 5000 оборота - има реална опасност налягането в газовата рейка да спадне - тогава Ги превключва аварйино на бензин и ти дори не разбираш това по поведението на колата - само почва да писка ключето,НО сега като спра помпата , ако се получи тази ситуация - помпата няма да работи защото съм й прекъснал веригата --> търся начин (схема, решение) - да се пуска автоматично помпата .Добре ли се изразих? затова задавам ’уточняващи’ въпроси на хората , които са със спряна помпа.
Коментар
-
u_bo написа:явно зле се изразяван, затова пояснявам:когато са ми сложили ГИ са направили така - бензиновата помпа си работи постоянно.след като смених една , реших и си сложих едно допълнително ключе, което прекъсва масата на управляващото реле на бенз.помпа.но съществува следния проблем.ако ключето ми го няма (старата схема) - когато газта е на привършване и се наложи да се ’изреже ’ колата до около 5000 оборота - има реална опасност налягането в газовата рейка да спадне - тогава Ги превключва аварйино на бензин и ти дори не разбираш това по поведението на колата - само почва да писка ключето,НО сега като спра помпата , ако се получи тази ситуация - помпата няма да работи защото съм й прекъснал веригата --> търся начин (схема, решение) - да се пуска автоматично помпата .Добре ли се изразих? затова задавам ’уточняващи’ въпроси на хората , които са със спряна помпа.
Коментар
-
u_bo
qnisZ написа:u_bo написа:Направил ли си го ?
Коментар
-
Ми как, никък, просто при падане на налягането и автоматичното преминаване на авариино бензин се включва в същото време и помпата, принципно ако всичко по бензиновата реика си е на ред тя си държи налягане, мисля че няма да имаш проблем с забиване на нос, налягането и количеството бензин е напълно достатъчно за 1-2 сек докато и помпата подаде налягане. Абе ти наи добре ще кажеш утре ко си направил Ми то по тая логика не ти трябва ключе за да си спираш помпата, можеш да я вържеш през реле към управлението на газовия клапан. Начи палиш си на бенз минава там времето което е нужно за преминаване на газ и заедно с цъкването на клапана ти спира и бенз помпата, или пък с спирането на дюзите спира и помпата, щото незнам газ клапана да не отваря по рано и след като компа се увери в налягането чак тогва да спира бензина, после по обратния ред ко му се чудиш толкова инжинер човек сиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар