Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос към собственниците на Газови Инжекциони (ГИ)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега Хаджов не е достатъчно сам да се убедиш в това което казвам Бих желал пред всички които четат тук да признаеш грешката си за псевдинжекциона а що се отнася до коефицентите за корекция ако беше прочел това към което те насочих щеще вече да си разбрал че използването им е ЕДИНСТВЕНО И САМО свързано с бързодействието на газовите инжектори които са по-бавни от бензиновите и не са имагинерни и се настройват само веднъж в живота на газовото и единственото което може да наложи промяната им е промяната в налягането което държи изпарителя/тоест когато евентуално се прецака/.А що се отнася до инжекционите с отделна ламбда, мап и тпс да ти кажа имам по голямо доверие на разработчиците на софтуер на фиат и на горивните карти заложени оригинално в автомобила ми с които работи в момента и газовия ми комп.,отколкото на някви външни разработки на тартарини "ОРИГИНАЛНОТО"-газово на фиат.Мисля ,че трябва да се извиним на автора на темата дето я осрахме въпреки молбата му.

    Коментар


      #17
      MEMO написа:
      Колега Хаджов не е достатъчно сам да се убедиш в това което казвам Бих желал пред всички които четат тук да признаеш грешката си за псевдинжекциона а що се отнася до коефицентите за корекция ако беше прочел това към което те насочих щеще вече да си разбрал че използването им е ЕДИНСТВЕНО И САМО свързано с бързодействието на газовите инжектори които са по-бавни от бензиновите и не са имагинерни и се настройват само веднъж.в живота на газовото и единственото което можеда наложи промяната им е промяната в налягането което държи изпарителя/тоест когато евентуално се прецака/Ащо се отнася до инжекционите с отделна ламбда и мап и тпс да ти кажа имам по голямо доверие на разработчиците на софтуер на фиат и на горивните карти заложени оригинално в автомобила ми с които работи и газовия ми комп.,отколкото на някви външни разработки на тартарини "ОРИГИНАЛНОТО"-газово на фиат.
      Стигам до извода,че няма да стигнем до единомислие с теб в този спор,за това ти предлагам всеки да си остане с разбиранията и да си мисли,че е прав.Отнася се и за двамата.Спора вече ми заприлича като на този:За кого ще гласувате.Ти си за Станишев,а аз за Иван Костов.Ти ми доказваш колко е истински Станишев,а аз ти доказвам колко е псевдо.Приеми сравнението като метафура само.Аз не знам за кого ще гласуваш.Поздрави.

      Коментар


        #18
        Stefan Hadjov написа:
        @MEMOЗабравих,че в твоя пост намесваш и Евро 4,даже 4.
        Вече има и такива който отговарятна ЕВРО 5.

        Коментар


          #19
          qnisZ написа:
          Stefan Hadjov написа:
          @MEMOЗабравих,че в твоя пост намесваш и Евро 4,даже 4.
          Вече има и такива който отговарятна ЕВРО 5.
          тъй тъй, а по темата:моята й прекарах допълнително ключе и я спирам , НОме интересува следното- ту хубаво си я направил твойта да се спира 2 минути след минаване на газ,а може ли ГИ да си я пусне ’аварийно’ - ако при изпреварване ти свърши газта и колата ’забие нос’ - нали като се превключи на бензин -- ще има опа... помпата не бачка. ???Направил ли си го ?

          Коментар


            #20
            Релето за време започва да "брои" това време при подаване на захранване към газовия клапан.При при отпадане на захр. към газовия клапан ефекта на превключване и възстановяване на захранването на бензиновата помпа е моментален / но все пак се изисква някакво технологично време за достигане на горивото от резервоара до инжекторите/

            Коментар


              #21
              u_bo написа:
              qnisZ написа:
              Stefan Hadjov написа:
              @MEMOЗабравих,че в твоя пост намесваш и Евро 4,даже 4.
              Вече има и такива който отговарятна ЕВРО 5.
              тъй тъй, а по темата:моята и прекарах допълнително ключе и я спирам , НОме интересува следното- ту хубаво си я направил твойта да се спира 2 минути след минаване на газ,а може ли ГИ да си я пусне ’аварийно’ - ако при изпреварване ти свърши газта и колата ’забие нос’ - нали като се превключи на бензин -- ще има опа... помпата не бачка. ???Направил ли си го ?
              Това нямам как да се направи щото нищо не може да ти подскаже че газта свършва, може би някоя сонда с електроно отчитане на газта може да се ползва с тая цел. примерно ако газта падне толкова че да влезе в червеното тогава да с е пусне и помпата, а това след колко километра реално ще свърши е друг въпрос но ще си подготвен.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #22
                Slavi_Lancia написа:
                u_bo написа:
                qnisZ написа:
                Stefan Hadjov написа:
                @MEMOЗабравих,че в твоя пост намесваш и Евро 4,даже 4.
                Вече има и такива който отговарятна ЕВРО 5.
                тъй тъй, а по темата:моята и прекарах допълнително ключе и я спирам , НОме интересува следното- ту хубаво си я направил твойта да се спира 2 минути след минаване на газ,а може ли ГИ да си я пусне ’аварийно’ - ако при изпреварване ти свърши газта и колата ’забие нос’ - нали като се превключи на бензин -- ще има опа... помпата не бачка. ???Направил ли си го ?
                Това нямам как да се направи щото нищо не може да ти подскаже че газта свършва, може би някоя сонда с електроно отчитане на газта може да се ползва с тая цел. примерно ако газта падне толкова че да влезе в червеното тогава да с е пусне и помпата, а това след колко километра реално ще свърши е друг въпрос но ще си подготвен.
                не уе като ЕКУ на ГИ превключи на бензин - дали си стартира изключената помпа.това ми е въпроса.ясно е че предварително няма как да знае

                Коментар


                  #23
                  според моите скромни познания за ГИто и за колите като цяло ГИто разбира че ти е свърщила газта по датчика за налягане на газта. когато падне под определен граница се предполага че газта е свърщила и включва на бензин. съответно почва да мрънка ключето че е минало авариино на бензин.
                  Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                  182A4.000 IAW49F
                  LPG - Lovato EasyFast
                  ----------------------------
                  "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                  Коментар


                    #24
                    @u_boНе се притеснявай излишно.Направи си да се изключва помпата,когато си на газ,защото е смешно да работи тогава когато няма предназначение и се износва излишно.Бензина е несвиваем като всяка течност.Цялата ти бензинова магистрала до дюзите е запълнена с бензин.В момента в който превключиш на бензин веднага мигновенно се задейства помпата и дюзите и колата се задвижва на бензин.Технологично време за задействане-0,25 сек.Колата даже не хлъцва при превключване,защото още в газовата магистрала и всмукат колектор,независимо от спирането на газта си имал газ.Това задоволява ли те като отговор.Може да стане и така трябва да бъде.

                    Коментар


                      #25
                      явно зле се изразяван, затова пояснявам:когато са ми сложили ГИ са направили така - бензиновата помпа си работи постоянно.след като смених една , реших и си сложих едно допълнително ключе, което прекъсва масата на управляващото реле на бенз.помпа.но съществува следния проблем.ако ключето ми го няма (старата схема) - когато газта е на привършване и се наложи да се ’изреже ’ колата до около 5000 оборота - има реална опасност налягането в газовата рейка да спадне - тогава Ги превключва аварйино на бензин и ти дори не разбираш това по поведението на колата - само почва да писка ключето,НО сега като спра помпата , ако се получи тази ситуация - помпата няма да работи защото съм й прекъснал веригата --> търся начин (схема, решение) - да се пуска автоматично помпата .Добре ли се изразих? затова задавам ’уточняващи’ въпроси на хората , които са със спряна помпа.

                      Коментар


                        #26
                        u_bo написа:
                        явно зле се изразяван, затова пояснявам:когато са ми сложили ГИ са направили така - бензиновата помпа си работи постоянно.след като смених една , реших и си сложих едно допълнително ключе, което прекъсва масата на управляващото реле на бенз.помпа.но съществува следния проблем.ако ключето ми го няма (старата схема) - когато газта е на привършване и се наложи да се ’изреже ’ колата до около 5000 оборота - има реална опасност налягането в газовата рейка да спадне - тогава Ги превключва аварйино на бензин и ти дори не разбираш това по поведението на колата - само почва да писка ключето,НО сега като спра помпата , ако се получи тази ситуация - помпата няма да работи защото съм й прекъснал веригата --> търся начин (схема, решение) - да се пуска автоматично помпата .Добре ли се изразих? затова задавам ’уточняващи’ въпроси на хората , които са със спряна помпа.
                        Ами в случая,ти сам си подсказваш какво трябва да е твоето решение:когато започне да пада налягането на газта в рейката и ГИ ти превключи авариино на бензин,схемното решение трябва да е такова,че да ти включи в този момент и помпата.Другия по-прост вариант е когато усетиш загуба на мощност или придърпване да си включиш ръчно помпата от същоти ключе с което си я изключил.

                        Коментар


                          #27
                          u_bo написа:
                          Направил ли си го ?
                          Да след ка то мине на бензин помпата си тръгва и не се усеща никакъв проблем.

                          Коментар


                            #28
                            qnisZ написа:
                            u_bo написа:
                            Направил ли си го ?
                            Да след ка то мине на бензин помпата си тръгва и не се усеща никакъв проблем.
                            а как - ще кажеш ли , или искаш да дойда на място ?

                            Коментар


                              #29
                              Ми как, никък, просто при падане на налягането и автоматичното преминаване на авариино бензин се включва в същото време и помпата, принципно ако всичко по бензиновата реика си е на ред тя си държи налягане, мисля че няма да имаш проблем с забиване на нос, налягането и количеството бензин е напълно достатъчно за 1-2 сек докато и помпата подаде налягане. Абе ти наи добре ще кажеш утре ко си направил Ми то по тая логика не ти трябва ключе за да си спираш помпата, можеш да я вържеш през реле към управлението на газовия клапан. Начи палиш си на бенз минава там времето което е нужно за преминаване на газ и заедно с цъкването на клапана ти спира и бенз помпата, или пък с спирането на дюзите спира и помпата, щото незнам газ клапана да не отваря по рано и след като компа се увери в налягането чак тогва да спира бензина, после по обратния ред ко му се чудиш толкова инжинер човек си
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                #30
                                u_bo написа:
                                qnisZ написа:
                                u_bo написа:
                                Направил ли си го ?
                                Да след ка то мине на бензин помпата си тръгва и не се усеща никакъв проблем.
                                а как - ще кажеш ли , или искаш да дойда на място ?
                                Понеже клапана отваря доста по рано преди да пусне дюзите на газта се използва това. :D

                                Коментар

                                Working...
                                X