Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос към собственниците на Газови Инжекциони (ГИ)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос към собственниците на Газови Инжекциони (ГИ)

    Въпрос към собственниците на Газови Инжекциони (ГИ) :- Когато сте на газ, работи ли ви бензиновата помпа? или е спряна?МОЛЯ БЕЗ ОФТОПИК. Само собственици на ГИ /или колегата яниз / да пишат тук.

    #2
    Моята не работи. Направил съм я да се изключва 2минути след като мина на газ. По принцип помпата не може да се направи да се изключава направо с отварянето на газ клапана понеже клапана се отваря преди да се спрът бензиновите дюзи и двигателя остава без бензин и загасва. :D

    Коментар


      #3
      И моята работи, лично Янко ми показа на софта че изкача един червен банер и там пише помпата да не се прекъсва. Друг въпрос е ако толкова държиш да я спреш да я напраиш с едно ключе, и малко преди да решиш да минеш на бенз да я пускаш, или малко след като минеш на газ да я спреш. Има и по интелигентен начин с реле време ама него спецовете по електроника могат да го кажат. Ако си добро момче щи кажа и от къде да хванеш ключето по на чалъм. От авариния бутон на помпата долу под седалката или под таблото зависи къде е при тебе Това ме светна Сашето
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Re: Въпрос към собственниците на Газови Инжекциони (ГИ)

        u_bo написа:
        Въпрос към собственниците на Газови Инжекциони (ГИ) :- Когато сте на газ, работи ли ви бензиновата помпа? или е спряна?МОЛЯ БЕЗ ОФТОПИК. Само собственици на ГИ /или колегата яниз / да пишат тук.
        И аз ще ти отговоря,въпреки че ненавиждам газта като гориво и за това съм спечелил омразата на газаджиите във форума.Добре направената газова система за захранване трябва да изключва бензиновата помпа когато двигателя работи на газ.Няма абсолютно никаква логика да не се изключва,освен облекчаване работата на газаджията,който монтира уредбата.Защо трябва да се износва помпата докъто работи на газ,а има от това и други недостатъци.

        Коментар


          #5
          Защо тогава хората дето са правили ГИ и софтуера за тях изрично са написали там помпата да не се спира ??? тях какво ги улеснява това. Или са били корумпирани от газаджийската гилдия да го напишат та да им олеснят работата Ако питаш мен и аз съм по навит помпата да не бачка по време на газ. Ама явно са го напрвили щото газовия комп или каквото и да било друго не може да определи кога ще свърши газта в бутилката за да пусне предварително помпата. И ако ти се случи по време на изпреварване когато настъпваш наи много да увиснеш за газ и да забиеш муцуната може да се окажеш в доста неприятна ситуация. На мен ми се е случвало няколко пъти и не съм усетил никакво забиване при преминаване от газ на бенз, благодарение на работещата помпа, само по писукането на копчето разбирам че е свършила.Абе Стефане ти уж си голям противник на газта ама в тая тема наи обичаш да пишеш Ааааа и друго се сещам ако спреш помпата и бенз компа отчете че е паднало налягането на бензиновата реика сигур ша светне лампа ли кво ли , или клапана за налягане няма жици по него които да водят инфо за компа ?? Ами ако следи дали помпата работи???? Интелигентна работа беш ли му м****а
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Slavi_Lancia написа:
            Защо тогава хората дето са правили ГИ и софтуера за тях изрично са написали там помпата да не се спира ??? тях какво ги улеснява това. Или са били корумпирани от газаджийската гилдия да го напишат та да им олеснят работата Ако питаш мен и аз съм по навит помпата да не бачка по време на газ. Ама явно са го напрвили щото газовия комп или каквото и да било друго не може да определи кога ще свърши газта в бутилката за да пусне предварително помпата. И ако ти се случи по време на изпреварване когато настъпваш наи много да увиснеш за газ и да забиеш муцуната може да се окажеш в доста неприятна ситуация. На мен ми се е случвало няколко пъти и не съм усетил никакво забиване при преминаване от газ на бенз, благодарение на работещата помпа, само по писукането на копчето разбирам че е свършила.Абе Стефане ти уж си голям противник на газта ама в тая тема наи обичаш да пишеш Ааааа и друго се сещам ако спреш помпата и бенз компа отчете че е паднало налягането на бензиновата реика сигур ша светне лампа ли кво ли , или клапана за налягане няма жици по него които да водят инфо за компа ?? Ами ако следи дали помпата работи???? Интелигентна работа беш ли му м****а
            1.Това не ми е любимия раздел и рядко пиша в него.Предпочитам дизел и бензин-разделите във форума.Пиша само когато ми се иска да отворя очите на някой заблуден.Но това по принцип е трудна работа и обикновено не става.Става след като се упари и му дойде тогава акъла както се казва.2.Не съм чел какво са писали,но ако са писали да не се изключва помпата нямам обяснение защо.Може и поради липса на компетентност,или по-просто схемно изпълнение.Имам обяснение защо трябва да се изключва.А не ми пиши какво са казали някои си,а ако смяташ че не трябва да се изключва обясни и се аргументирай ЗАЩО.Ако са сериозни аргументите ти ,аз ще се съглася и ще се радвам да науча нещо ново.3.Когато ти се свърши газта,в момента в който превключиш на бензин се задейства и помпата и колата даже не хлъцва преминавайки на бензин.Правил съм го и става.4.Бензиновия контролер няма обратна връзка към помпата и налягането в рейката,така че не се безпокой за него.Той си работи нормално независимо в какво състояние е помпата.Не бъркай бензиновите коли с дизела.При бензина нещата са по-различни и няма електронно контролиран клапан за налягането на горивото.5.Помпата трябва определено да се изключва,но ще усложни работата на газаджиите и може да се отрази на цената за монтаж. PS.Пропуснах да добавя и още нещо:ако колата е с обикновена ГУ или пълен инжексион от тези които копират времената на бензиновите дюзи в реално време/аз лично ги наричам ПСЕВДОгазов инжексион/трябва освен помпата да се спира и подгрчването на Лабда сензора.Не е необходимо да грее и износва самия сензор,ако не е необходимо.Ако някой е на обратното мнение нека да ме опровергае,но с аргументи.

            Коментар


              #7
              ЦИТАТ ОТМНЕНИЕТО НА Г-Н ХАДЖОВPS.Пропуснах да добавя и още нещо:ако колата е с обикновена ГУ или пълен инжексион от тези които копират времената на бензиновите дюзи в реално време/аз лично ги наричам ПСЕВДОгазов инжексион/трябва освен помпата да се спира и подгрчването на Лабда сензора.Не е необходимо да грее и износва самия сензор,ако не е необходимо.Ако някой е на обратното мнение нека да ме опровергае,но с аргументи.[/quoАз съм на обратното мнение.Този така наречен от теб"псевдоинжекцион е най добрия инжекцион точно защото газовите инжектори напълно се съобразяват с бензиновите инжектори ,те пък се съобразяват с бензиновия комп.,той пък се съобразява с абсолютно всички датчици включително ламбда сондата и заложения от производителя му софтуер От това по добро няма "колега".Бензиновия комп. изобщо не разбира че двигателя работи на газ.Точно затова газовите инжекциони покриват вече ЕВРО 4 а именно не ползват логиката на управление на Ловато или Заволи а оригиналната на ФИАТ.В една друга тема в която ти също взе участие дадох линк към "Ръководство за монтаж и настройка на ГУ Бардолини"Направи си труда да я намериш ,да смъкнеш и да прочетепш ръководството ,мисля че много неща ще ти се изяснят и ще имаме нова база за коментар,но дотогава не се изказвай неподготвен моля.А по конкретния въпрос помпата може да бъде спряна само с реле за време както е казал колегата. А дали е нужно .Единствената полза от преминаващия през рейката бензин е че гумените о-пръстени на дюзите няма да се разсъхнат от температурата и от това че са на сухо и се нагряват до стотина градуса и когато някой ден обърнете на бензин той няма да облее двигателя ви с 3-4 атмосфери налягане,а вашия автомобил няма да се подпали .

              Коментар


                #8
                MEMO написа:
                ЦИТАТ ОТМНЕНИЕТО НА Г-Н ХАДЖОВPS.Пропуснах да добавя и още нещо:ако колата е с обикновена ГУ или пълен инжексион от тези които копират времената на бензиновите дюзи в реално време/аз лично ги наричам ПСЕВДОгазов инжексион/трябва освен помпата да се спира и подгрчването на Лабда сензора.Не е необходимо да грее и износва самия сензор,ако не е необходимо.Ако някой е на обратното мнение нека да ме опровергае,но с аргументи.[/quoАз съм на обратното мнение.Този така наречен от теб"псевдоинжекцион е най добрия инжекцион точно защото газовите инжектори напълно се съобразяват с бензиновите инжектори ,те пък се съобразяват с бензиновия комп.,той пък се съобразява с абсолютно всички датчици включително ламбда сондата и заложения от производителя му софтуер От това по добро няма "колега".Бензиновия комп. изобщо не разбира че двигателя работи на газ.Точно затова газовите инжекциони покриват вече ЕВРО 4 а именно не ползват логиката на управление на Ловато или Заволи а оригиналната на ФИАТ.В една друга тема в която ти също взе участие дадох линк към "Ръководство за монтаж и настройка на ГУ Бардолини"Направи си труда да я намериш ,да смъкнеш и да прочетепш ръководството ,мисля че много неща ще ти се изяснят и ще имаме нова база за коментар,но дотогава не се изказвай неподготвен моля.
                Това което излагаш не доказва с нищо че това е най добрия газов инжексион.Точно обратното-доказва че е псевдо или имитация на инжексион.Защо е така: 1.Защото ползва Ламбда показател само при настройка и прави корекция на бензиновите дюзи умножавайки времената им на отваряне с някакви коефициенти,които стават твърде различни в различни условия и режими на експлоатация и трябва непрекъснато да им правиш корекции с настройка.2.Истинския инжексион е в непрекъсната обратна връзка с Ламбда сензора и прави корекции на времената му на отваряне в рамките на 50 милисек.Газовия може само да мечтае за такъв режим на работа и затова е на светлинни години от бензиновия.3.Да не говорим,че точно поради този несъвършен алгоритъм на работа,много често ГИ гърми и прави същите поразии каквито са известни на всички.4.ГИ позва твърде ограничен брой сензори за работа в реално време сравнен с бензиновия и това дава също своята несъвършенна работа.5.Въобще недей да сравняваш двата вида инжексиони,защото това е само опит да се постигне нещо близко до това на бензиновия инжексион.И аз го охарактеризирам като много компромисно и незаслужаващо сериозно внимание.Ако е,да е.А не имитации.

                Коментар


                  #9
                  Stefan Hadjov написа:
                  Точно обратното-доказва че е псевдо имитация на инжексион.
                  т.е. истински
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    @MEMOЗабравих,че в твоя пост намесваш и Евро 4,даже 4.Сигурно си го прочел в някой рекламен материял.Това може да се случи само непосредствено след прецизна настройка и то с някои само параметри,но какво става на другия ден не се знае.Аз и с карбораторана кола при прецизна настройка мога да ти постигна с обикн.ГУ някои показатели за Евро 4.Но какво става след настройката?Няма обратна връзка,и няма кой да направи корекция.Оставаш с тази на настройката.ГИ може само да мечтае за Евро4.Да не говорим за изискването за последователен шприц,който по дефолт отсъства при газта.В Швейцария и Германия не издават Зелен плакет на коли с независимо каква ГУ са.А без него не може да влизаш в определен брой голями градове.

                    Коментар


                      #11
                      kiro_of_the_day написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      Точно обратното-доказва че е псевдо имитация на инжексион.
                      т.е. истински
                      Прав си.Ще го коригирам.Допуснал съм грешка,защото много се вълнувам когато пиша за ГУ.

                      Коментар


                        #12
                        Колега Хаджов ти май нишо не си разбрал от това дето ти го писах ГУ ПОСТОЯННО ИМА ОБРАТНА ВРЪЗКА ЗАЩОТО БЕНЗИНОВИЯ КОМП ПОСТОЯННО РЕГУЛИРА А ОТТАМ И ГАЗОВИЯ ЛАБДАТА НЕ СЕ ИЗПОЛЗВА САМО ПРИ НАСТРОЙКА А ПОСТОЯННО КАТО СПОРЕД НЕЯ СЕ ПРОМЕНЯТ БЕНЗИНОВИТЕ ВРЕМЕНА А ОТТАМ И ГАЗОВИТЕ.И БЕНЗИНОВИЯ КОМПТЪР ИЗОБЩО НЕ РАЗБИРА ЧЕ КАРАШ НА ГАЗ .НЕ ДАВА ГРЕШКИ ЗАШОТО СМЕСТА Е ПЕРФЕКТНА А НЕ ЗАЩОТО ЕМУЛИРА ЛАМБДА СОНДАТА .ГАЗОВИТЕ ИНЖЕКЦИОНИ НЕ ЕМУЛИРАТ СИГНАЛА НА ЛАМБДАТА А СЕ СЪОБРАЗЯВАТ С НЕГО ДОСТА ПО-ТОЧНО ОТ ЛАМБДА КОНТРОЛА.Казах ти вече какво и къде да прочетеш нямам никакво намерение да споря с безхаберници само заради самия спор.

                        Коментар


                          #13
                          MEMO написа:
                          ЛАБДАТА НЕ СЕ ИЗПОЛЗВА САМО ПРИ НАСТРОЙКА А ПОСТОЯННО КАТО СПОРЕД НЕЯ СЕ ПРОМЕНЯТ БЕНЗИНОВИТЕ ВРЕМЕНА А ОТТАМ И ГАЗОВИТЕ.И БЕНЗИНОВИЯ КОМПТЪР ИЗОБЩО НЕ РАЗБИРА ЧЕ КАРАШ НА ГАЗ .
                          Абе много бъркаш бе човек.Не си безхаберник,но не вникваш в това което пишеш.Как газовия инжексион ползва непрекъснато/постоянно както се изразяваш/данните на бензиновите дюзи,като при работа на газ те са изключени и не работят.КАК се променят газовите времена копирайки бензиновите,като те са изключени при работа на газ. С приказки от сорта безхаберник и пишеш глупости нищо не доказваш,а точно обратното че в познанията си се намираш на нивото на тези които са измислили тази смешна ГУ и са я нарекли инжексион.

                          Коментар


                            #14
                            Изключено е захранването на бенз инжектори от газовия комп. а сигнала от бенз комп. към бензиновите разпръскавачи се вкарва в газовия компютър.мога да ти пусна ел схема за свързване. С две думи :сигнала който бензиновия компютър праща към бензиновите дюзи не отива там а в газовия компютър който въз основа на коефицента на преобразуване го преобразува и с него командва газовите дюзи.http://bsm-bg.com/#/bg/Guide/id=ManualFile Смъкни си оттук ръководството за бардолини ,прочети го и тогава ми пиши.

                            Коментар


                              #15
                              MEMO написа:
                              Изклчено е захранването на бенз инжектори от газовия комп а сигнала от бенз комп. към бензиновите разпръскавачи се вкарва в газовия компютър.мога да ти пусна ел схема за свързване
                              Не ми пускай никави схеми,че се ядосвам като ги видяЦитат от теб:"Изклчено е захранването на бенз инжектори от газовия комп а сигнала от бенз комп. към бензиновите разпръскавачи се вкарва в газовия компютър."Е те точно тука е недоразумението на този така неправилно наречен ГИ.Значи сместа се дозира от газовите инжектори,обработва се от бенз.контролер и се подава на газовите инжектори след като стойностите са умножени по някакви имагинерни коефициенти/които могат да бъдат подбрани доста различно при предварителната настройка/.Е те тука е шашмата и за това го наричам псевдо. Ако искаш да видиш истински ГИ, а не псевдо,отиди в Ауто-Италия.Само на новите Панда монтират такива със самостоятелна Ламбда сонда на колектора и други датчици.Всичко си прави контролера на ГИ и не минава нищо през бензиновия и не ползва никакви времена на бензин Дюзи.И не се умножава с никакви коефициенти,и не трябва да ходиш на настройки.Това е истински,а не това което се мъчиш да доказваш.Но да не ти казвам колко струва този инжексион.

                              Коментар

                              Working...
                              X