Въпрос към собственниците на Газови Инжекциони (ГИ) :- Когато сте на газ, работи ли ви бензиновата помпа? или е спряна?МОЛЯ БЕЗ ОФТОПИК. Само собственици на ГИ /или колегата яниз / да пишат тук.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос към собственниците на Газови Инжекциони (ГИ)
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
И моята работи, лично Янко ми показа на софта че изкача един червен банер и там пише помпата да не се прекъсва. Друг въпрос е ако толкова държиш да я спреш да я напраиш с едно ключе, и малко преди да решиш да минеш на бенз да я пускаш, или малко след като минеш на газ да я спреш. Има и по интелигентен начин с реле време ама него спецовете по електроника могат да го кажат. Ако си добро момче щи кажа и от къде да хванеш ключето по на чалъм. От авариния бутон на помпата долу под седалката или под таблото зависи къде е при тебе Това ме светна СашетоПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Re: Въпрос към собственниците на Газови Инжекциони (ГИ)
u_bo написа:Въпрос към собственниците на Газови Инжекциони (ГИ) :- Когато сте на газ, работи ли ви бензиновата помпа? или е спряна?МОЛЯ БЕЗ ОФТОПИК. Само собственици на ГИ /или колегата яниз / да пишат тук.
Коментар
-
Защо тогава хората дето са правили ГИ и софтуера за тях изрично са написали там помпата да не се спира ??? тях какво ги улеснява това. Или са били корумпирани от газаджийската гилдия да го напишат та да им олеснят работата Ако питаш мен и аз съм по навит помпата да не бачка по време на газ. Ама явно са го напрвили щото газовия комп или каквото и да било друго не може да определи кога ще свърши газта в бутилката за да пусне предварително помпата. И ако ти се случи по време на изпреварване когато настъпваш наи много да увиснеш за газ и да забиеш муцуната може да се окажеш в доста неприятна ситуация. На мен ми се е случвало няколко пъти и не съм усетил никакво забиване при преминаване от газ на бенз, благодарение на работещата помпа, само по писукането на копчето разбирам че е свършила.Абе Стефане ти уж си голям противник на газта ама в тая тема наи обичаш да пишеш Ааааа и друго се сещам ако спреш помпата и бенз компа отчете че е паднало налягането на бензиновата реика сигур ша светне лампа ли кво ли , или клапана за налягане няма жици по него които да водят инфо за компа ?? Ами ако следи дали помпата работи???? Интелигентна работа беш ли му м****аПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Защо тогава хората дето са правили ГИ и софтуера за тях изрично са написали там помпата да не се спира ??? тях какво ги улеснява това. Или са били корумпирани от газаджийската гилдия да го напишат та да им олеснят работата Ако питаш мен и аз съм по навит помпата да не бачка по време на газ. Ама явно са го напрвили щото газовия комп или каквото и да било друго не може да определи кога ще свърши газта в бутилката за да пусне предварително помпата. И ако ти се случи по време на изпреварване когато настъпваш наи много да увиснеш за газ и да забиеш муцуната може да се окажеш в доста неприятна ситуация. На мен ми се е случвало няколко пъти и не съм усетил никакво забиване при преминаване от газ на бенз, благодарение на работещата помпа, само по писукането на копчето разбирам че е свършила.Абе Стефане ти уж си голям противник на газта ама в тая тема наи обичаш да пишеш Ааааа и друго се сещам ако спреш помпата и бенз компа отчете че е паднало налягането на бензиновата реика сигур ша светне лампа ли кво ли , или клапана за налягане няма жици по него които да водят инфо за компа ?? Ами ако следи дали помпата работи???? Интелигентна работа беш ли му м****а
Коментар
-
ЦИТАТ ОТМНЕНИЕТО НА Г-Н ХАДЖОВPS.Пропуснах да добавя и още нещо:ако колата е с обикновена ГУ или пълен инжексион от тези които копират времената на бензиновите дюзи в реално време/аз лично ги наричам ПСЕВДОгазов инжексион/трябва освен помпата да се спира и подгрчването на Лабда сензора.Не е необходимо да грее и износва самия сензор,ако не е необходимо.Ако някой е на обратното мнение нека да ме опровергае,но с аргументи.[/quoАз съм на обратното мнение.Този така наречен от теб"псевдоинжекцион е най добрия инжекцион точно защото газовите инжектори напълно се съобразяват с бензиновите инжектори ,те пък се съобразяват с бензиновия комп.,той пък се съобразява с абсолютно всички датчици включително ламбда сондата и заложения от производителя му софтуер От това по добро няма "колега".Бензиновия комп. изобщо не разбира че двигателя работи на газ.Точно затова газовите инжекциони покриват вече ЕВРО 4 а именно не ползват логиката на управление на Ловато или Заволи а оригиналната на ФИАТ.В една друга тема в която ти също взе участие дадох линк към "Ръководство за монтаж и настройка на ГУ Бардолини"Направи си труда да я намериш ,да смъкнеш и да прочетепш ръководството ,мисля че много неща ще ти се изяснят и ще имаме нова база за коментар,но дотогава не се изказвай неподготвен моля.А по конкретния въпрос помпата може да бъде спряна само с реле за време както е казал колегата. А дали е нужно .Единствената полза от преминаващия през рейката бензин е че гумените о-пръстени на дюзите няма да се разсъхнат от температурата и от това че са на сухо и се нагряват до стотина градуса и когато някой ден обърнете на бензин той няма да облее двигателя ви с 3-4 атмосфери налягане,а вашия автомобил няма да се подпали .
Коментар
-
MEMO написа:ЦИТАТ ОТМНЕНИЕТО НА Г-Н ХАДЖОВPS.Пропуснах да добавя и още нещо:ако колата е с обикновена ГУ или пълен инжексион от тези които копират времената на бензиновите дюзи в реално време/аз лично ги наричам ПСЕВДОгазов инжексион/трябва освен помпата да се спира и подгрчването на Лабда сензора.Не е необходимо да грее и износва самия сензор,ако не е необходимо.Ако някой е на обратното мнение нека да ме опровергае,но с аргументи.[/quoАз съм на обратното мнение.Този така наречен от теб"псевдоинжекцион е най добрия инжекцион точно защото газовите инжектори напълно се съобразяват с бензиновите инжектори ,те пък се съобразяват с бензиновия комп.,той пък се съобразява с абсолютно всички датчици включително ламбда сондата и заложения от производителя му софтуер От това по добро няма "колега".Бензиновия комп. изобщо не разбира че двигателя работи на газ.Точно затова газовите инжекциони покриват вече ЕВРО 4 а именно не ползват логиката на управление на Ловато или Заволи а оригиналната на ФИАТ.В една друга тема в която ти също взе участие дадох линк към "Ръководство за монтаж и настройка на ГУ Бардолини"Направи си труда да я намериш ,да смъкнеш и да прочетепш ръководството ,мисля че много неща ще ти се изяснят и ще имаме нова база за коментар,но дотогава не се изказвай неподготвен моля.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Точно обратното-доказва че е псевдо имитация на инжексион.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
@MEMOЗабравих,че в твоя пост намесваш и Евро 4,даже 4.Сигурно си го прочел в някой рекламен материял.Това може да се случи само непосредствено след прецизна настройка и то с някои само параметри,но какво става на другия ден не се знае.Аз и с карбораторана кола при прецизна настройка мога да ти постигна с обикн.ГУ някои показатели за Евро 4.Но какво става след настройката?Няма обратна връзка,и няма кой да направи корекция.Оставаш с тази на настройката.ГИ може само да мечтае за Евро4.Да не говорим за изискването за последователен шприц,който по дефолт отсъства при газта.В Швейцария и Германия не издават Зелен плакет на коли с независимо каква ГУ са.А без него не може да влизаш в определен брой голями градове.
Коментар
-
Колега Хаджов ти май нишо не си разбрал от това дето ти го писах ГУ ПОСТОЯННО ИМА ОБРАТНА ВРЪЗКА ЗАЩОТО БЕНЗИНОВИЯ КОМП ПОСТОЯННО РЕГУЛИРА А ОТТАМ И ГАЗОВИЯ ЛАБДАТА НЕ СЕ ИЗПОЛЗВА САМО ПРИ НАСТРОЙКА А ПОСТОЯННО КАТО СПОРЕД НЕЯ СЕ ПРОМЕНЯТ БЕНЗИНОВИТЕ ВРЕМЕНА А ОТТАМ И ГАЗОВИТЕ.И БЕНЗИНОВИЯ КОМПТЪР ИЗОБЩО НЕ РАЗБИРА ЧЕ КАРАШ НА ГАЗ .НЕ ДАВА ГРЕШКИ ЗАШОТО СМЕСТА Е ПЕРФЕКТНА А НЕ ЗАЩОТО ЕМУЛИРА ЛАМБДА СОНДАТА .ГАЗОВИТЕ ИНЖЕКЦИОНИ НЕ ЕМУЛИРАТ СИГНАЛА НА ЛАМБДАТА А СЕ СЪОБРАЗЯВАТ С НЕГО ДОСТА ПО-ТОЧНО ОТ ЛАМБДА КОНТРОЛА.Казах ти вече какво и къде да прочетеш нямам никакво намерение да споря с безхаберници само заради самия спор.
Коментар
-
MEMO написа:ЛАБДАТА НЕ СЕ ИЗПОЛЗВА САМО ПРИ НАСТРОЙКА А ПОСТОЯННО КАТО СПОРЕД НЕЯ СЕ ПРОМЕНЯТ БЕНЗИНОВИТЕ ВРЕМЕНА А ОТТАМ И ГАЗОВИТЕ.И БЕНЗИНОВИЯ КОМПТЪР ИЗОБЩО НЕ РАЗБИРА ЧЕ КАРАШ НА ГАЗ .
Коментар
-
Изключено е захранването на бенз инжектори от газовия комп. а сигнала от бенз комп. към бензиновите разпръскавачи се вкарва в газовия компютър.мога да ти пусна ел схема за свързване. С две думи :сигнала който бензиновия компютър праща към бензиновите дюзи не отива там а в газовия компютър който въз основа на коефицента на преобразуване го преобразува и с него командва газовите дюзи.http://bsm-bg.com/#/bg/Guide/id=ManualFile Смъкни си оттук ръководството за бардолини ,прочети го и тогава ми пиши.
Коментар
-
MEMO написа:Изклчено е захранването на бенз инжектори от газовия комп а сигнала от бенз комп. към бензиновите разпръскавачи се вкарва в газовия компютър.мога да ти пусна ел схема за свързване
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар