Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обикновенна газова/пластмасови колектори.. как и защо???

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обикновенна газова/пластмасови колектори.. как и защо???

    колеги, адски бос съм на тема газови уредби.. това което съм чувал е че на пластмасови колектори не е хубаво да се слага обикновенно гозово.. въпросът ми е защо? немога поне да си го обясня.. защо на ГИ може а иначе не? искам да питам има ли някакъв вариант все пак, защото просто немога да си повзволя такава инвестиция въпреки че ще ми се възвърне бързо.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    Не се препоръчва, защото ги е страх да не ’цъфнат’ колекторите при т.нар. обратен огън, ако реши да гърми. Иначе не че не може. Виждал съм обикновенни АГУ на коли с пластмасови колектори. Даже един таксиджия в София, дето каза, че се занимава и с ремонт/настройка на газови, си е сложил обикновенна АГУ на таксито си - Мареа ’99 1.6 със същия мотор като твоя и каза, че и навъртял над 200К като такси не му е гърмяла никога. Така че става и риска си е твой. То да не реши да гърми де.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      С ламбда контрол и добри имулатори ще стане, също така и хубави клапани за гърмеж на всяко от смукателните тръби . Това щи легне малко под ГИ при положение че има Фобос под 900 лева незнам струва ли си експеримента. ГИ е доста по интелигентна система.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        просто сега 2 приятелчета си сложиха за по 500 лева обикновенни.. на единия е моно, на другия му е пълна инжекция двигателя самоче не е с пластмасови колектори.. иначе си имат емулатори и са доволни..при евентоално пукане на колектора до възпламеняване ли може да се стигне?
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          ами ще трябва нов колектор...
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            ако е само колектора е добре. да не грамне дросела че тогава става мазало. моя двигател е също 99година и дросела ТПСа и стапоковото моторче са капсуловани на едно. и това грамне ли ти тогава става зле и отиваш в мъжкиа клас с парите. макар че вероятноста за гърмежи е 50/50. на едни им гарми и немат проблеми на други не им гарми изобщо. май е до късмет, майстор и маниер на шофираме. чувал съм, че при движение на двигатена спирачка е най-голяма вероятноста да гръмен и то не само 1 път
            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
            182A4.000 IAW49F
            LPG - Lovato EasyFast
            ----------------------------
            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

            Коментар


              #7
              при двиг спирачка обикновенно гърми с ауспуха. при бедна смес и примерно караш с 3 км и вместо първа бодваш 2-ра и като пускаш съединителя патпомисли ли по въпроса дали да не си смениш колекторите с метални и обикновенна газова да си слагаш. не знам кв пари ще легне, не знам дали при ГИ е 100% изключен гръм, ако се повреди нещо по ГИ и каже пат кел файда, че си с ГИ като пак ще сменяш колектори. но не съ сигурен дали е възможно де. на мен колата ми е гърмяла 2 пъти и двата пъти при палене и двата пъти само аз си бях виновен/е и жената/
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Още преди монтирането трябва да ти кажат газаджиите дали има място под капака да слагат така наречените "кихалки", защото без тях доколкото съм запознат работата не е много на добре.ако моделът на колата не позволява се препоръчва ГИ... то май при всички случаи се препоръчша ГИ, ама както и да е

                Коментар


                  #9
                  Re: Обикновенна газова/пластмасови колектори.. как и защо???

                  reter написа:
                  колеги, адски бос съм на тема газови уредби.. това което съм чувал е че на пластмасови колектори не е хубаво да се слага обикновенно гозово.. въпросът ми е защо? немога поне да си го обясня.. защо на ГИ може а иначе не? искам да питам има ли някакъв вариант все пак, защото просто немога да си повзволя такава инвестиция въпреки че ще ми се възвърне бързо.
                  Колега,Щом ще ти се върне бързо инвестицията недей да се замисляш.Направо си слагай ГИ и си карай без да го мислиш.Ако искаш ми драсни на ЛС.да се видим на по бира някаде из Бургас да ти разправям аз на дълго и нашироко как стигнах до тоя извод.Моя мотор е с метални колектори,ама не са само те дето могат да си заминат ако ти гръмне.
                  FIAT FORUM BULGARIA
                  Ракията е над политиката

                  Видео от Италфест 2011

                  Коментар


                    #10
                    Re: Обикновенна газова/пластмасови колектори.. как и защо???

                    krasio_79bs написа:
                    reter написа:
                    колеги, адски бос съм на тема газови уредби.. това което съм чувал е че на пластмасови колектори не е хубаво да се слага обикновенно гозово.. въпросът ми е защо? немога поне да си го обясня.. защо на ГИ може а иначе не? искам да питам има ли някакъв вариант все пак, защото просто немога да си повзволя такава инвестиция въпреки че ще ми се възвърне бързо.
                    Колега,Щом ще ти се върне бързо инвестицията недей да се замисляш.Направо си слагай ГИ и си карай без да го мислиш.Ако искаш ми драсни на ЛС.да се видим на по бира някаде из Бургас да ти разправям аз на дълго и нашироко как стигнах до тоя извод.Моя мотор е с метални колектори,ама не са само те дето могат да си заминат ако ти гръмне.
                    там е работата че ги нямам да ги изсипя на веднъж... а за по бира.. нямаш грижи
                    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                    Коментар


                      #11
                      Няма ли някой да те спонсорира?А за бирата драсни един тел на ЛС да се уговорим нещо.
                      FIAT FORUM BULGARIA
                      Ракията е над политиката

                      Видео от Италфест 2011

                      Коментар


                        #12
                        Re: Обикновенна газова/пластмасови колектори.. как и защо???

                        reter написа:
                        krasio_79bs написа:
                        reter написа:
                        колеги, адски бос съм на тема газови уредби.. това което съм чувал е че на пластмасови колектори не е хубаво да се слага обикновенно гозово.. въпросът ми е защо? немога поне да си го обясня.. защо на ГИ може а иначе не? искам да питам има ли някакъв вариант все пак, защото просто немога да си повзволя такава инвестиция въпреки че ще ми се възвърне бързо.
                        Колега,Щом ще ти се върне бързо инвестицията недей да се замисляш.Направо си слагай ГИ и си карай без да го мислиш.Ако искаш ми драсни на ЛС.да се видим на по бира някаде из Бургас да ти разправям аз на дълго и нашироко как стигнах до тоя извод.Моя мотор е с метални колектори,ама не са само те дето могат да си заминат ако ти гръмне.
                        там е работата че ги нямам да ги изсипя на веднъж... а за по бира.. нямаш грижи
                        На повечето места ги поставят и на изплащане[лизинг] . Сега ще кажете че ще има оскъпяване , да ще има неможе да няма , но нали знаете онази приказка "..то неможе ......в....... и душата в рая" Слагай ГИ и хич не се замисляй за друго. С тези цени на бензина пак ще почнат да се вдигат и газовите уредби.
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #13
                          Re: Обикновенна газова/пластмасови колектори.. как и защо???

                          Atanas71 написа:
                          reter написа:
                          krasio_79bs написа:
                          reter написа:
                          колеги, адски бос съм на тема газови уредби.. това което съм чувал е че на пластмасови колектори не е хубаво да се слага обикновенно гозово.. въпросът ми е защо? немога поне да си го обясня.. защо на ГИ може а иначе не? искам да питам има ли някакъв вариант все пак, защото просто немога да си повзволя такава инвестиция въпреки че ще ми се възвърне бързо.
                          Колега,Щом ще ти се върне бързо инвестицията недей да се замисляш.Направо си слагай ГИ и си карай без да го мислиш.Ако искаш ми драсни на ЛС.да се видим на по бира някаде из Бургас да ти разправям аз на дълго и нашироко как стигнах до тоя извод.Моя мотор е с метални колектори,ама не са само те дето могат да си заминат ако ти гръмне.
                          там е работата че ги нямам да ги изсипя на веднъж... а за по бира.. нямаш грижи
                          На повечето места ги поставят и на изплащане[лизинг] . Сега ще кажете че ще има оскъпяване , да ще има неможе да няма , но нали знаете онази приказка "..то неможе ......в....... и душата в рая" Слагай ГИ и хич не се замисляй за друго. С тези цени на бензина пак ще почнат да се вдигат и газовите уредби.
                          за този вариант не се сетих, колега. ако намеря можеби ще е най разумно
                          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                          Коментар


                            #14
                            Re: Обикновенна газова/пластмасови колектори.. как и защо???

                            reter написа:
                            колеги, адски бос съм на тема газови уредби.. това което съм чувал е че на пластмасови колектори не е хубаво да се слага обикновенно гозово.. въпросът ми е защо? немога поне да си го обясня.. защо на ГИ може а иначе не? искам да питам има ли някакъв вариант все пак, защото просто немога да си повзволя такава инвестиция въпреки че ще ми се възвърне бързо.
                            Никаква уредба не е добре да слагаш на колата си даже и да е с метални колектори,та камо ли с пластмасови.Миналия ден дойде един приятел да му махна незабавно ГУ,защото донесе филтърната кутия в найлонов плик след един гърмеж.Добре че беше с метални колектори,че иначе....

                            Коментар


                              #15
                              знаем че си против АГУ, но това са крайни приказкидай да не се качваме на колите, защото винаги има опасност от ПТП...
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X