Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

питане за изпарител ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    питане за изпарител ?

    Здравейте колеги,имам въпрос относно изпарител - електрически. Имам желанието да си настроя сам колата (че от майстори нищо не става). Изпарителят ми е ланди ренцо но въпросите ми са за принципната работа на устройството.1. Доколкото разбрах в самият изпарител има ел. клапан, който само пуска и спира подаването на газ. Има ли и друга функция?2. На самият изпарител има две врътки за регулиране - едната се върти на ръка и е за празния ход (така ли е?), а другата се регулира със шестограм или отверка и е за чувствителността (така ли е). 3. Каква е ролята на втторият регулатор? Какво означава чувствителност? как се настройва и пипа ли се въобще за това не успях да прочета нищо. Оставам с впечатлението че се настройва в заводски условия и побвече не се пипа. ???Относно настройката смятам да ползвам метода с мултицет и ламда сондата, който е доста коментиран във форумите.Съжалявам ако съм досадил на някого с повтаряща се тема. Благодаря на колегите които решат да помогнат
    F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
    F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

    #2
    Аде бе колеги никой ли не може да даде малко инфо.
    F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
    F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

    Коментар


      #3
      аз до колкото знам на изпярителя, така да го наречем в полеви условия, се регулира само тройника (при мен имаше на старата кола ефект за високите обороти) и врътката за разен ход. другите неща които са за чувстчителност и колко да е богата сместа и т.н. се настройват фабрично или в краен случай някой който знае какво прави и има опит. аз така си прецаках старя изпарител и се наложи да си купувам нов....фабрично настроен.УСПЕХ!
      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
      182A4.000 IAW49F
      LPG - Lovato EasyFast
      ----------------------------
      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

      Коментар


        #4
        Ewing написа:
        аз до колкото знам на изпярителя, така да го наречем в полеви условия, се регулира само тройника (при мен имаше на старата кола ефект за високите обороти) и врътката за разен ход. другите неща които са за чувстчителност и колко да е богата сместа и т.н. се настройват фабрично или в краен случай някой който знае какво прави и има опит. аз така си прецаках старя изпарител и се наложи да си купувам нов....фабрично настроен.УСПЕХ!
        няма такова нещо фабрично настроен настройва се спрямо конкретната кола и начина по който е монтирано всичкоима много теми как се настройва изпарител,колко да е сечението на дифузора и тнтна изпарителя има 1 или 2 винта ,единия е байпасен ,пуска газ независимо от втората степен на изпарителя,а другия е за регулиране на "чувствителноста",и представлява винт с пружина която притиска клапана на втората степен.празния ход си го настройваш от байпасния винт ,като завиваш този за чувствителноста така че да не пуска газ на празен ход,но не много ,от момента от който спре да влияе ,още полвин ,1 об.от байпасния намираш най добрите и стабилни об на празен ход ,после се качваш в колата и почваш да караш и завиваш или развиваш с по 1/4 тройника и пробваш,повече развит-голям разход и яко вървене ,много завит -не върви и гори много ,трябва като подадешрязко газ да не глъхне от недостик на газ,ама не и да набира като луда ,тогава много си я развил.трябва и да си промениш малко и начина на каране от бензинускоряваш плавно до към 2500-3000 об и тогава включваш по висока предавкана газ няма мощност на ниски обороти ,ако не си мръднеш аванса на пред,за съжаление не останаха коли с делка за това под 2000 об не можеш да я мъчиш колата да върви на газами дано да съм помогнал
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #5
          ами не знам, аз като си купувах за старата кола отидах в представителството на БРЦ в София, казах каква ми е колата и те ми донесаха един изпарител. извадиха го от кутията и за точно 5 мин го монитраха, доляха антифриз и доректно на анализатора я пуснаха колата. след 10 мин работа на место и поизфорсирване пича извади една отверчица стегна скобите да не тече антифриза и настрои тройника. предупредиха ме че първите 1000 км може да гасне колата докато умекнат мембрани и т.н. и ако има проблем пак да дойда след пробега. от тогава за около 4 месеца (докато не продадах колата) не стъпвах в сервиза. вървеше на пушка а и разхода си беше напълно нормален. гарантирам че го извадиха от кутииката и нищо не са пипали понеже им се мотах из ръцете непрекъснато да гледам какво прават.пък и майсторите там ми гарантираха че фабрично се настройва качеството на сместа а на место само оборотите се пипат ако се наложи и тройника за това знам че има фабрично пипнати от към някои параметри конкретно.
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #6
            Ewing написа:
            ами не знам, аз като си купувах за старата кола отидах в представителството на БРЦ в София, казах каква ми е колата и те ми донесаха един изпарител. извадиха го от кутията и за точно 5 мин го монитраха, доляха антифриз и доректно на анализатора я пуснаха колата. след 10 мин работа на место и поизфорсирване пича извади една отверчица стегна скобите да не тече антифриза и настрои тройника. предупредиха ме че първите 1000 км може да гасне колата докато умекнат мембрани и т.н. и ако има проблем пак да дойда след пробега. от тогава за около 4 месеца (докато не продадах колата) не стъпвах в сервиза. вървеше на пушка а и разхода си беше напълно нормален. гарантирам че го извадиха от кутииката и нищо не са пипали понеже им се мотах из ръцете непрекъснато да гледам какво прават.пък и майсторите там ми гарантираха че фабрично се настройва качеството на сместа а на место само оборотите се пипат ако се наложи и тройника за това знам че има фабрично пипнати от към някои параметри конкретно.
            Лаик.

            Коментар


              #7
              dan4o написа:
              Ewing написа:
              аз до колкото знам на изпярителя, така да го наречем в полеви условия, се регулира само тройника (при мен имаше на старата кола ефект за високите обороти) и врътката за разен ход. другите неща които са за чувстчителност и колко да е богата сместа и т.н. се настройват фабрично или в краен случай някой който знае какво прави и има опит. аз така си прецаках старя изпарител и се наложи да си купувам нов....фабрично настроен.УСПЕХ!
              няма такова нещо фабрично настроен настройва се спрямо конкретната кола и начина по който е монтирано всичкоима много теми как се настройва изпарител,колко да е сечението на дифузора и тнтна изпарителя има 1 или 2 винта ,единия е байпасен ,пуска газ независимо от втората степен на изпарителя,а другия е за регулиране на "чувствителноста",и представлява винт с пружина която притиска клапана на втората степен.празния ход си го настройваш от байпасния винт ,като завиваш този за чувствителноста така че да не пуска газ на празен ход,но не много ,от момента от който спре да влияе ,още полвин ,1 об.от байпасния намираш най добрите и стабилни об на празен ход ,после се качваш в колата и почваш да караш и завиваш или развиваш с по 1/4 тройника и пробваш,повече развит-голям разход и яко вървене ,много завит -не върви и гори много ,трябва като подадешрязко газ да не глъхне от недостик на газ,ама не и да набира като луда ,тогава много си я развил.трябва и да си промениш малко и начина на каране от бензинускоряваш плавно до към 2500-3000 об и тогава включваш по висока предавкана газ няма мощност на ниски обороти ,ако не си мръднеш аванса на пред,за съжаление не останаха коли с делка за това под 2000 об не можеш да я мъчиш колата да върви на газами дано да съм помогнал
              благодаря за изчерпателният отговор коллега. При първа възможност се хващам да го правя
              F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
              F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

              Коментар

              Working...
              X