Здравейте колеги,имам въпрос относно изпарител - електрически. Имам желанието да си настроя сам колата (че от майстори нищо не става). Изпарителят ми е ланди ренцо но въпросите ми са за принципната работа на устройството.1. Доколкото разбрах в самият изпарител има ел. клапан, който само пуска и спира подаването на газ. Има ли и друга функция?2. На самият изпарител има две врътки за регулиране - едната се върти на ръка и е за празния ход (така ли е?), а другата се регулира със шестограм или отверка и е за чувствителността (така ли е). 3. Каква е ролята на втторият регулатор? Какво означава чувствителност? как се настройва и пипа ли се въобще за това не успях да прочета нищо. Оставам с впечатлението че се настройва в заводски условия и побвече не се пипа. ???Относно настройката смятам да ползвам метода с мултицет и ламда сондата, който е доста коментиран във форумите.Съжалявам ако съм досадил на някого с повтаряща се тема. Благодаря на колегите които решат да помогнат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
питане за изпарител ?
Collapse
X
-
аз до колкото знам на изпярителя, така да го наречем в полеви условия, се регулира само тройника (при мен имаше на старата кола ефект за високите обороти) и врътката за разен ход. другите неща които са за чувстчителност и колко да е богата сместа и т.н. се настройват фабрично или в краен случай някой който знае какво прави и има опит. аз така си прецаках старя изпарител и се наложи да си купувам нов....фабрично настроен.УСПЕХ!Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:аз до колкото знам на изпярителя, така да го наречем в полеви условия, се регулира само тройника (при мен имаше на старата кола ефект за високите обороти) и врътката за разен ход. другите неща които са за чувстчителност и колко да е богата сместа и т.н. се настройват фабрично или в краен случай някой който знае какво прави и има опит. аз така си прецаках старя изпарител и се наложи да си купувам нов....фабрично настроен.УСПЕХ!типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
ами не знам, аз като си купувах за старата кола отидах в представителството на БРЦ в София, казах каква ми е колата и те ми донесаха един изпарител. извадиха го от кутията и за точно 5 мин го монитраха, доляха антифриз и доректно на анализатора я пуснаха колата. след 10 мин работа на место и поизфорсирване пича извади една отверчица стегна скобите да не тече антифриза и настрои тройника. предупредиха ме че първите 1000 км може да гасне колата докато умекнат мембрани и т.н. и ако има проблем пак да дойда след пробега. от тогава за около 4 месеца (докато не продадах колата) не стъпвах в сервиза. вървеше на пушка а и разхода си беше напълно нормален. гарантирам че го извадиха от кутииката и нищо не са пипали понеже им се мотах из ръцете непрекъснато да гледам какво прават.пък и майсторите там ми гарантираха че фабрично се настройва качеството на сместа а на место само оборотите се пипат ако се наложи и тройника за това знам че има фабрично пипнати от към някои параметри конкретно.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:ами не знам, аз като си купувах за старата кола отидах в представителството на БРЦ в София, казах каква ми е колата и те ми донесаха един изпарител. извадиха го от кутията и за точно 5 мин го монитраха, доляха антифриз и доректно на анализатора я пуснаха колата. след 10 мин работа на место и поизфорсирване пича извади една отверчица стегна скобите да не тече антифриза и настрои тройника. предупредиха ме че първите 1000 км може да гасне колата докато умекнат мембрани и т.н. и ако има проблем пак да дойда след пробега. от тогава за около 4 месеца (докато не продадах колата) не стъпвах в сервиза. вървеше на пушка а и разхода си беше напълно нормален. гарантирам че го извадиха от кутииката и нищо не са пипали понеже им се мотах из ръцете непрекъснато да гледам какво прават.пък и майсторите там ми гарантираха че фабрично се настройва качеството на сместа а на место само оборотите се пипат ако се наложи и тройника за това знам че има фабрично пипнати от към някои параметри конкретно.
Коментар
-
dan4o написа:Ewing написа:аз до колкото знам на изпярителя, така да го наречем в полеви условия, се регулира само тройника (при мен имаше на старата кола ефект за високите обороти) и врътката за разен ход. другите неща които са за чувстчителност и колко да е богата сместа и т.н. се настройват фабрично или в краен случай някой който знае какво прави и има опит. аз така си прецаках старя изпарител и се наложи да си купувам нов....фабрично настроен.УСПЕХ!F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар