Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Като загрее до 90градуса губи мощност на газ. Какво е според

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Проблема при студения и топлия въздух е че топлия съдържа по-малко кислород, от там и по-лош процес на горене, това важи и за газ и за бензин
    Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
    Uno 75 1.5i.e.8V 88`

    Коментар


      #17
      Crusader написа:
      Проблема при студения и топлия въздух е че топлия съдържа по-малко кислород, от там и по-лош процес на горене, това важи и за газ и за бензин
      верно че беше точно така ,то затова има и една клапа /която в повечето случаи вече не работи/ когато мотора е още студен да взима въздух от колекторите, а когато загрее да взима отвън ,и тази клапа го регулира тва нещо, но ако не работи по добре да взима въздух отвън само
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #18
        stef написа:
        brat_John написа:
        stef написа:
        ами ако дърпа топъл въздух разхода се вдига и спъва колата /тва е като загрее/ газта иска студен въздух -това ми го обясниха в един сервиз за газови щото и аз си я бях направил да взима топъл въздух уж за по хубаво ама не
        Излиза, че бензина иска топъл въздух, а газта не! Така ли да разбирам? Ще взема да пробвам да махна маркуча и да видя дали има разлика. Макар, че не мисля, че колата ми се спъва като загрее.....
        ами нещо такова - но е факт че при мен имаше проблем с топлия въздух когато колата е на газПС става въпрос з уното ми което е карбуратор ако има някво значение де
        Хммм, ще взема да пусна една тема, че да разчепкаме въпроса ......
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #19
          като пуснах темата не очаквах че чак такава одисея ще стане с този мой проблем. Водих колата на какви ли не майстори и компютри, набутах сума ти пари и нямаше почти никакъв резултат. Онзи ден в Кюстендил ми препоръчаха някакъв майстор който определено нямаше компютър за тестване на системата но свърши работа и дори и пари не ми искаше за такава играчка. А аз колко майстори обиколих преди това?! Човека просто ми отвинти тръбата на виздушния филтър и я отнесе някъде, след малко се върна и каза: Карай мойто момче?! Подкарах и колата върви както и на бензин така и на газ- просто супер! После ми каза какво е направил - просто е сложил нещо във въпросната тръба и е намалил притока на кислород. Колата върви супер и вече само него ще търся - аман от специалисти с компютри които само пари взимат и нищо не вършат и няколко месеца вче се мъча като грешен дявол. Сега колата върви повече от перфектно и съм много щастлив!
          The world belongs to those who dare to be first

          Коментар


            #20
            ами никой не предположи че смесителя ти е кофти,намаляването на входния диаметър се прави ако си с кофти плочка(неподходяща),не е болка за умиралка,щом така ти върви добре колата карай така ,макар че ще почнат да те убеждават че така колата се спъва и други подобни :D
            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
            хюндай акцент 1.5 CNG
            киа каренс +метан

            Коментар


              #21
              не знам колко е кофти въпросната плочка защото няколко години си вървеше много добре автомобила.Изведнъж започна да прави номерата. А за спъване и дума не можа да става защото сега си върви перфектно. Но пък щом за 5 мин се реши проблема явно наистина не е болка за умиралка :D
              The world belongs to those who dare to be first

              Коментар

              Working...
              X