@Stefan HadjovОК, сори ако съм те засегнал. Просто си далеч от истината. Ако при теб оригиналните са били NKG, това не значи, че при някой друг няма да са били примерно Champion, схващаш ли? Отдавна производителите на автомобили не се ограничават до определена марка за голяма част от компонентите - слагат каквото имат доставено към момента. Това важи за много други части в колата. Например на 1.6 16V слагат съединител - може да е AP, Valeo, LUK... бобина BERU, Champion...За това с какво ще го смениш в последствие си решаваш сам. Да отсечеш - (цитирам) "Оргинала свещ за 1,6/16V е NGK.И NGK няма турски,нито китайски и струват 18 лв броя" или изказване, че NKG са по-добри от Denso... този път без коментар.Колкото за самата тема - написал съм, както и други, че свещи и кабели са много вероятна причина. Първото е консуматив, към който работата на газ е много чувствителна, а второто след 10г просто се разпада при смяната на свещи. Пазя ги даже да видиш, ако искаш, оригиналните кабели. Както и клапан, което е кофти вариянт. Ти какъв съвет даваш - да махне ГУ в раздела за ГУ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много яко "паткане" на ГАЗ на Брава 1,6 с АГУ
Collapse
X
-
wwalker написа:@Stefan HadjovОК, сори ако съм те засегнал. Просто си далеч от истината. Ако при теб оригиналните са били NKG, това не значи, че при някой друг няма да са били примерно Champion, схващаш ли? Отдавна производителите на автомобили не се ограничават до определена марка за голяма част от компонентите - слагат каквото имат доставено към момента. Това важи за много други части в колата. Например на 1.6 16V слагат съединител - може да е AP, Valeo, LUK... бобина BERU, Champion...За това с какво ще го смениш в последствие си решаваш сам. Да отсечеш - (цитирам) "Оргинала свещ за 1,6/16V е NGK.И NGK няма турски,нито китайски и струват 18 лв броя" или изказване, че NKG са по-добри от Denso... този път без коментар.Колкото за самата тема - написал съм, както и други, че свещи и кабели са много вероятна причина. Първото е консуматив, към който работата на газ е много чувствителна, а второто след 10г просто се разпада при смяната на свещи. Пазя ги даже да видиш, ако искаш, оригиналните кабели. Както и клапан, което е кофти вариянт. Ти какъв съвет даваш - да махне ГУ в раздела за ГУ?
Коментар
-
на този двг лулите нямат нищо общо с ладовите, на 1,4 мисля, че може. на 1,6 трябва преправяне, аз съм го правил за 1-2 кабела, но не бих ги сложил за повече от временно, докато се прибера отнякъде. просто не става стабилна връзката към бубината, може би и да може да се направи, но на мен не ми се занимава с простотии. направих си един такъв, ако някъде на път ми се случи един кабел да издаде багажа да си имам резервен да се прибераLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:wwalker написа:Stefan Hadjov написа:wwalker написа:Stefan Hadjov написа:wwalker написа:Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
така приятели днес бях на преглед и се оказа че бубините не са в ред и не подават правилно и достатъчно силно ток..... след което отчете и грешка на ЕкоТо което ресетнахме и изчистихме грешката и след нов преглед се установи че ЕкоТо не се самообучава а на всяко гасене си изтрива информацията..... И сега проблема е мн голям и нз какво да правя с тва Еко.... аа паткането ще се оправи с смяната на бубината....но с тоя компютър какво да правя......Някой даже знае ли колко е цената на бубината,а другото което искам да питам е дали някои знае какво да правя с това Еко след като не иска да се обучава и си изтрива информацията след всяко загасяне на колата!Мерси предварително
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:за каква кола ти трябва ECU № ако му имаш може да измислим нещо да не би да ти прекъсват ECU за ресетване като прехвърляш газ -бензин може да се презапише ECU или друго втора употреба но не вървам да е ECU толкова проблемно имаш ли емулатор на дюзите или на ланда сондата
Коментар
-
veselinov87 написа:така приятели днес бях на преглед и се оказа че бубините не са в ред и не подават правилно и достатъчно силно ток..... след което отчете и грешка на ЕкоТо което ресетнахме и изчистихме грешката и след нов преглед се установи че ЕкоТо не се самообучава а на всяко гасене си изтрива информацията..... И сега проблема е мн голям и нз какво да правя с тва Еко.... аа паткането ще се оправи с смяната на бубината....но с тоя компютър какво да правя......Някой даже знае ли колко е цената на бубината,а другото което искам да питам е дали някои знае какво да правя с това Еко след като не иска да се обучава и си изтрива информацията след всяко загасяне на колата!Мерси предварително
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:veselinov87 написа:така приятели днес бях на преглед и се оказа че бубините не са в ред и не подават правилно и достатъчно силно ток..... след което отчете и грешка на ЕкоТо което ресетнахме и изчистихме грешката и след нов преглед се установи че ЕкоТо не се самообучава а на всяко гасене си изтрива информацията..... И сега проблема е мн голям и нз какво да правя с тва Еко.... аа паткането ще се оправи с смяната на бубината....но с тоя компютър какво да правя......Някой даже знае ли колко е цената на бубината,а другото което искам да питам е дали някои знае какво да правя с това Еко след като не иска да се обучава и си изтрива информацията след всяко загасяне на колата!Мерси предварително
Коментар
-
Re: кола
veselinov87 написа:kluchar написа:за каква кола ти трябва ECU № ако му имаш може да измислим нещо да не би да ти прекъсват ECU за ресетване като прехвърляш газ -бензин може да се презапише ECU или друго втора употреба но не вървам да е ECU толкова проблемно имаш ли емулатор на дюзите или на ланда сондатаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Re: кола
infineon написа:А това което си дал са кодовете на имобилайзера и механичния код на ключа. Не ги слагай така из форума че някой като колегата kluchar който знае какво са може по тях да си направи дубликат на ключовете ти и чао фиатче :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар