еми ето какво имам и какво снимах.....друго нз какво да намеря и каде да търся това са снимките вижте и кажете какво има и какво няма.....мерси приятели
като гледам от снимките от последната се вижда че ти е прекъсната буксата на ламбда сондата.май не са ти сложи и плочка а са наврели двата маркуча.Мойта газова е същата като твойта без дюзи и емулатори само дето ми е зака4ена ламбдата и не гърми върви си много прилично с свещи НГК
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
като гледам от снимките от последната се вижда че ти е прекъсната буксата на ламбда сондата.май не са ти сложи и плочка а са наврели двата маркуча.Мойта газова е същата като твойта без дюзи и емулатори само дето ми е зака4ена ламбдата и не гърми върви си много прилично с свещи НГК
Не бързай с такива заключения. При мен също плочката не се вижда, защото е във въздуховода преди дросела, където влиза маркуча от изпарителя. При теб вероятно също. Издърпай въздуховода и ще я видиш.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Не бързай с такива заключения. При мен също плочката не се вижда, защото е във въздуховода преди дросела, където влиза маркуча от изпарителя. При теб вероятно също. Издърпай въздуховода и ще я видиш.
да има плочка ....... там си е където казваш,но какво липсва и какво да направя
Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
то хубаво ама тук в силистра като няма ни един кадърен какво да направя и каде и как да слагам
В Силистра - няма, но в Айдемир има(казва се Денчо).На Браво-то, което кара баща ми АГУ-то се проверява там.Ако искаш мога да ти пратя телефон за връзка на лични.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
Aко купиш оргинални свещи NGK-двуполюсни са по 18 лв броя.Оргинал кабели -75 лв,а не турски за 50.То с разни боклуци от смешни производители може да ги намериш и за 30 лв.
Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
Aко купиш оргинални свещи NGK-двуполюсни са по 18 лв броя.Оргинал кабели -75 лв,а не турски за 50.То с разни боклуци от смешни производители може да ги намериш и за 30 лв.
пък тия от лада са по 9.50лв компекта ,даже и работят ,лично изпробвано ,нещо оргинално да кажеш?
Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
Aко купиш оргинални свещи NGK-двуполюсни са по 18 лв броя.Оргинал кабели -75 лв,а не турски за 50.То с разни боклуци от смешни производители може да ги намериш и за 30 лв.
пък тия от лада са по 9.50лв компекта ,даже и работят ,лично изпробвано ,нещо оргинално да кажеш?
Колега,ако не си разбрал фиат брава 1,6 16 клапана няма нищо общо с ЛАДА!Стига със заяжданията! Наистина оригиналните кабели за този двигател са около 80 лева.Под оригинални имам предвид кабели произведени от реномирани производители и на различно място от Турция,Китай и тем подобни. За справка виж колко струва БЕРУ,БОШ,НГК (но не Турски ментаци).
Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
Aко купиш оргинални свещи NGK-двуполюсни са по 18 лв броя.Оргинал кабели -75 лв,а не турски за 50.То с разни боклуци от смешни производители може да ги намериш и за 30 лв.
Защо говориш пълни глупости? Какво неоригинално има в Denso K20TNR(както ти казваш, "двуполюсни"), които си излизат по каталог от световен производител? Цената която съм посочил е крайна клиентска от Косер, официален вносител на марката. Само не ми казвай, че NKG видиш ли били по-хубави. За Janmor не ми се спори, но не отстъпват на никоя марка по качество и не са турски, за разлика от много оригинали на пазара.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
Aко купиш оргинални свещи NGK-двуполюсни са по 18 лв броя.Оргинал кабели -75 лв,а не турски за 50.То с разни боклуци от смешни производители може да ги намериш и за 30 лв.
Защо говориш пълни глупости? Какво неоригинално има в Denso K20TNR(както ти казваш, "двуполюсни"), които си излизат по каталог от световен производител? Цената която съм посочил е крайна клиентска от Косер, официален вносител на марката. Само не ми казвай, че NKG видиш ли били по-хубави. За Janmor не ми се спори, но не отстъпват на никоя марка по качество и не са турски, за разлика от много оригинали на пазара.
В този форум,когато трябва да се обясни на някой че не е прав или бърка,веднага му се заявява че говори глупости.Типично български модел на общуване.Аз обаче няма да го ползвам спрямо теб. Оргинала свещ за 1,6/16V е NGK.И NGK няма турски,нито китайски и струват 18 лв броя.А ти си в правото си да си туриш каквито искаш други на колата,както например по горе един си е сложил от Жигула за 2 лв броя.
Коментар