Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много яко "паткане" на ГАЗ на Брава 1,6 с АГУ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    еми ето какво имам и какво снимах.....друго нз какво да намеря и каде да търся това са снимките вижте и кажете какво има и какво няма.....мерси приятели
    Прикачени файлове

    Коментар


      #17
      като гледам от снимките от последната се вижда че ти е прекъсната буксата на ламбда сондата.май не са ти сложи и плочка а са наврели двата маркуча.Мойта газова е същата като твойта без дюзи и емулатори само дето ми е зака4ена ламбдата и не гърми върви си много прилично с свещи НГК
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #18
        infineon написа:
        като гледам от снимките от последната се вижда че ти е прекъсната буксата на ламбда сондата.май не са ти сложи и плочка а са наврели двата маркуча.Мойта газова е същата като твойта без дюзи и емулатори само дето ми е зака4ена ламбдата и не гърми върви си много прилично с свещи НГК
        и къде да я вържа и къде да я сложа

        Коментар


          #19
          Не бързай с такива заключения. При мен също плочката не се вижда, защото е във въздуховода преди дросела, където влиза маркуча от изпарителя. При теб вероятно също. Издърпай въздуховода и ще я видиш.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #20
            wwalker написа:
            Не бързай с такива заключения. При мен също плочката не се вижда, защото е във въздуховода преди дросела, където влиза маркуча от изпарителя. При теб вероятно също. Издърпай въздуховода и ще я видиш.
            да има плочка ....... там си е където казваш,но какво липсва и какво да направя

            Коментар


              #21
              май няма желаещи да ми кажат какво да правя

              Коментар


                #22
                Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  wwalker написа:
                  Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
                  Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....

                  Коментар


                    #24
                    veselinov87 написа:
                    то хубаво ама тук в силистра като няма ни един кадърен какво да направя и каде и как да слагам
                    В Силистра - няма, но в Айдемир има(казва се Денчо).На Браво-то, което кара баща ми АГУ-то се проверява там.Ако искаш мога да ти пратя телефон за връзка на лични.
                    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                    Коментар


                      #25
                      Stefan Hadjov написа:
                      wwalker написа:
                      Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
                      Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
                      На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #26
                        wwalker написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        wwalker написа:
                        Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
                        Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
                        На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
                        Aко купиш оргинални свещи NGK-двуполюсни са по 18 лв броя.Оргинал кабели -75 лв,а не турски за 50.То с разни боклуци от смешни производители може да ги намериш и за 30 лв.

                        Коментар


                          #27
                          Stefan Hadjov написа:
                          wwalker написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          wwalker написа:
                          Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
                          Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
                          На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
                          Aко купиш оргинални свещи NGK-двуполюсни са по 18 лв броя.Оргинал кабели -75 лв,а не турски за 50.То с разни боклуци от смешни производители може да ги намериш и за 30 лв.
                          пък тия от лада са по 9.50лв компекта ,даже и работят ,лично изпробвано ,нещо оргинално да кажеш?
                          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                          хюндай акцент 1.5 CNG
                          киа каренс +метан

                          Коментар


                            #28
                            dan4o написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            wwalker написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            wwalker написа:
                            Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
                            Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
                            На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
                            Aко купиш оргинални свещи NGK-двуполюсни са по 18 лв броя.Оргинал кабели -75 лв,а не турски за 50.То с разни боклуци от смешни производители може да ги намериш и за 30 лв.
                            пък тия от лада са по 9.50лв компекта ,даже и работят ,лично изпробвано ,нещо оргинално да кажеш?
                            Колега,ако не си разбрал фиат брава 1,6 16 клапана няма нищо общо с ЛАДА!Стига със заяжданията! Наистина оригиналните кабели за този двигател са около 80 лева.Под оригинални имам предвид кабели произведени от реномирани производители и на различно място от Турция,Китай и тем подобни. За справка виж колко струва БЕРУ,БОШ,НГК (но не Турски ментаци).
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #29
                              Stefan Hadjov написа:
                              wwalker написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              wwalker написа:
                              Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
                              Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
                              На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
                              Aко купиш оргинални свещи NGK-двуполюсни са по 18 лв броя.Оргинал кабели -75 лв,а не турски за 50.То с разни боклуци от смешни производители може да ги намериш и за 30 лв.
                              Защо говориш пълни глупости? Какво неоригинално има в Denso K20TNR(както ти казваш, "двуполюсни"), които си излизат по каталог от световен производител? Цената която съм посочил е крайна клиентска от Косер, официален вносител на марката. Само не ми казвай, че NKG видиш ли били по-хубави. За Janmor не ми се спори, но не отстъпват на никоя марка по качество и не са турски, за разлика от много оригинали на пазара.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #30
                                wwalker написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                wwalker написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                wwalker написа:
                                Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.
                                Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....
                                На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.
                                Aко купиш оргинални свещи NGK-двуполюсни са по 18 лв броя.Оргинал кабели -75 лв,а не турски за 50.То с разни боклуци от смешни производители може да ги намериш и за 30 лв.
                                Защо говориш пълни глупости? Какво неоригинално има в Denso K20TNR(както ти казваш, "двуполюсни"), които си излизат по каталог от световен производител? Цената която съм посочил е крайна клиентска от Косер, официален вносител на марката. Само не ми казвай, че NKG видиш ли били по-хубави. За Janmor не ми се спори, но не отстъпват на никоя марка по качество и не са турски, за разлика от много оригинали на пазара.
                                В този форум,когато трябва да се обясни на някой че не е прав или бърка,веднага му се заявява че говори глупости.Типично български модел на общуване.Аз обаче няма да го ползвам спрямо теб. Оргинала свещ за 1,6/16V е NGK.И NGK няма турски,нито китайски и струват 18 лв броя.А ти си в правото си да си туриш каквито искаш други на колата,както например по горе един си е сложил от Жигула за 2 лв броя.

                                Коментар

                                Working...
                                X