Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Място за пълначка.- Къде

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Място за пълначка.- Къде

    Колеги споделете къде е най удобното място за монтиране на пълначката на бравото.Иска ми се да е под капачката за пълнене на бензин. Някой може ли да каже дали може да се вкара там- по точно дали се събира и откъде се прекарва тръбата за да излезе там.Също изпарителя къде е най удачното място в бравото.Ако може с някоя снимчица.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    на мен пълначката ми е в дясната част на бронията(на вдлъбнатината). а изпарителя ми го монтираха между казанчето за хидравлината и акомулатора
    Fiat Bravo SX 1.4 12V

    Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
    Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

    Коментар


      #3
      Re: Място за пълначка.- Къде

      infineon написа:
      Колеги споделете къде е най удобното място за монтиране на пълначката на бравото.Иска ми се да е под капачката за пълнене на бензин. Някой може ли да каже дали може да се вкара там- по точно дали се събира и откъде се прекарва тръбата за да излезе там.Също изпарителя къде е най удачното място в бравото.Ако може с някоя снимчица.
      Има една тема в която има снимка и пълначката е вкарана точно където искаш и ти потърси я или колега да ако знае коя е да помогне.Мисля ,че беше на колега който сам си е поставил ГУ на Браво или Брава с двигател 1,4.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Ето как изглежда на снимката. П.С. Много поздрави на всички, които са си надупчили броните
        Прикачени файлове
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          Браво.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Искаше ми се при бензина да го изкарам пълначното ама ми се видя много трудно прекарването и много пробиване и го изкарах и аз на вдлъбнатото на бронята.Имам един въпрос за изпарителя.Закачих го ето такаИма ли някакво значение как е завъртян по оста си изпарителя и дали винтчето за източване на боклуците е точно отдолу?Понеже иначе опира в въздуховода и съвсем леко е завъртян от болта за захващане.Проблем ли е ако го оставя така?http://pics.data.bg/categories/1/%D0...009730j#embeds
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7

              Коментар


                #8
                Няма как да скъся планката. Ако я скъся и ще опира в капака отгоре изпарителя и отзад в купето.Мисълта ми беше че съм го врътнал леко и стърчащата пишка от която отива газ към двигателя не е най отгоре на изпарителя а леко килната. Немога да го завъртя повече понеже тръбите за антифриза са под маркуча за въздуха.И наложително ли е да слагам кихалка?Аз мислех с плочка преди колектора и без кихалки
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Плочката се слага, защото прави подналягане при преминаването на въздуха покрай нея и по този начин газта се засмуква по-добре и се прави по-добра смес. Няма нищо общо с кихалката, кихалката представлява клапан, който при възпламеняване на газта преди колектора се отваря за да може да изпусне налягането и да не ти се пръсне въздуховода и филтърната кутия.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар


                    #10
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16337Това беше темата и снимките са зачезнали та за това ги пускам отново.Това изрових и дано съм ти бил полезен.Приятна занимавка с монтажа.
                    Прикачени файлове
                    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                    http://vbox7.com/play:124bedab

                    Коментар

                    Working...
                    X