Здравейте,поставен съм пред дилема. ГАЗ за Мареа 1.8 16в, 99 г.Вариант 1: Обикновена газова с ламда контролВариант 2: газов инжекцион.Както сами се сещате, ако парите не бяха фактор, нямаше да задам този въпрос. НО не е така. По принцип съм чулвал много мнения и за 2-та варианта. За ГИ съм чувал и хубави неща и не толкова хубави (примерно да ти изгори компютъра в рамките на 2 месеца 2 пъти). Знам, че има значение вида на газовата (било то обикновена или ГИ), като гледам във форума има и хора, които са с ламда контрол и са доволни.Ще се радвам, ако ми кажете обективни мнения за 1-то и 2-рото, за да мога да преценя към какво да се насоча.Благодаря предварително.Поздрави,Александър
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избор на ГАЗ за Мареа 1.8 16в
Collapse
X
-
Абре ква дилема брее......... еиии три еднакви теми за 1 ден що не чете бре хора, ама знам, друго си е на тебе лично ти отговорят. За тва ша съм максимално кратък. Ако имаш кинти ГИ, ако нямаш кинти не се занимавай с глупости. Тук дилема няма. Дилемата може да е за каква марка да е, но за обикновена и ГИ................Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
ГИ ти дава повче мощност, хубавия Ламбда контрол ти дава разход почти/като ГИ , но не същия вървеж!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Здравей колега !!!Аз карам същата кола ,само че 97г.Много се чудех и много разпитвах - накрая рискувах и се доверих на момчетата от http://www.eurogas-bg.net/price_gaz_injection.phpАз мойта ГИ я сложих преди около 2 месеца ( 4000 км) и за момента съм мн.доволен никакви проблеми не ми е правила , колата си върви добре , горими почти колкото и на бензин ( +0.5 - 1 литър на 100 )Преди седмица ми изгоря едната бубина на свещите - незнам да ли има общо с ГИ , но да кажа .А и да кажа че когато я слагах цената и беше 900 лева )))но работят мн добре (поне според мен )
Коментар
-
Хич не се чуди,газов инжекцион си ти сложи и си карай без пари :D .Колега и аз бях пред тази дилема, но като ми казаха че не могат да ми сложат (кихалка) защото разстоянието между колекторите и дебитомера е малко.Въобще не си прави експерименти.Аз съм с AG ZENIT Полска.Сложих я миналата есен когато бензина гонеше 2.10Тогава беше 1300 лв.Сега ги има и за 1000.Така че не се чуди.
Коментар
-
Е кво толкова, аз пък карам Мареята си (1.8, 97г.) с обикновенно газово. Напук на всички с ГИ, аз съм си много доволен. Без никакъв ламбда контрол или емулатор или там каквото си е . Един мастер откачи една клема от компа ми и грешки нямам. Единствено разходът ми е малко по-голям на градско(но във Велико Търново, на кой ли не му е голям разходът по тези баири). А и да не забравяме, че по спецификация италианките си горят повече отколкото немските хубавици Благодаря за вниманието!!!Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
Мареа 1.6 16V Обикновена Ловато, няма никакви контроли и ........... Лично аз съм си я монтирал, излъгал компота да спра дюзите и не съм и слагал плочка ами направих една специфична по форма тръба и я разположих на маркуча преди дроселовата клапа. Разход съвсем нормален, никакви проблеми. ГИ съм виждал на няколко автомобила (не и на фиат) всичките имат проблеми и язък, че харчат един литър по малко и вървят малко по добре.
Коментар
-
chaveto написа:Мареа 1.6 16V Обикновена Ловато, няма никакви контроли и ........... Лично аз съм си я монтирал, излъгал компота да спра дюзите и не съм и слагал плочка ами направих една специфична по форма тръба и я разположих на маркуча преди дроселовата клапа. Разход съвсем нормален, никакви проблеми. ГИ съм виждал на няколко автомобила (не и на фиат) всичките имат проблеми и язък, че харчат един литър по малко и вървят малко по добре.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Колега @Atanas71 лошото е, че куцо, кьораво и сакато слага ГИ и ако попаднеш на не подходящото място гредата е голяма, може и да ти съсипят изцяло колата. А най лошото е, че като отидеш и ти казват ми оправи си първо колата на бензин и тя сама ще се оправи на газ. Малко са тези които се захващат да ремонтират нещо което не е слагано от тях, защото и те ако нищо не направят им тръгва име. Един колега ходи специално до Пловдив да си сложи ГИ и вече колата му сама може да си отиде до Пловдив и да се върне. Едно ходене до там му е 300км и загубено време заради некадърници. Не казвам, че ГИ е кофти нещо но засега аз една не съм видял да няма проблем и проблема не се разрешава на улицата.
Коментар
-
Аз нямам проблем с мойто ГИ вече близо 40 000км. Но като го избирах си го избирах по кадърност на сервиза, не по цена и марка. А пък във форума тук има конкретно човек за газови от който до сега не съм прочел някой да се оплаква а дори решава проблемите на хората. Може и да ви е малко далече, но съм сигурен, че при един качествен монтаж и безпроблемна работа с години на системата ще ви е по-ефтино от това да идете в кварталния гараж при бай Пешо жигльора да ви сложи ГИ дето никога няма да заработи като хората...
Коментар
-
Аз съм с обикновена газова и съм доволен и от разхода и от вървежа, само проблем ми правят оборотите, но това се преживява. За хора които навъртат по 10 000 км. на година няма никакъв смисъл да слагат ГИ - баси дългосрочната инвестиция по добре да си карам на бензин. Тия пари нямат избиване ако някой си купува бензинова кола и кара по 10К км. на година с мисълта да си сложи ГИ по добре да си купи дизел.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
maskarata написа:Аз съм с обикновена газова и съм доволен и от разхода и от вървежа, само проблем ми правят оборотите, но това се преживява. За хора които навъртат по 10 000 км. на година няма никакъв смисъл да слагат ГИ - баси дългосрочната инвестиция по добре да си карам на бензин. Тия пари нямат избиване ако някой си купува бензинова кола и кара по 10К км. на година с мисълта да си сложи ГИ по добре да си купи дизел.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
chaveto написа:Колега @Atanas71 лошото е, че куцо, кьораво и сакато слага ГИ и ако попаднеш на не подходящото място гредата е голяма, може и да ти съсипят изцяло колата. А най лошото е, че като отидеш и ти казват ми оправи си първо колата на бензин и тя сама ще се оправи на газ. Малко са тези които се захващат да ремонтират нещо което не е слагано от тях, защото и те ако нищо не направят им тръгва име. Един колега ходи специално до Пловдив да си сложи ГИ и вече колата му сама може да си отиде до Пловдив и да се върне. Едно ходене до там му е 300км и загубено време заради некадърници. Не казвам, че ГИ е кофти нещо но засега аз една не съм видял да няма проблем и проблема не се разрешава на улицата.
Коментар
-
u_bo написа:chaveto написа:Колега @Atanas71 лошото е, че куцо, кьораво и сакато слага ГИ и ако попаднеш на не подходящото място гредата е голяма, може и да ти съсипят изцяло колата. А най лошото е, че като отидеш и ти казват ми оправи си първо колата на бензин и тя сама ще се оправи на газ. Малко са тези които се захващат да ремонтират нещо което не е слагано от тях, защото и те ако нищо не направят им тръгва име. Един колега ходи специално до Пловдив да си сложи ГИ и вече колата му сама може да си отиде до Пловдив и да се върне. Едно ходене до там му е 300км и загубено време заради некадърници. Не казвам, че ГИ е кофти нещо но засега аз една не съм видял да няма проблем и проблема не се разрешава на улицата.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар