Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за монтаж на газова уредба - Пунто 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпроси за монтаж на газова уредба - Пунто 1.1

    Здравейте колеги. Като цяло, съм твърд противник на газовите уредби, но едва в последните седмици разликата в цените на бензина и газта надделя над упоритостта ми и сериознозно се замислям за газова уредба. Та понеже от газови уредби нищо не разбирам, затова искам да попитам няколко неща:1. При монтаж на газова уредба на автомобил с моноинжекция има ли "кихане" (защото съм чувал, че при моноинжекционите няма "кихане", а според мен, на мойто пунто първото "кихване" ще ми направи кутията на филтъра на сол)?2. На какво точно се дължи "кихането" (детонация във всмукателната система ли е или... и ако е детонация от какво се пали сместа)?3. Какви точно допънения трябва да си сложа към газовата уредба, така че да не ми се шашка ЕКУ-то при работа на газ и да не трупа грешки?4. Вярно ли е, че клапаните (или леглата им) изгарят при работа на двигателя на газ?5. Колко тежи приблизително една 20 литрова бутилка за газ пулна догоре (предпочитам да си сложа малка бутилка, за да остане все пак място в багажника)6. В кой сервиз ЗАПОЯВАТ кабелите при монтажа, а не правят обикновенни спайки (защото все пак спайките се окисляват, а от там започват и проблемите)Интересувам се само от обикновена газова уредба, а не от газов инжекцион. Благодаря за отговорите предварително!
    Fiat Punto 1.1 '97

    #2
    Re: Въпроси за монтаж на газова уредба - Пунто 1.1

    Пич карай си на бензин, без това си противник на газта ка то виждам какво си написа ще вкараш някой колега в прекючение! А знаешли за какво нито една връска в колата не е запоена?

    Коментар


      #3
      Re: Въпроси за монтаж на газова уредба - Пунто 1.1

      hann написа:
      Здравейте колеги. Като цяло, съм твърд противник на газовите уредби, но едва в последните седмици разликата в цените на бензина и газта надделя над упоритостта ми и сериознозно се замислям за газова уредба. Та понеже от газови уредби нищо не разбирам, затова искам да попитам няколко неща:1. При монтаж на газова уредба на автомобил с моноинжекция има ли "кихане" (защото съм чувал, че при моноинжекционите няма "кихане", а според мен, на мойто пунто първото "кихване" ще ми направи кутията на филтъра на сол)?2. На какво точно се дължи "кихането" (детонация във всмукателната система ли е или... и ако е детонация от какво се пали сместа)?3. Какви точно допънения трябва да си сложа към газовата уредба, така че да не ми се шашка ЕКУ-то при работа на газ и да не трупа грешки?4. Вярно ли е, че клапаните (или леглата им) изгарят при работа на двигателя на газ?5. Колко тежи приблизително една 20 литрова бутилка за газ пулна догоре (предпочитам да си сложа малка бутилка, за да остане все пак място в багажника)6. В кой сервиз ЗАПОЯВАТ кабелите при монтажа, а не правят обикновенни спайки (защото все пак спайките се окисляват, а от там започват и проблемите)Интересувам се само от обикновена газова уредба, а не от газов инжекцион. Благодаря за отговорите предварително!
      Ама ти не се ли усещаш,че сам си отговаряш на всички въпроси по начина който ги задаваш.И аз се присъединявам към мнениетро на qniZ.Карай си с бензин и не си търси зорлем ядове и то купени с пари.

      Коментар


        #4
        Re: Въпроси за монтаж на газова уредба - Пунто 1.1

        qnisZ написа:
        А знаешли за какво нито една връска в колата не е запоена?
        Всички връзки по контролерите и датчиците на всички системи по колата са запоени.Само в куплунгите може да има незапоени,защото в индустриални условия на конвейра няма кой да си играе със спойки.В тези случаи се ползва кримпване.Но спойката и защитена с лак си остава номер 1.

        Коментар


          #5
          А знешли защо Напольон е загубил битката при Москва?

          Коментар


            #6
            qnisZ написа:
            А знешли защо Напольон е загубил битката при Москва?
            Знам,разбира се.Почти по същите причини поради които и Хитлер загуби войната.Знам за какво намекваш,но в случая не си прав.

            Коментар


              #7
              Е тук не позна! Напольон загуби битката понеже войниите са били с калаени копчета *а там е било доста студено* но както всички знаем калая се разпада *разпрашава* от студа и са се разпаднали копчетата на шинелите. По същата причина по ел. инсталаията на колите няма запойки.!

              Коментар


                #8
                Е, сега не се запоява с калай, а с тинол (калай:олово=40:60 или 60:40, има и безоловен тинол, но това е др тема. Исках да кажа, че сега спойките не се разпадат от студа.
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #9
                  Пак говорите за по старите ЕКУТА новите са на точкови заварки.

                  Коментар

                  Working...
                  X