pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси за монтаж на газова
Collapse
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
infineon написа:Pakumba не се сетих да го измеря колко мм е вътрешния отвор. Май е около 4 см но не съм сигурен. Иначе колата няма проблеми върви и с към 5000 оборота.Hadjov Това че е последователен шприц ми е ясно обаче едната двойка изводи са вързани 4 те заедно а другите краища отиват в еку.Според схемата общия извод е + но аз като го мерих наистина е маса.Та нали за да работят дюзите тока минава през общата маса и ако я прекъсна дюзите няма да имат захранване независимо дали са последователен или паралелно впръскване.Поне така си го мисля аз де. Ще се радвам ако ми Обясниш откъде ще минава ток тогава при прекъснат общ минус.Единствения вариант според мен е ако докато на едната дюза е подаден + за да отвори на другите еку-то да е подали - и по този начин тока да мине през 2 дюзи.Знам че не е толкова сложно 4 релета и 4 резистора, но това означава рязане на повече кабели и усложняване на схемата, а се стремя да е възможно най проста, Пък и неискам да режа 4 кабела, по добре само един.Иначе сега си карам и карам и паля само на газ с откачена букса дюзи. минах около 60 км ( с 5-6 стартирания на двигателя) днес лампата пак си свети но няма промяна в работата на мотора- стабилни обороти на празен ходАко не се влоши работата на газ спрямо сега ще съм супер доволен.Даже като се нагря от слънцето бутилката от 3/4 отиде на максимум- това нормално ли е?? Нали газта си е течна вътре?
Коментар
-
yori2 написа:Понеже работя в сервиз за АГУ ще ти кажа колега . гърлото на бутилката се слага на 15 -16 см от пода на багажника и бутилката ти побира 80 процента (пример ако ти е 40 литра както при теб , твоята бутилка реално побира 32 литра .http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:yori2 написа:Понеже работя в сервиз за АГУ ще ти кажа колега . гърлото на бутилката се слага на 15 -16 см от пода на багажника и бутилката ти побира 80 процента (пример ако ти е 40 литра както при теб , твоята бутилка реално побира 32 литра .F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
bbw написа:колонките отчитат количеството гориво минаващо през брояча на база обем при налягане равно на /предварително изчислена/ константа ~ 10 at. когато обаче налягането е по ниско обема не е същия. ако налягането е 10КПА получавая 1 литър и колонката отчита 1 литър. ако налягането е 7кпа колонката отчита литър а ти получаваш 0.7 литра. така ни цакат бензинджиите, защото при налягане 7 кпа молекулите в единица обем са по малко. бензина и нафтата са течни и там налягането не играе /сведено до минимум/, но газта е течна само при високо налягане и малки разлики са съществени.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
има значение налягането. газта става течна на високо налягане а при нормални условия тоест при 1 ат. е газообразен . водата също се свива при повишаване на налягането но в по малка степен. при по високо налягане има по голяма плътност на веществата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
bbw написа:има значение налягането. газта става течна на високо налягане а при нормални условия тоест при 1 ат. е газообразен . водата също се свива при повишаване на налягането но в по малка степен. при по високо налягане има по голяма плътност на веществата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
Коментар
-
lov написа:bbw написа:има значение налягането. газта става течна на високо налягане а при нормални условия тоест при 1 ат. е газообразен . водата също се свива при повишаване на налягането но в по малка степен. при по високо налягане има по голяма плътност на веществата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар