Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за монтаж на газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    pakumba написа:
    според мен е добре. дори може би е прекалено надолу, но не това кара поплавъка да затвори по-рано. стрелката не я гледай, тя показва толкова измислено, че..... не й се доверявай. гледай си по километрите. колко ти събира сега и колко й е обема по паспорт? може би да я пълниш максимално сега и повече да няма начин да се пълни.
    Бутилката е българска 40 литра олимпик произведена 2004.Събира ми 27 литра и почва да трака. трр.трррт.тр. при налягане на манометъра на колонката точно 10.Slavi ще я наведа но тогава къде отива това 60 градуса от хоризонталата дето са го предвидили от ловато?Тогава излиза че техния надпис е грешен. Май най добре да я отворя бутилката да видя как точно е поплавъка, че и без това ме гризе любопитството да видя какво точно има вътре
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #62
      И моята трака но събира още 15 литра с тракането.
      Обичам си работата.

      Коментар


        #63
        infineon написа:
        Pakumba не се сетих да го измеря колко мм е вътрешния отвор. Май е около 4 см но не съм сигурен. Иначе колата няма проблеми върви и с към 5000 оборота.Hadjov Това че е последователен шприц ми е ясно обаче едната двойка изводи са вързани 4 те заедно а другите краища отиват в еку.Според схемата общия извод е + но аз като го мерих наистина е маса.Та нали за да работят дюзите тока минава през общата маса и ако я прекъсна дюзите няма да имат захранване независимо дали са последователен или паралелно впръскване.Поне така си го мисля аз де. Ще се радвам ако ми Обясниш откъде ще минава ток тогава при прекъснат общ минус.Единствения вариант според мен е ако докато на едната дюза е подаден + за да отвори на другите еку-то да е подали - и по този начин тока да мине през 2 дюзи.Знам че не е толкова сложно 4 релета и 4 резистора, но това означава рязане на повече кабели и усложняване на схемата, а се стремя да е възможно най проста, Пък и неискам да режа 4 кабела, по добре само един.Иначе сега си карам и карам и паля само на газ с откачена букса дюзи. минах около 60 км ( с 5-6 стартирания на двигателя) днес лампата пак си свети но няма промяна в работата на мотора- стабилни обороти на празен ходАко не се влоши работата на газ спрямо сега ще съм супер доволен.Даже като се нагря от слънцето бутилката от 3/4 отиде на максимум- това нормално ли е?? Нали газта си е течна вътре?

        Коментар


          #64
          Понеже работя в сервиз за АГУ ще ти кажа колега . гърлото на бутилката се слага на 15 -16 см от пода на багажника и бутилката ти побира 80 процента (пример ако ти е 40 литра както при теб , твоята бутилка реално побира 32 литра .
          Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
          Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

          Коментар


            #65
            yori2 написа:
            Понеже работя в сервиз за АГУ ще ти кажа колега . гърлото на бутилката се слага на 15 -16 см от пода на багажника и бутилката ти побира 80 процента (пример ако ти е 40 литра както при теб , твоята бутилка реално побира 32 литра .
            Точно както го написа съм я завъртял, ама пак не се получава. Един път събере 32 друг път 26.Рекорда ми по най малко пълнене е на лукойл след враждебна- 25 литра.Най много на лукойл на шипченски проход - 35.8И двата пъти при напълно празна бутилка.Как става тая работа не ми е ясно.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #66
              infineon написа:
              yori2 написа:
              Понеже работя в сервиз за АГУ ще ти кажа колега . гърлото на бутилката се слага на 15 -16 см от пода на багажника и бутилката ти побира 80 процента (пример ако ти е 40 литра както при теб , твоята бутилка реално побира 32 литра .
              Точно както го написа съм я завъртял, ама пак не се получава. Един път събере 32 друг път 26.Рекорда ми по най малко пълнене е на лукойл след враждебна- 25 литра.Най много на лукойл на шипченски проход - 35.8И двата пъти при напълно празна бутилка.Как става тая работа не ми е ясно.
              колонките отчитат количеството гориво минаващо през брояча на база обем при налягане равно на /предварително изчислена/ константа ~ 10 at. когато обаче налягането е по ниско обема не е същия. ако налягането е 10КПА получавая 1 литър и колонката отчита 1 литър. ако налягането е 7кпа колонката отчита литър а ти получаваш 0.7 литра. така ни цакат бензинджиите, защото при налягане 7 кпа молекулите в единица обем са по малко. бензина и нафтата са течни и там налягането не играе /сведено до минимум/, но газта е течна само при високо налягане и малки разлики са съществени.
              F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
              F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

              Коментар


                #67
                bbw написа:
                колонките отчитат количеството гориво минаващо през брояча на база обем при налягане равно на /предварително изчислена/ константа ~ 10 at. когато обаче налягането е по ниско обема не е същия. ако налягането е 10КПА получавая 1 литър и колонката отчита 1 литър. ако налягането е 7кпа колонката отчита литър а ти получаваш 0.7 литра. така ни цакат бензинджиите, защото при налягане 7 кпа молекулите в единица обем са по малко. бензина и нафтата са течни и там налягането не играе /сведено до минимум/, но газта е течна само при високо налягане и малки разлики са съществени.
                Е аджеба нали е втечнен природен газ и не се предполага че има газ в газообразно състояние, как така ще зависи от налягането обема? То това ми звучи все едно да свиваш вода под наляганеПък ми се е случвало на еко да зареждам на 8 атм, и си ми даде нормален разход само дето събра по малко.Я дайте да си направим един списък на газстанции където налягането е високо че не си е работа това на 40 литра бутилка да ми сипят 25 и да ми кажат неможе повече, то направо да те е яд така че си сложил голяма бутилка пък през ден да ходя да зареждам по 25.Веднъж не помня къде зареждах манометъра беше на 15 и събра точно 33 литра,
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #68
                  има значение налягането. газта става течна на високо налягане а при нормални условия тоест при 1 ат. е газообразен . водата също се свива при повишаване на налягането но в по малка степен. при по високо налягане има по голяма плътност на веществата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
                  F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                  F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                  Коментар


                    #69
                    bbw написа:
                    водата също се свива при повишаване на налягането но в по малка степен
                    Това не е верно.Течностите са несвиваеми,включително водата.Ако беше верно нямаше да се пука блока на двигателя при -5*когато е зареден с вода.

                    Коментар


                      #70
                      bbw написа:
                      има значение налягането. газта става течна на високо налягане а при нормални условия тоест при 1 ат. е газообразен . водата също се свива при повишаване на налягането но в по малка степен. при по високо налягане има по голяма плътност на веществата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
                      Колега не се опитвай да създаваш нови физични закони а с това да заблуждаваш хората. Течностите са несвиваеми. Всъщност то е толкова малко че практически дори няма как да се измери. А газта и при 1 атм. може пак да е течна че дори и в твърдо състояние само че при низка температъра. А това че има различно специфично тегло при различни температури е вярно само че на колонките разликите не варират кой знае колко. Така че на една бутулка могат да те минат с около 0.1л. Повече изтича от пистолета при пълнене.
                      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                      http://vbox7.com/play:124bedab

                      Коментар


                        #71
                        lov написа:
                        bbw написа:
                        има значение налягането. газта става течна на високо налягане а при нормални условия тоест при 1 ат. е газообразен . водата също се свива при повишаване на налягането но в по малка степен. при по високо налягане има по голяма плътност на веществата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
                        Колега не се опитвай да създаваш нови физични закони а с това да заблуждаваш хората. Течностите са несвиваеми. Всъщност то е толкова малко че практически дори няма как да се измери. А газта и при 1 атм. може пак да е течна че дори и в твърдо състояние само че при низка температъра. А това че има различно специфично тегло при различни температури е вярно само че на колонките разликите не варират кой знае колко. Така че на една бутулка могат да те минат с около 0.1л. Повече изтича от пистолета при пълнене.
                        ok не се опитвам да създавам нищо. предложих едно обяснение и не съм налагал мнение на никого. за мен има резон в това и затова го споделих, щом някой счита че са глупости нека да ми подмине поста без да го чете
                        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                        Коментар

                        Working...
                        X