има и друго- вакуумния изпарител трябва първо двигателя да завърти, да направи вакуум и изпарителя тогава да пусне газ. но чак па да въртиш кат гламав - не. след 2-3 оборотна на двг трябва да пламен ако е студена, ако си я угасил скоро веднага тряа д апламва. плочката ти е супер малка, ако си мерил правилно. бях с плочка 36 мм и колата не вървеше добре ако не й запуша въздуха малко отпред, смених си плочката с 32 мм и сега върви доста добре, но пък харчи повече. около 2 литра повече, ама пък върви и не ми се пипа. а ти с тази 29 мм колко ли ти харчи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси за монтаж на газова
Collapse
X
-
deadairplane написа:infineon написа:Отвора на плочката ми е 2.9 см по края е с малки дупчици като на газов котлон Не изглежда вътре като онези в каталога на BRC ама върви.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ами не вдига повече от 150 заради тесния ти отвор на плочката, не и стига въздуха, но пък много лесно се регулира и държи стабилни ниски обороти. Можеби наистина плочка с по голям отвор ще ти даде още мощност, както ти казаха колегите 35мм мисля ще ти заспи. След смяна на плочката ще си направиш нов реглаж на изпарителя определено ще трябва да развиващ тройника. А това стеснение в въздуховода маи е за обезшумяване няква тактика ,не съм сигурен но определено не ти пречи защото и в наи тясната си част па е по широк от отвора на дроселовата клапа.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ами не вдига повече от 150 заради тесния ти отвор на плочката, не и стига въздуха, но пък много лесно се регулира и държи стабилни ниски обороти. Можеби наистина плочка с по голям отвор ще ти даде още мощност, както ти казаха колегите 35мм мисля ще ти заспи. След смяна на плочката ще си направиш нов реглаж на изпарителя определено ще трябва да развиващ тройника. А това стеснение в въздуховода маи е за обезшумяване няква тактика ,не съм сигурен но определено не ти пречи защото и в наи тясната си част па е по широк от отвора на дроселовата клапа.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Аз съм с 40л бутилка и при първото и пълнене (чисто нова) събра 32л газ. Като ми свършва газта няма такива като първо на 5-та, после на 4-та и т.н. Започва да придърпва на 3К оборота и имам още 2-3км, през които мога да я карам на ниски обороти и свършва. Като свърши така я пълня и събира почти 30л догоре.
Коментар
-
deadairplane
-
Много съм доволен от газовата. Гори ми 11 градско при това каране с повече настъпване отколкото бензин.Като се има предвид че на бензин гореше пак към 11-12 излиза че на газ ми харчи по малко от на бензин, при каране с повече настъпване.Засега съм супер доволен, яд ме е само че досега слушах разни мозъци дето викат че газта неставала и карах на бензин и набих толкова пари безсмислено.Свещите съм ги сменил преди 3000 км. лулите на кабелите са нацепени даже, но колата не е гръмнала нито веднъж досега.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Добре дошъл в клуба! Я каже как настрои кранчето за такъв разходPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Добре дошъл в клуба. Нормално е при първо зареждане да се зареди по малко газ защото има въздух в бутилката. При повече време и нормално налягане се пълни и до горе но най вече трябва мерак от обслужващите колонката. Не четох цялата тема но знай че бутилката се пълни на 80% от обема си винаги. Така че ако е с обем примерно 40л. то нормално е да събира 32л. И тъй като поплавака е чисто механичен уред а и наклона на бутилката както и наклона на целия автомобил при зареждане му влиае е нормално да имаш някакъв толеранс +/- няколко литра. А относно гърменето ако не си сложил кихалка монтирай си. От много защити глава не боли. и не забравяй да продухваш дюзите от време на време на бензим. Че ще се почне пак старата тема как се чистят дюзи.
Коментар
-
infineon написа:Много съм доволен от газовата. Гори ми 11 градско при това каране с повече настъпване отколкото бензин.Като се има предвид че на бензин гореше пак към 11-12 излиза че на газ ми харчи по малко от на бензин, при каране с повече настъпване.Засега съм супер доволен, яд ме е само че досега слушах разни мозъци дето викат че газта неставала и карах на бензин и набих толкова пари безсмислено.Свещите съм ги сменил преди 3000 км. лулите на кабелите са нацепени даже, но колата не е гръмнала нито веднъж досега.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
bmahob написа:Добре дошъл в клуба! Я каже как настрои кранчето за такъв разходhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
не мога да ти видя линка в момента, но 60 град от хоризонталата. ако събира малко и затвваря рано съответно я завърти малко "надолу" демек да не е толкова вирната сондата нагоре. такак без да видя снимката толковаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ето я снимкатаhttp://wlan.net46.net/sonda.jpgТоест в момента е по средата на 45 град, ако тия 60 градуса се мерят от хоризонталата като я врътна надолу ще станат 30?Не трябва ли да я врътна нагоре?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Върти на долу както ти казва колегата и сам ще се увериш, направи така че сондата и кутията в която е да сочат почти водоравно. Не е кои знае колко вирната на снимката, амо ако врътнеш бутилката още малко на долу ще си покаже веднага резултата. Моята пък така е сложена че клапана никога не затваря, пълни се до горе с почти 25 литра в 25 литрова бутилка, абе маисторлък, трябва ти кажа че каквото беше направено по тая газова всичко на ново съм правил, то не бяха маркучи за водни съединения, то не бяха газови клапани, па кабели, та бутилката, та тръбата под колата, абе де викат хората да си намериш маистора. Та на където и да я въртя не помага щото сигурно поплавъка опира вътре в корпуса и за тва неще да затваря, ама не ми се отваря да я правя, и превантивно си сипвам по 20 литра само.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
според мен е добре. дори може би е прекалено надолу, но не това кара поплавъка да затвори по-рано. стрелката не я гледай, тя показва толкова измислено, че..... не й се доверявай. гледай си по километрите. колко ти събира сега и колко й е обема по паспорт? може би да я пълниш максимално сега и повече да няма начин да се пълни.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар