Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за монтаж на газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31

    Коментар


      #32
      Pakumba не се сетих да го измеря колко мм е вътрешния отвор. Май е около 4 см но не съм сигурен. Иначе колата няма проблеми върви и с към 5000 оборота.Hadjov Това че е последователен шприц ми е ясно обаче едната двойка изводи са вързани 4 те заедно а другите краища отиват в еку.Според схемата общия извод е + но аз като го мерих наистина е маса.Та нали за да работят дюзите тока минава през общата маса и ако я прекъсна дюзите няма да имат захранване независимо дали са последователен или паралелно впръскване.Поне така си го мисля аз де. Ще се радвам ако ми Обясниш откъде ще минава ток тогава при прекъснат общ минус.Единствения вариант според мен е ако докато на едната дюза е подаден + за да отвори на другите еку-то да е подали - и по този начин тока да мине през 2 дюзи.Знам че не е толкова сложно 4 релета и 4 резистора, но това означава рязане на повече кабели и усложняване на схемата, а се стремя да е възможно най проста, Пък и неискам да режа 4 кабела, по добре само един.Иначе сега си карам и карам и паля само на газ с откачена букса дюзи. минах около 60 км ( с 5-6 стартирания на двигателя) днес лампата пак си свети но няма промяна в работата на мотора- стабилни обороти на празен ходАко не се влоши работата на газ спрямо сега ще съм супер доволен.Даже като се нагря от слънцето бутилката от 3/4 отиде на максимум- това нормално ли е?? Нали газта си е течна вътре?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #33
        infineon написа:
        Pakumba не се сетих да го измеря колко мм е вътрешния отвор. Май е около 4 см но не съм сигурен. Иначе колата няма проблеми върви и с към 5000 оборота.Hadjov Това че е последователен шприц ми е ясно обаче едната двойка изводи са вързани 4 те заедно а другите краища отиват в еку.Според схемата общия извод е + но аз като го мерих наистина е маса.Та нали за да работят дюзите тока минава през общата маса и ако я прекъсна дюзите няма да имат захранване независимо дали са последователен или паралелно впръскване.Поне така си го мисля аз де. Ще се радвам ако ми Обясниш откъде ще минава ток тогава при прекъснат общ минус.Единствения вариант според мен е ако докато на едната дюза е подаден + за да отвори на другите еку-то да е подали - и по този начин тока да мине през 2 дюзи.Знам че не е толкова сложно 4 релета и 4 резистора, но това означава рязане на повече кабели и усложняване на схемата, а се стремя да е възможно най проста, Пък и неискам да режа 4 кабела, по добре само един.Иначе сега си карам и карам и паля само на газ с откачена букса дюзи. минах около 60 км ( с 5-6 стартирания на двигателя) днес лампата пак си свети но няма промяна в работата на мотора- стабилни обороти на празен ходАко не се влоши работата на газ спрямо сега ще съм супер доволен.Даже като се нагря от слънцето бутилката от 3/4 отиде на максимум- това нормално ли е?? Нали газта си е течна вътре?
        Няма общ минус в системата.Нещо бъркаш с измерването.Има общ плюс,който отива към всяка дюза.Управлението на дюзите е чрез минус и те са четири на куплунга колкото са дюзите.Куплинга ти е 5-пинов.Плюс общ с четири управляващи минуса отиващи към всяка дюза поотделно.За това трябва да прекъсващ 4-те.

        Коментар


          #34
          deadairplane написа:
          Мани го Хаджов той си плюе по дефолт и никакви свестни съвети не дава.
          По добър съвет от този да си разкараш уредбата за съжаление не мога да ти дам.Останалите съвети са демагогия или липса на разбиране.Проблемите са вечни.Чети във всички форуми,проблемите са едни и същи и постоянни.

          Коментар


            #35
            Stefan Hadjov написа:
            infineon написа:
            ...
            Няма общ минус в системата.Нещо бъркаш с измерването.Има общ плюс,който отива към всяка дюза.Управлението на дюзите е чрез минус и те са четири на куплунга колкото са дюзите.Куплинга ти е 5-пинов.Плюс общ с четири управляващи минуса отиващи към всяка дюза поотделно.За това трябва да прекъсващ 4-те.
            Значи в Service manual-a го дават наистина средното да е общ +, обаче при мене мерих и средния извод който ми е общ излиза с минус- демек спрямо минуса на акумулатора отчита 0 а спрямо + отчтита 12.5 v.Това не ми стана ясно защо е минус при мен при положение че трябва да е + както казваш ти.А относно прекъсването- не разбрах каква е разликата дали ще прекъсна на четирите дюзи общия + ( или май е минус при мен) или ще прекъсва на всяка дюза по отделно кабела между нея и компа.То нека пак компа си ги управлява по минус или по каквото е там, аз като му прекъсна общия + пак няма да отварят си мисля?? Кажи ми къде бъркам?
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #36
              infineon написа:
              Stefan Hadjov написа:
              infineon написа:
              ...
              Няма общ минус в системата.Нещо бъркаш с измерването.Има общ плюс,който отива към всяка дюза.Управлението на дюзите е чрез минус и те са четири на куплунга колкото са дюзите.Куплинга ти е 5-пинов.Плюс общ с четири управляващи минуса отиващи към всяка дюза поотделно.За това трябва да прекъсващ 4-те.
              Значи в Service manual-a го дават наистина средното да е общ +, обаче при мене мерих и средния извод който ми е общ излиза с минус- демек спрямо минуса на акумулатора отчита 0 а спрямо + отчтита 12.5 v.Това не ми стана ясно защо е минус при мен при положение че трябва да е + както казваш ти.А относно прекъсването- не разбрах каква е разликата дали ще прекъсна на четирите дюзи общия + ( или май е минус при мен) или ще прекъсва на всяка дюза по отделно кабела между нея и компа.То нека пак компа си ги управлява по минус или по каквото е там, аз като му прекъсна общия + пак няма да отварят си мисля?? Кажи ми къде бъркам?
              Вероятно бъркаш с изводите на мултицета ти.Когато не работи двигателя,на всички 5 пина на куплунга имаш"+".Когато работи имаш само на един,който се явява общ за 4-те дюзи,а на останалите имаш "-" променлив,който се хваща само с осцилоскоп.Когато искаш да прекъснеш работата на дюзите е достатъчно да прекъснеш само общия"+",но ако правиш емулатор,трябва да прекъсваш 4-те управляващи минуса,защото контролера управлява всяка дюза индивидуално.По ясно от това не знам как да ти го обясня.

              Коментар


                #37
                infineon написа:
                Pakumba не се сетих да го измеря колко мм е вътрешния отвор. Май е около 4 см но не съм сигурен. Иначе колата няма проблеми върви и с към 5000 оборота.
                4 см е много. плочката е един голям компромис- трябва хем да е достатаъчно малка, че да са ти добре оборотите на празен ход и да върви в ниски, хем трябва да е достатъчно голяма, че да може да пуска многото въздух при високи обороти
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #38
                  Аз си мислим че ако покараш още мъничко с откачени дюзи , после ще запалиш трудно на бензин ако запалиш въобще ще работи като трактор. Я закачи буксата на бензиновите и пални да кажеш всичко наред ли е или компа се е омазал тотално като не си му оставил нищо да управлява. А предполагам че трябва да прекъснеш всяка по отделно щото на контакт компа ги чеква демек проверява дали ги има всичките, да кажем 100 ома, (4х25) , като заработи пък си търси за всяка дюза тея 25 омо а не 100 те които ти ще му сложиш и пак ша ти свети лампата. Не съм сигурен в това което казвам само така си го обяснявам причината да се прекъсне всяка по отделно. Омовете които споменавам съща са напълно измислени давам ги само за по ясен пример. Тоците ми са малко чужда материя, станат ли повече от две жици мани бегаи, не даи си боже да се появят онея платки с разни налепени шарени паразитчета по тях с по няколко крачета и венички пръснати във всички посоки, по които един бог знае кво тече
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #39

                    Коментар


                      #40
                      Slavi_Lancia написа:
                      Аз си мислим че ако покараш още мъничко с откачени дюзи , после ще запалиш трудно на бензин ако запалиш въобще ще работи като трактор. Я закачи буксата на бензиновите и пални да кажеш всичко наред ли е или компа се е омазал тотално като не си му оставил нищо да управлява. А предполагам че трябва да прекъснеш всяка по отделно щото на контакт компа ги чеква демек проверява дали ги има всичките, да кажем 100 ома, (4х25) , като заработи пък си търси за всяка дюза тея 25 омо а не 100 те които ти ще му сложиш и пак ша ти свети лампата. Не съм сигурен в това което казвам само така си го обяснявам причината да се прекъсне всяка по отделно. Омовете които споменавам съща са напълно измислени давам ги само за по ясен пример. Тоците ми са малко чужда материя, станат ли повече от две жици мани бегаи, не даи си боже да се появят онея платки с разни налепени шарени паразитчета по тях с по няколко крачета и венички пръснати във всички посоки, по които един бог знае кво тече
                      Ами не пак си пали както преди на бензин. Днес ми свърши газта и се наложи да покарам на бенз и след почти 1 седмица каране на газ БЕЗ никакви емулатори само с откачени дюзи. Запали си на бензин както преди, също така върви.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #41
                        Stefan Hadjov написа:
                        Вероятно бъркаш с изводите на мултицета ти.Когато не работи двигателя,на всички 5 пина на куплунга имаш"+".Когато работи имаш само на един,който се явява общ за 4-те дюзи,а на останалите имаш "-" променлив,който се хваща само с осцилоскоп.Когато искаш да прекъснеш работата на дюзите е достатъчно да прекъснеш само общия"+",но ако правиш емулатор,трябва да прекъсваш 4-те управляващи минуса,защото контролера управлява всяка дюза индивидуално.По ясно от това не знам как да ти го обясня.
                        Работя с мултицет всеки ден почти и не бъркам.Май трябва някой път да го видиш наживо да се убедиш че на средния имам минус.Имам едно друго питане- При първото палене за деня трябва да въртя малко повечко и да натисна два -три пъти педала на газта да запали.На изпарителя гледма че имам едно клапанче- електромагнит за обогатител. Като му натисна бутончето и от изпарителя се чува че пуска газ. Ако преди запалване го цъкна няколко пъти от ключето по лесно ли ще запали или се ползва за друго този обогатител?
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #42
                          точно за това с епозлва на вакуумните изпарители- даваш контакт цакваш го един път или два максимум и въртиш и ще пали и без газ. е, все пак нещо не е съвсем как трябва, защото моята е била и с вакуумен и сега е с ел изпарител, пали без газ при първо палене и в двата случая. настрй я така, че да пали отвън/демек да не се пипа газта/ така и не ми каза колко мм ти е плочката
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #43
                            Как паля аз на газ (студена, топла... все тая) - давам на контакт и като изгасне ’дюзата’ въртя и пали от раз като на бензин, без да пипам педала.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #44
                              pakumba написа:
                              точно за това с епозлва на вакуумните изпарители- даваш контакт цакваш го един път или два максимум и въртиш и ще пали и без газ. е, все пак нещо не е съвсем как трябва, защото моята е била и с вакуумен и сега е с ел изпарител, пали без газ при първо палене и в двата случая. настрй я така, че да пали отвън/демек да не се пипа газта/ така и не ми каза колко мм ти е плочката
                              Отвора на плочката ми е 2.9 см по края е с малки дупчици като на газов котлон Не изглежда вътре като онези в каталога на BRC ама върви.За да я настроя да пали без да пипа газта какво трябва да отвъртя малко врътката на изпарителя ли?Възможно ли е да е заради това че маркуча за вакума е с голям диаметър и съм го включил на щуцера на колектора където беше включен маркуча за бенз пари?Аз си мисля че при първото палене сутрин си трябва време просто докато напълни маркучите след изпарителя плочката и колектора с газ и затова му трябва повече въртене. Уж гледах маркучите след изпарителя да са по къси.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар


                                #45

                                Коментар

                                Working...
                                X