Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за монтаж на газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Въпроси за монтаж на газова

    Коментар


      #17
      Дааамм това май е истината.

      Коментар


        #18
        Re: Въпроси за монтаж на газова

        infineon написа:
        По финансови причини се налага да развалям бравото с монтирането на газова.Поненеже смятам да я монтирам сам имам няколко въпроса.1. Знам че за инжекциони се слагат електрически изпарители. Понеже ми предлагат вакумен от карбураторен двигател може ли да го ползвам него??Предполагам ще възникнат проблеми ако реша да превключа от газ не бензин.2.Ако да речем ми угасне колата при тръгване и остане на контакт кой спира газта??3. Кажете в София добър магазин за части за газови откъдето да си купя изпарител ако не става вакумния.4.При закрепването на тръбичките за втулките на бутиклата и клапана трябват ли някакви по специални инструменти?5.Кажете схема на емулатор на дюзите че ми искат 40 лв за такова нещоаз мисля да го направя с 4 резистора и релета. Има ли по лесен начин?6. Може ли да хвана отоплението на изпарителя от маркучето което затопля дроселовата клапа или трябва от маркуч с по голям дебит на водата
        То без да обясняваш като види човек за каква кола става въпрос и каква уредба си решил да слагаш,то развалянето ще е тотално.По точка втора на въпроса ти:когато ползваш вакумен изпарител спирането на газта става когато липсва вакум към изпарителя,т.е. при загасена кола.Успех ти желая все пак.

        Коментар


          #19
          infineon написа:
          Янис знам че го хвалят ама ми е далеч.Знам че си е пипкава работа но съм решил да си го свърша сам поне да знам че аз съм си виновен ако стане нещо а не да псувам друг.Дотук май само Pugsy ми отговори на въпросите.Някой може ли да обясни какво беше предимството на ел изпарителите?За монтажа на тръбите трябва ли на краищата да им се прави нещо или просто ги вкарвам и стягам с втулката?Иначе съм решил да си и сложа всички емулатори за да няма грешки.Може ли някой да даде конкретна схема на емулатор на дюзите?? Че неискам сам да го мисля и да откривам топлата вода?
          Успех колега, сподели когато монтираш АГУ -то. :D
          F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
          F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

          Коментар


            #20
            ....и от мен успех, очертава се дълга тема :D
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              Slavi_Lancia написа:
              ....и от мен успех, очертава се дълга тема :D
              Благодаря и за пожеланията и на двамата :D Темата няма да е чак толкова дълга. Монтирах я вече уредбата.Снимки:http://pics.data.bg/categories/1/%D0...09731dСега ми остана само да и поставя емулатора за дюзите. И да пробвам как ще вързи на газ. :DМисля да видя при италианеца дали няма.Има ли нещо по специално което трябва да търся?А и да питам защо на бутилката имам само 1 кранче което спира входа и изхода на бутилката? не трябва ли да са 2 отделни?
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #22
                ....ако не ти бяхме пожелали успех, мислиш ли че щеше да си я монтирал вече
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #23
                  Slavi_Lancia написа:
                  ....ако не ти бяхме пожелали успех, мислиш ли че щеше да си я монтирал вече
                  Хихи едва ли честно казано и аз невярвах че ще стане. Направо немога да повярвам че не изпуска газ от никъде.Да си призная нямах опит с газовите само четене от форума взе че стана Май е време да отворя и аз гаражче за монтаж на газови и да дера по 550 лв, за части които неструват и 200 лв.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #24

                    Коментар


                      #25
                      deadairplane написа:
                      infineon написа:
                      Slavi_Lancia написа:
                      ....ако не ти бяхме пожелали успех, мислиш ли че щеше да си я монтирал вече
                      Хихи едва ли честно казано и аз невярвах че ще стане. Направо немога да повярвам че не изпуска газ от никъде.Да си призная нямах опит с газовите само четене от форума взе че стана Май е време да отворя и аз гаражче за монтаж на газови и да дера по 550 лв, за части които неструват и 200 лв.
                      Чакай малко. То сега се почва Физическия монтаж с цялата механика са нищо пред, проблемите с тоците и ЕКУто. Мисля ще е по-добре, ако си направил емулатора на дюзите, да не се занимаваш с ламда емулатор ами да сложиш ламда контрол. Поне ще си спестиш ходенето по мъките с тоците. (Това при положение, че плочката ти е подходяща). Поне на мене ми излезе по скъпо това, че не послушах един съвет по въпроса. След доста ходене по мъките най накрая го Янко го сложи и проблема се реши.
                      0Днес си купих плочка от магазина в дианабад. Там ми предлагаха емулатор за 60 лв български но ми се видя много реших да го правя сам с реле и резистор 100 ома.Обаче като сложих плочката си викам да пробвам направо с откачени дюзи от буксата и колата си върви перфектно на газ като изклюим светещата лампа.Когато върна на бензин си е както преди лампата угасва,Даже изпарителя и тройника не съм настройвал. Колата от 4-5 оборота запали студена и работи както на бензин, нито играят обороти нито гърми.Опитах нарочно да я накарам да гръмне но не ще Много съм доволен от вървенето и държането на колата само да видим как ще е разхода.При това положение какъв е смисъла да слагам емулатор на дюзи?
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #26
                        infineon написа:
                        Много съм доволен от вървенето и държането на колата само да видим как ще е разхода.При това положение какъв е смисъла да слагам емулатор на дюзи?
                        Има време поживьом увидим.Тепърва ще започнат проблемите.Колегата deadairplane се помъчи да те насочи ама ти явно не искаш да разбереш ,че ще имаш големи неприятности впоследствие.Сега вместо автомобил с двигател пълен инжекцион имаш карбураторен двигател.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #27
                          Tornado написа:
                          infineon написа:
                          Много съм доволен от вървенето и държането на колата само да видим как ще е разхода.При това положение какъв е смисъла да слагам емулатор на дюзи?
                          Има време поживьом увидим.Тепърва ще започнат проблемите.Колегата deadairplane се помъчи да те насочи ама ти явно не искаш да разбереш ,че ще имаш големи неприятности впоследствие.Сега вместо автомобил с двигател пълен инжекцион имаш карбураторен двигател.
                          Не съм казал че няма да слагам емулатор. Днес го направих само за тест.Емулатор за дюзите ще го направя утре и него че не обичам светещи лампи.А за емулатора- защо навсякъде прекъсват 4 те дюзи с резистори по отделно?Аз в една друга тема прочетох че може да се прекъсне общия + с едно реле и резистор.Ще се получи ли така?За ламбда контрола ще потърся в някоя морга. Но това означава и нова ламбда сонда тъй като мойта изкарва грешка във визата.Ако успее и по натам да се задържи по същия начин работата на газ ще е много добре.Днес за 10 км каране не показа никакъв проблем.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #28
                            я кажи колко мм плочка з агазта сложи
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #29
                              Естествено, че за 10км няма да покаже проблеми така. На мен ми сложиха АГУ както ти си го направил - без симулатор на дюзи и ламбда сонда, а само реле да спира тока на дюзите. Като минех на газ и лампата светваше (гаснеше само като пусна педала - явно ППХ прекъсва дюзите тогава). Така направена отидах на пролетната среща на форум-а като проблеми нямаше нито на газ, нито на бензин, но ми харчеше 12/100 до там 500км, както и понамирисваше на газ на няколко пъти. На срещата Янко сложи емулатор на дюзи и ламбда контрол - върнах се при разход 8/100 без да е замирисало на газ.Ако не се лъжа буксата на дюзите е в средата маса и по другите 4 е + към всяка дюза, за което не съм сигурен, но има доза смисъл в този случай да се прекъсват тези 4 плюса.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #30
                                infineon написа:
                                А за емулатора- защо навсякъде прекъсват 4 те дюзи с резистори по отделно?Аз в една друга тема прочетох че може да се прекъсне общия + с едно реле и резистор.Ще се получи ли така?
                                Няма да се получи така.Само "+" се прекъсва когато дюзите работят в паралел.Когато двигателя е с последователен шприц,всяка дюза се управлява индивидуално и за това трябва да се прекъсват и 4-те управляващи проводника на дюзите.Както каза колегата от модерен инжексион с последователен шприц си го превърнал на кола с карборатор.Да беше си купил кола с карборатор,колко по евтино и по малко ядове щяха да те очакват.

                                Коментар

                                Working...
                                X