От сервиза за метан. уредби ме съветват да намаля диаметъра на отвора на плочката, с което да се обогати сместта въздух/метан. Прогнозата е, по-добра работа на метан. Има ли истина в това и дали на бензин няма да има чувствителна загуба на мощност(пъргавина). Сега диаметъра е 35мм, а ми препоръчват 30мм. Ако знаете някои особености по настройката кажете. Системата е Ланди Ренцо с редуктор, не инжекцион.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко въздух
Collapse
X
-
аз запушвам така на уното /то е на газ ,а не на метан и на всичкото отгоре карбуратор/ върви по добре, но и разхода се качва малко, а доколкото знам на инекционите системи такова запушване ще влоши работата на бензин ,според мен недей да правиш нищо /особено ако уредбата е слагана в италия/ че в бг аман от разбирачиTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
За мене, нужда от запушване има при два случая: 1. Лоша настройка на тройника или малко сечение на маркучите (дълги маркучи от тройника до смесителя).2. Лошо подбран смесителна плочка. Или дефектна такава.И в двата случая е по-добре да се отстрани проблема а не да се запушва въздуха. Въобще такова запушване е еквивалентно на смукача на бензин - добре е когато е студено но никой не иска да кара на смукач постоянно.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Дифузьора на плочката е ОГРОМЕН - това е дифузьор за пропан-бутан , не за метан! За метан може да се сложи дори 28 ,а не 30 - от пъргавината на бензин ще губиш в оборотите над 4-5000.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар