Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нов ГИ и вече проблеми заради майстори!!!
Collapse
X
-
u_bo написа:Ewing написа:аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:Ewing написа:аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.
Коментар
-
qnisZ написа:deadairplane написа:Ewing написа:аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Колеги мисля че е крайно време да се сложи край на споровете"за и против ГИ" ,и за да разберете че всичко зависи от настройките позволявам си да цитирам откъс от ръководството за монтаж и настройка на газов инжекцион BARDOLINI BSM .Мисля че тези които прочетат и помислят в/у това ще разберат че при правилно настроен ГИ не е възможно да възникнат каквито и да е проблеми с грешното самообучение или работата на бенз комп. Ръчна настройка1.Включва се отметката ,,Ръчна настройка
Коментар
-
Хайде и аз да се включа! До вчера и аз си бях наумил да слагам газов инжекцион. Автомобила ми е Евро4. От 3 месеца на сам разучавам и чета за тях. Мога да ви уверя, че най-качественото изпълнение се прави в Ауто Италия, но се прави само на нови автомобили преди да ги вземеш от магазина. Всички материали идват от заводите на Фиат и за Пандата струват 1700лв. само те - без труд. Нямат разрешение от ФИАТ да поставят на извън гаранционни коли и ми отказаха, като доста добре се аргументираха за мое учудване. Но инсталацията и инжекциона като управление няма много общо с това което се предлага по другите места. Който иска може да се обади и пита, на мен ми дадоха такива отговори. Къде ли не се обаждах и не разпитвах. И аз стигам до заключението, че ГИ е един огромен компромис и риск, чието единствено предимство е цената на газта. Но и това е под съмнение, когато започнат проблемите.Всичко това написах, за да ви кажа, че по мое мнение колегата Хаджов е прав и не се опитва да ви пречи, а да покаже истината. ГИ предлагани в България наистина са много далече от работата на бензинов инжекцион. Това че му турили 4 управляеми дюзи не го прави инжекцион. Този в Ауто Италия е съвсем друго но не искаха да дадат много информация. Но при него се поставя допълнително - Ламда контрол, МАП сензор, Модул за празен ход, Модул за температура и обороти, а имаше и още нещо. Разбира се всеки си решава, но много хора поставят газ без много много да му мислят и после.............................. Това се опитва да каже Хаджов. Наистина си разваляте колите, но всеки си знае и си решава. За колегата пуснал темата: Не мога да помогна по вашия проблем, още повече сте го решили почти. Е точно за това почти става въпрос. Просто трябва да се примирите, ако искате да карате на газ.Дано не съм засегнал някого, пожелавам на всички късмет и много безаварийни километри с това гориво. А на всички бъдещи собственици на ГИ пожелавам добре да преценят преди да го поставят спрямо ДВГ-то на колите си.Успех на всички!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Вързал си се на много приказки в АИ. :D Слагат си италиански газов инжекцион, но го слагат с всичките му възможни екстри. И евентуално не дупчат колектора а слагат готов заводски такъв както и при метановите Мареи. Не си мислете, че Фиат произвежда и газови/метанови инжекциони. :D Слагането на хубав газов инжекцион като например BRC секуент в качествен сервиз няма да е по-зле от това което предлагат АИ. Проблемите с газта идват единствено и само от майстори! За автомобила ако монтажа е качествен няма никакви последствия! Аз карам Мареата вече 35 000км на газ без никакви ядове освен, че се наложи веднъж да си ресетна самоадаптацията на ЕКУ-то което направих за 10мин. Преди това имах Астра която милата направи при мен 100000км на газ и сега е в София и се кара служебна кола, представям си още колко е направила. За всичкото това време дето е била при мен, беше с най-обикновена система Ловато не е гръмнала нито веднъж и не е имала никакъв проблем. Веднъж съм и сменявал мембраните след 3 години каране и няколко пъти филтърчети на газовия клапан което е консуматив. Двигателя съм го отварял през тоя пробег два пъти за ремонт на гарнитура на главата поради един недъг на тоя мотор и при двата пъти всичко по мотора светеше и нямаше никакви проблеми от газта или каквото и да било. Така, че който иска да финансира изгладнелите петролни шейхове да кара на бензин. Аз не искам и си карам на газ. Мога да си карам колата и на бензин, но предпочитам за парите дето ше дам на месец да измина два пъти повече километри. Искам да карам, не да мисля, дали ше ми останат пари за хляб ако ида до някъде.
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Вързал си се на много приказки в АИ. :D Слагат си италиански газов инжекцион, но го слагат с всичките му възможни екстри. И евентуално не дупчат колектора а слагат готов заводски такъв както и при метановите Мареи. Не си мислете, че Фиат произвежда и газови/метанови инжекциони. :D Слагането на хубав газов инжекцион като например BRC секуент в качествен сервиз няма да е по-зле от това което предлагат АИ. Проблемите с газта идват единствено и само от майстори! За автомобила ако монтажа е качествен няма никакви последствия! Аз карам Мареата вече 35 000км на газ без никакви ядове освен, че се наложи веднъж да си ресетна самоадаптацията на ЕКУ-то което направих за 10мин. Преди това имах Астра която милата направи при мен 100000км на газ и сега е в София и се кара служебна кола, представям си още колко е направила. За всичкото това време дето е била при мен, беше с най-обикновена система Ловато не е гръмнала нито веднъж и не е имала никакъв проблем. Веднъж съм и сменявал мембраните след 3 години каране и няколко пъти филтърчети на газовия клапан което е консуматив. Двигателя съм го отварял през тоя пробег два пъти за ремонт на гарнитура на главата поради един недъг на тоя мотор и при двата пъти всичко по мотора светеше и нямаше никакви проблеми от газта или каквото и да било. Така, че който иска да финансира изгладнелите петролни шейхове да кара на бензин. Аз не искам и си карам на газ. Мога да си карам колата и на бензин, но предпочитам за парите дето ше дам на месец да измина два пъти повече километри. Искам да карам, не да мисля, дали ше ми останат пари за хляб ако ида до някъде.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Хайде и аз да се включа! До вчера и аз си бях наумил да слагам газов инжекцион. Автомобила ми е Евро4. От 3 месеца на сам разучавам и чета за тях. Мога да ви уверя, че най-качественото изпълнение се прави в Ауто Италия, но се прави само на нови автомобили преди да ги вземеш от магазина. Всички материали идват от заводите на Фиат и за Пандата струват 1700лв. само те - без труд. Нямат разрешение от ФИАТ да поставят на извън гаранционни коли и ми отказаха, като доста добре се аргументираха за мое учудване. Но инсталацията и инжекциона като управление няма много общо с това което се предлага по другите места. Който иска може да се обади и пита, на мен ми дадоха такива отговори. Къде ли не се обаждах и не разпитвах. И аз стигам до заключението, че ГИ е един огромен компромис и риск, чието единствено предимство е цената на газта. Но и това е под съмнение, когато започнат проблемите.Всичко това написах, за да ви кажа, че по мое мнение колегата Хаджов е прав и не се опитва да ви пречи, а да покаже истината. ГИ предлагани в България наистина са много далече от работата на бензинов инжекцион. Това че му турили 4 управляеми дюзи не го прави инжекцион. Този в Ауто Италия е съвсем друго но не искаха да дадат много информация. Но при него се поставя допълнително - Ламда контрол, МАП сензор, Модул за празен ход, Модул за температура и обороти, а имаше и още нещо. Разбира се всеки си решава, но много хора поставят газ без много много да му мислят и после.............................. Това се опитва да каже Хаджов. Наистина си разваляте колите, но всеки си знае и си решава. За колегата пуснал темата: Не мога да помогна по вашия проблем, още повече сте го решили почти. Е точно за това почти става въпрос. Просто трябва да се примирите, ако искате да карате на газ.Дано не съм засегнал някого, пожелавам на всички късмет и много безаварийни километри с това гориво. А на всички бъдещи собственици на ГИ пожелавам добре да преценят преди да го поставят спрямо ДВГ-то на колите си.Успех на всички!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
deadairplane
-
Да ревът. И като има казвам, абе хора идете там и там да ви я направят и те - ма там е много скъпо. Като им кажеш смени тия свещи каплави да не ти гърми колата, те - е са мноо пари... И после газовата била проблема. Да не говорим за тия дет сами си ги слагат и ги настройват на слух. Или пък тия дето не са чували, че колата има въздушен филтър и той се сменява. Като преди време на една астра (16 клапанова, инжекцион), хората им я направили да пали на бензин и да обръща автоматично. Тия изкубали копчето и си сложили от жигата копче дет да се пали на газ само. И идва и вика ми колата гърми, не работи. Или пък друг мой познат, кога и да го видя се дигнал капака и върти кранчетата. Намалява и разхода. Не искал да върви, искал да не харчи. И върти кранчето кат луд. И после газовите били проблем. :D
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Да ревът. И като има казвам, абе хора идете там и там да ви я направят и те - ма там е много скъпо. Като им кажеш смени тия свещи каплави да не ти гърми колата, те - е са мноо пари... И после газовата била проблема. Да не говорим за тия дет сами си ги слагат и ги настройват на слух. Или пък тия дето не са чували, че колата има въздушен филтър и той се сменява. Като преди време на една астра (16 клапанова, инжекцион), хората им я направили да пали на бензин и да обръща автоматично. Тия изкубали копчето и си сложили от жигата копче дет да се пали на газ само. И идва и вика ми колата гърми, не работи. Или пък друг мой познат, кога и да го видя се дигнал капака и върти кранчетата. Намалява и разхода. Не искал да върви, искал да не харчи. И върти кранчето кат луд. И после газовите били проблем. :DPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Като преди време на една астра (16 клапанова, инжекцион), хората им я направили да пали на бензин и да обръща автоматично. Тия изкубали копчето и си сложили от жигата копче дет да се пали на газ само. И идва и вика ми колата гърми, не работи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар