Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нов ГИ и вече проблеми заради майстори!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Stefan Hadjov написа:
    deadairplane написа:
    Stefan Hadjov написа:
    u_bo написа:
    или просто си карай колата и не й обръщай внимание - и това е решениеБобо правилно е видял проблема, но той не се занимава с газ и не би го решил - освен с махане на АГУ-то
    Дааа,ти си прав че Бобо правилно е видял проблема.И си прав,че проблема се решава чрез отстраняване на АГУ-то.И още един път си прав,че може да се кара колата като се правиш че нищо и няма и не и обръщаш внимание.Но трябва да имаш желязна нервна система.Аз подкрепям първото решение.
    А бе пич като не ти харесва газта не пиши в тоя раздел бе!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Аман от разбирачи.
    Точно обратното.МНОГО ми харесва газта.Ползвам я за газов котлон,газова горелка,газова отоплителна печка и добре си върши работата,но за ДВГ не става.
    Знаеш ли колко е опасна газта в къщи ами ако си взривиш апартамента, по-добре ползвай ток по-безопасно, по-удобно и по-екологично е! Какво те бърка че ще ти е по-скъпо.

    Коментар


      #92
      u_bo написа:
      Ewing написа:
      аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.
      слушаш... но не разбираш.предположенията ти не ти решават проблема, поради неразбирането ти ( извинявай ако го възприемаш като обида - не е това целта ми !)свържи се на ЛС със Янко, след като не намираш кадърен газаджия около теб.или просто си карай колата и не й обръщай внимание - и това е решениеБобо правилно е видял проблема, но той не се занимава с газ и не би го решил - освен с махане на АГУ-то
      не, не се обиждам. аз си знам че не ме бива много по колите. Попрочел съм това онова, но не смея да споря като не съм сигурен. иначе просто размишлявам как може да се реши проблема и ако може по евтиничко. като вървеж и раход колата е супер само това натрупване на грепки от ламбдата остана и от там се мажат ниските оборти и паленето на загрял двигател. ще я поразработя малко колата още и видим какво ще стане. п.с.към колегата Хаджов: това ми е ясно. няма майстор който да не счита монтирането на газова уредба за най голямото нещастие което може да сполети един автомобил. това го твърдят 100% от майсторите като изключим единствено тези които работят точно това, а имаенно монтиране и настройки на газови/метанови уредби така че като не ми е по джоба да си карам на бензин колкото поискам, просто игнорирам такива коментари от каквито и да е майстори било то близки познати или не (пак изключвам тези занимаващи се с това).
      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
      182A4.000 IAW49F
      LPG - Lovato EasyFast
      ----------------------------
      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

      Коментар


        #93

        Коментар


          #94
          deadairplane написа:
          Ewing написа:
          аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.
          Ходил си на авио изложението. Трябваше на връщане да се качиш на Витоша Разгледай снимките от там, ако знаеш кой е QnisZ
          Беше вече, а и компа с новата версия *с изчистени бъгове* беше с мен а и кабела за връска. :D Можеше да направим работа с една малка разходка.

          Коментар


            #95
            qnisZ написа:
            deadairplane написа:
            Ewing написа:
            аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.
            Ходил си на авио изложението. Трябваше на връщане да се качиш на Витоша Разгледай снимките от там, ако знаеш кой е QnisZ
            Беше вече, а и компа с новата версия *с изчистени бъгове* беше с мен а и кабела за връска. :D Можеше да направим работа с една малка разходка.
            да съм знаел нямаше нещо което да може да ме спре ама айде де, такъв ми бил късметът иначе определено и черпня щеше да има
            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
            182A4.000 IAW49F
            LPG - Lovato EasyFast
            ----------------------------
            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

            Коментар


              #96
              Колеги мисля че е крайно време да се сложи край на споровете"за и против ГИ" ,и за да разберете че всичко зависи от настройките позволявам си да цитирам откъс от ръководството за монтаж и настройка на газов инжекцион BARDOLINI BSM .Мисля че тези които прочетат и помислят в/у това ще разберат че при правилно настроен ГИ не е възможно да възникнат каквито и да е проблеми с грешното самообучение или работата на бенз комп. Ръчна настройка1.Включва се отметката ,,Ръчна настройка

              Коментар


                #97
                Хайде и аз да се включа! До вчера и аз си бях наумил да слагам газов инжекцион. Автомобила ми е Евро4. От 3 месеца на сам разучавам и чета за тях. Мога да ви уверя, че най-качественото изпълнение се прави в Ауто Италия, но се прави само на нови автомобили преди да ги вземеш от магазина. Всички материали идват от заводите на Фиат и за Пандата струват 1700лв. само те - без труд. Нямат разрешение от ФИАТ да поставят на извън гаранционни коли и ми отказаха, като доста добре се аргументираха за мое учудване. Но инсталацията и инжекциона като управление няма много общо с това което се предлага по другите места. Който иска може да се обади и пита, на мен ми дадоха такива отговори. Къде ли не се обаждах и не разпитвах. И аз стигам до заключението, че ГИ е един огромен компромис и риск, чието единствено предимство е цената на газта. Но и това е под съмнение, когато започнат проблемите.Всичко това написах, за да ви кажа, че по мое мнение колегата Хаджов е прав и не се опитва да ви пречи, а да покаже истината. ГИ предлагани в България наистина са много далече от работата на бензинов инжекцион. Това че му турили 4 управляеми дюзи не го прави инжекцион. Този в Ауто Италия е съвсем друго но не искаха да дадат много информация. Но при него се поставя допълнително - Ламда контрол, МАП сензор, Модул за празен ход, Модул за температура и обороти, а имаше и още нещо. Разбира се всеки си решава, но много хора поставят газ без много много да му мислят и после.............................. Това се опитва да каже Хаджов. Наистина си разваляте колите, но всеки си знае и си решава. За колегата пуснал темата: Не мога да помогна по вашия проблем, още повече сте го решили почти. Е точно за това почти става въпрос. Просто трябва да се примирите, ако искате да карате на газ.Дано не съм засегнал някого, пожелавам на всички късмет и много безаварийни километри с това гориво. А на всички бъдещи собственици на ГИ пожелавам добре да преценят преди да го поставят спрямо ДВГ-то на колите си.Успех на всички!
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #98
                  Вързал си се на много приказки в АИ. :D Слагат си италиански газов инжекцион, но го слагат с всичките му възможни екстри. И евентуално не дупчат колектора а слагат готов заводски такъв както и при метановите Мареи. Не си мислете, че Фиат произвежда и газови/метанови инжекциони. :D Слагането на хубав газов инжекцион като например BRC секуент в качествен сервиз няма да е по-зле от това което предлагат АИ. Проблемите с газта идват единствено и само от майстори! За автомобила ако монтажа е качествен няма никакви последствия! Аз карам Мареата вече 35 000км на газ без никакви ядове освен, че се наложи веднъж да си ресетна самоадаптацията на ЕКУ-то което направих за 10мин. Преди това имах Астра която милата направи при мен 100000км на газ и сега е в София и се кара служебна кола, представям си още колко е направила. За всичкото това време дето е била при мен, беше с най-обикновена система Ловато не е гръмнала нито веднъж и не е имала никакъв проблем. Веднъж съм и сменявал мембраните след 3 години каране и няколко пъти филтърчети на газовия клапан което е консуматив. Двигателя съм го отварял през тоя пробег два пъти за ремонт на гарнитура на главата поради един недъг на тоя мотор и при двата пъти всичко по мотора светеше и нямаше никакви проблеми от газта или каквото и да било. Така, че който иска да финансира изгладнелите петролни шейхове да кара на бензин. Аз не искам и си карам на газ. Мога да си карам колата и на бензин, но предпочитам за парите дето ше дам на месец да измина два пъти повече километри. Искам да карам, не да мисля, дали ше ми останат пари за хляб ако ида до някъде.
                  KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                  Land Rover Discovery 2.5TD '94
                  EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                  EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                  EX: Fiat Regata 1.7D '84

                  Коментар


                    #99
                    Scorpion_BV написа:
                    Вързал си се на много приказки в АИ. :D Слагат си италиански газов инжекцион, но го слагат с всичките му възможни екстри. И евентуално не дупчат колектора а слагат готов заводски такъв както и при метановите Мареи. Не си мислете, че Фиат произвежда и газови/метанови инжекциони. :D Слагането на хубав газов инжекцион като например BRC секуент в качествен сервиз няма да е по-зле от това което предлагат АИ. Проблемите с газта идват единствено и само от майстори! За автомобила ако монтажа е качествен няма никакви последствия! Аз карам Мареата вече 35 000км на газ без никакви ядове освен, че се наложи веднъж да си ресетна самоадаптацията на ЕКУ-то което направих за 10мин. Преди това имах Астра която милата направи при мен 100000км на газ и сега е в София и се кара служебна кола, представям си още колко е направила. За всичкото това време дето е била при мен, беше с най-обикновена система Ловато не е гръмнала нито веднъж и не е имала никакъв проблем. Веднъж съм и сменявал мембраните след 3 години каране и няколко пъти филтърчети на газовия клапан което е консуматив. Двигателя съм го отварял през тоя пробег два пъти за ремонт на гарнитура на главата поради един недъг на тоя мотор и при двата пъти всичко по мотора светеше и нямаше никакви проблеми от газта или каквото и да било. Така, че който иска да финансира изгладнелите петролни шейхове да кара на бензин. Аз не искам и си карам на газ. Мога да си карам колата и на бензин, но предпочитам за парите дето ше дам на месец да измина два пъти повече километри. Искам да карам, не да мисля, дали ше ми останат пари за хляб ако ида до някъде.
                    Да, съгласен съм. Каквото и да слагат в АИ е одобрено от ФИАТ и има причина да го монтират само на гаранционни коли. Има и Панда Би Пауер, която идва от завода на метан, но монтажа няма нищо общо с това на другите дистрибутори. Наистина повечето проблеми по колите, не само газовите, са от майстори. Хубаво е че не сте имали проблеми с газовите уредби, но не при всички е така. Има хора, които реват от тях и в крайна сметка ги махат. Заключението което аз направих за себе си е или заводско или нищо!Поздрави!
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      Danchojn написа:
                      Хайде и аз да се включа! До вчера и аз си бях наумил да слагам газов инжекцион. Автомобила ми е Евро4. От 3 месеца на сам разучавам и чета за тях. Мога да ви уверя, че най-качественото изпълнение се прави в Ауто Италия, но се прави само на нови автомобили преди да ги вземеш от магазина. Всички материали идват от заводите на Фиат и за Пандата струват 1700лв. само те - без труд. Нямат разрешение от ФИАТ да поставят на извън гаранционни коли и ми отказаха, като доста добре се аргументираха за мое учудване. Но инсталацията и инжекциона като управление няма много общо с това което се предлага по другите места. Който иска може да се обади и пита, на мен ми дадоха такива отговори. Къде ли не се обаждах и не разпитвах. И аз стигам до заключението, че ГИ е един огромен компромис и риск, чието единствено предимство е цената на газта. Но и това е под съмнение, когато започнат проблемите.Всичко това написах, за да ви кажа, че по мое мнение колегата Хаджов е прав и не се опитва да ви пречи, а да покаже истината. ГИ предлагани в България наистина са много далече от работата на бензинов инжекцион. Това че му турили 4 управляеми дюзи не го прави инжекцион. Този в Ауто Италия е съвсем друго но не искаха да дадат много информация. Но при него се поставя допълнително - Ламда контрол, МАП сензор, Модул за празен ход, Модул за температура и обороти, а имаше и още нещо. Разбира се всеки си решава, но много хора поставят газ без много много да му мислят и после.............................. Това се опитва да каже Хаджов. Наистина си разваляте колите, но всеки си знае и си решава. За колегата пуснал темата: Не мога да помогна по вашия проблем, още повече сте го решили почти. Е точно за това почти става въпрос. Просто трябва да се примирите, ако искате да карате на газ.Дано не съм засегнал някого, пожелавам на всички късмет и много безаварийни километри с това гориво. А на всички бъдещи собственици на ГИ пожелавам добре да преценят преди да го поставят спрямо ДВГ-то на колите си.Успех на всички!
                      Пич - много яко са те облъчили в АИ.
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        Коментар


                          Да ревът. И като има казвам, абе хора идете там и там да ви я направят и те - ма там е много скъпо. Като им кажеш смени тия свещи каплави да не ти гърми колата, те - е са мноо пари... И после газовата била проблема. Да не говорим за тия дет сами си ги слагат и ги настройват на слух. Или пък тия дето не са чували, че колата има въздушен филтър и той се сменява. Като преди време на една астра (16 клапанова, инжекцион), хората им я направили да пали на бензин и да обръща автоматично. Тия изкубали копчето и си сложили от жигата копче дет да се пали на газ само. И идва и вика ми колата гърми, не работи. Или пък друг мой познат, кога и да го видя се дигнал капака и върти кранчетата. Намалява и разхода. Не искал да върви, искал да не харчи. И върти кранчето кат луд. И после газовите били проблем. :D
                          KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                          Land Rover Discovery 2.5TD '94
                          EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                          EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                          EX: Fiat Regata 1.7D '84

                          Коментар


                            Моето мнение за АИ е . Но в случая не мога да кажа на хубавото черно. Може и да са ме облъчили, но май са облъчили и повечето таксиметрови шофьори с които разговарях за мойта Панда. Системата вообще не е стара - справка шоурума на АИ.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Scorpion_BV написа:
                              Да ревът. И като има казвам, абе хора идете там и там да ви я направят и те - ма там е много скъпо. Като им кажеш смени тия свещи каплави да не ти гърми колата, те - е са мноо пари... И после газовата била проблема. Да не говорим за тия дет сами си ги слагат и ги настройват на слух. Или пък тия дето не са чували, че колата има въздушен филтър и той се сменява. Като преди време на една астра (16 клапанова, инжекцион), хората им я направили да пали на бензин и да обръща автоматично. Тия изкубали копчето и си сложили от жигата копче дет да се пали на газ само. И идва и вика ми колата гърми, не работи. Или пък друг мой познат, кога и да го видя се дигнал капака и върти кранчетата. Намалява и разхода. Не искал да върви, искал да не харчи. И върти кранчето кат луд. И после газовите били проблем. :D
                              Това са крайни случаи на немарливи шофьори, които не подкрепям. Честно да ви кажа такива има много без значение дали се отнася за газ или бензин. То има такива дето масло не сменят та свещи и филтри. Не става въпрос за такива случаи. Истината е че новите коли все по-трудно се модифицират на друго гориво освен ако не е заводско. През времето за което търсих и се интересувах попаднах на 10-на случаи при които все още има недонастроени неща по газовата и хората карат така и преглъщат. Например Гранд Чероки от 6 месеца както е поставено прехваленото BRC последно поколение има режими при които придърпва. Досега е ходил около 15 пъти за донастройки. Е извинявайте ама това отдалечава изплащането на газовата с още една година, да не говорим за нервите и глупостите. Опитвам се да кажа, че риска е голям. Вижда се и от заглавието на темата. На никой не казвам не слагай газ или не карай на газ. Но не съм човек който сляпо ще повярва на нещо без да го проверя. А мойте проверки наклониха везните не към ГИ. Ходил съм, видял съм. Някой отиде ли да види в шоурума за какво става въпрос при Пандата на метан - едва ли. Но се твърди че е двупотопна техника.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                Scorpion_BV написа:
                                Като преди време на една астра (16 клапанова, инжекцион), хората им я направили да пали на бензин и да обръща автоматично. Тия изкубали копчето и си сложили от жигата копче дет да се пали на газ само. И идва и вика ми колата гърми, не работи.
                                Има ли проблем да се пали директно на газ? Аз съм с обикновенна ГУ и от известно време не е помирисвала бензин - пали си на газ от раз и студена и топла. Ако трабва ще я паля на бензин. Трябва ли?
                                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                                Коментар

                                Working...
                                X