Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нов ГИ и вече проблеми заради майстори!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    еми купих свещи НГК (по съвет на пичовете от AXM-auto магазина в София). премерих си кабелите днес но се оказа че не съм за свещи ами за кабели. не знам от дължината на отделния кабел ли е но съпротивленията им бяха доста различни като стойности. на 1ви цилиндар бехе точно 3.5кОм, втори - 3,25кОм а на трети 2,65кОм което е доста голяма разлика. на 4ти не спях да го извадя за да го премеря. но май ще трябват нови. дори мисля че са отигиналните БЕРУ които са си с колата.
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    Коментар


      #77
      Кабелите ти са с перфектни съпротивления, не ги сменяй без нужда.
      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

      Коментар


        #78
        simeon3000 написа:
        Кабелите ти са с перфектни съпротивления, не ги сменяй без нужда.
        Точно така е.Съпротивлението им е различно,защото зависи от дължината им.Стига с тези кабели и свещи.Всички само това сменявате,с нужда и без нужда.А хич не са малки цените на тези кабели.Направихте ги като консуматив.

        Коментар


          #79
          тука ме утрепахте, аз се си мислех че трябва да са с еднакви съпротивления, за това им слагат и допълнителни в лулите. но явно съм се объркал доволно. не можах да си намеря аутодатата за да видя там какво ще пише, но аз сам си се объркал доволно. Мерси много! тамън бех тръгнал да ги взимам ъпдейт:намерих си аутодатата ама защо ли никъде не намирам колко трябвада е съпротивлението на кабелите. намерих за свещите и за бобината но за кабелите нищо
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #80
            Ewing написа:
            тука ме утрепахте, аз се си мислех че трябва да са с еднакви съпротивления, за това им слагат и допълнителни в лулите. но явно съм се объркал доволно. не можах да си намеря аутодатата за да видя там какво ще пише, но аз сам си се объркал доволно. Мерси много! тамън бех тръгнал да ги взимам ъпдейт:намерих си аутодатата ама защо ли никъде не намирам колко трябвада е съпротивлението на кабелите. намерих за свещите и за бобината но за кабелите нищо
            В Аутодата тези данни не се дават.Съпротивленията на кабелите трябва да е толкова,колкото си ги измерил.И да плува в някакви граници съпротивлението няма нищо фатално.Напрежението в реално време е окоило 15-20 Кв,а тока,който тече през тях е нищожен.И спада на напрежение в тях е също нищожно.

            Коментар


              #81
              така, след смяна на свещите ефект нулев. като свалих тези то колата бяха идеални. керамиката вътре беше идеално бяла, никакви нагари никакви следи от масло или каквото и да е друго. метала идялно опушен с тъмно сив цвят. колата прдължава на студено като почнат да падат оборотите и в диапазона 1250-1150 оборота да прекъсва(това по време на загряване докато падат леко полеко оборотите). като загрее вече го няма проблемът. иначе на газ за сега върви има малко аномалии но върви и не гасне.
              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
              182A4.000 IAW49F
              LPG - Lovato EasyFast
              ----------------------------
              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

              Коментар


                #82
                Това по принип е до настройки на газовия комп. Ловато по принцип имат малко проблеми с настройките и иска доста точно да се направят. А прекъсването *по този начин който го обясни* няма да го отстраниш нито със свещи нито със кабели а само с настройка на газовия комп. Ще обясня на кратко какво точно се получава и защо. Бензиновия комп на тази кола е само адаптивен и се настройва сам към промяната на датчиците. Газивия комп в тези обороти *който създава проблем* подава малко повече газ и бензиновия комп го засича и сваля времената на бензиновите дюзи а от там и обеднява сместа и от тук при определени обороти прави така до като не започне да работи ламбда сондата че компа пак да си въведе корекциите според бензина.

                Коментар


                  #83
                  qnisZ написа:
                  Това по принип е до настройки на газовия комп. Ловато по принцип имат малко проблеми с настройките и иска доста точно да се направят. А прекъсването *по този начин който го обясни* няма да го отстраниш нито със свещи нито със кабели а само с настройка на газовия комп. Ще обясня на кратко какво точно се получава и защо. Бензиновия комп на тази кола е само адаптивен и се настройва сам към промяната на датчиците. Газивия комп в тези обороти *който създава проблем* подава малко повече газ и бензиновия комп го засича и сваля времената на бензиновите дюзи а от там и обеднява сместа и от тук при определени обороти прави така до като не започне да работи ламбда сондата че компа пак да си въведе корекциите според бензина.
                  по-точно описание надали може да се даде ! послушай колегата и няма да съжаляваш.

                  Коментар


                    #84
                    аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.
                    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                    182A4.000 IAW49F
                    LPG - Lovato EasyFast
                    ----------------------------
                    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                    Коментар


                      #85

                      Коментар


                        #86
                        Ewing написа:
                        аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.
                        слушаш... но не разбираш.предположенията ти не ти решават проблема, поради неразбирането ти ( извинявай ако го възприемаш като обида - не е това целта ми !)свържи се на ЛС със Янко, след като не намираш кадърен газаджия около теб.или просто си карай колата и не й обръщай внимание - и това е решениеБобо правилно е видял проблема, но той не се занимава с газ и не би го решил - освен с махане на АГУ-то

                        Коментар


                          #87
                          deadairplane написа:
                          Ewing написа:
                          аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.
                          Ходил си на авио изложението. Трябваше на връщане да се качиш на Витоша Разгледай снимките от там, ако знаеш кой е QnisZ
                          да до там ходих . но това другото за Витоша и за QniZ не го разбрах иначе за него от форума знам.а за снимките... къде са, да ги разгледам?
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #88
                            u_bo написа:
                            или просто си карай колата и не й обръщай внимание - и това е решениеБобо правилно е видял проблема, но той не се занимава с газ и не би го решил - освен с махане на АГУ-то
                            Дааа,ти си прав че Бобо правилно е видял проблема.И си прав,че проблема се решава чрез отстраняване на АГУ-то.И още един път си прав,че може да се кара колата като се правиш че нищо и няма и не и обръщаш внимание.Но трябва да имаш желязна нервна система.Аз подкрепям първото решение.

                            Коментар


                              #89

                              Коментар


                                #90
                                deadairplane написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                u_bo написа:
                                или просто си карай колата и не й обръщай внимание - и това е решениеБобо правилно е видял проблема, но той не се занимава с газ и не би го решил - освен с махане на АГУ-то
                                Дааа,ти си прав че Бобо правилно е видял проблема.И си прав,че проблема се решава чрез отстраняване на АГУ-то.И още един път си прав,че може да се кара колата като се правиш че нищо и няма и не и обръщаш внимание.Но трябва да имаш желязна нервна система.Аз подкрепям първото решение.
                                А бе пич като не ти харесва газта не пиши в тоя раздел бе!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Аман от разбирачи.
                                Точно обратното.МНОГО ми харесва газта.Ползвам я за газов котлон,газова горелка,газова отоплителна печка и добре си върши работата,но за ДВГ не става.

                                Коментар

                                Working...
                                X