Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нов ГИ и вече проблеми заради майстори!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    stenli написа:
    Газовата инжекция само чете от сондата и не прави емулация. Просто трябва да се обучи добре и всичко ще е наред.
    Не е точно така почти всяка газ инжекция има емулаия на дюзи *самопостарите са с външна емулация* а някой имат и симолатори на ламбда сонда въпреки че аз не се сещам за какво им е. Специялно тази има.

    Коментар


      #62
      dudulia написа:
      Колега,сори че пиша преди да съм изчел цялата тема,но ако съм разбрал правилно ти си с газов инжекцион?След като си с такъв не ти трябват емулатори на дюзите и на ламбда сондата или поне доколкото на мен ми е известно не ти трябват.Ако се прекъсне ламбда сондатата и се емулира,то от къде ЕКУ-то (бензиново,респективно газово) ще знае каква е сместа?Мисля,че при ГИ връзването на ламбда сондата има контролна функция за мониторинг или поне при някои модели 100% е така,а корекцията на инжекторното време се прави на база инжекторно време определено от бензиновото ЕКУ.Относно емулирането на дюзите,то това трябва да го прави автоматично ЕКУ-то на ГИ.
      Да след като един път е настроен ГИто не ползва ламбда сондата но не е така при настройката на самото ГИ. там я ползва както и МАП сензора.

      Коментар


        #63
        Stefan Hadjov написа:
        Ewing написа:
        biker_81 написа:
        Ewing написа:
        ами не е имало грешки преди понеже както каза преди работеше супер. пък и като я купувах преди 3-4 месеца я карах пак лри Бобо и каза че всичко и било наред. никакви грешки никакви проблеми и т.н.иначе единствената грешка която даде вчерабеше за ламбда-та. сега ще я покарам няколко дена на бензин и в понеделник ще видим какво ще кажат газаджиите. специално ще ги питам и за това как е вързана сондата. интересно ми е само как газовиа ЕКУ копира инжекторното време, като вкюча на газ нали тези дюзи се изключват. или то копита даните само 1 пат и после си прави по тях някви сметки. или при всяко включване на газ копира последните времена от на бензин. малко сами омещани нешата. аз не знам дори бензиновото ЕКУ дали работи по време на газ понеже ще трупа грешки. и от дюзи и от ламбда сона и от дебитомери и т.н.абе омешана работа. ще ги разпитам подробно газаджиите че така не ми харесва ако трупа крешки.п.с.абе май съвсем са ми неясни нещата и да не пиша глупости ще видим какво ще излезе. уж четах четах за ГИ ма пак не съм разбрал като че ли
        разбира се че работи,кой ще ти дава искрата и аванса иначе
        ами значи кой ще каже на бензиновото ЕКИ за ламбда сондата. нали режима и на работа на газ не е същия като на бензин. и съответно докато работи газовото ЕКУ, бензиновото ще трупа грешки от ламбдата понеже ще дава странни данни. има ли начин за байпасване на лабдата за бензиновото ЕКУ и връзването на нейно място на емилатор за да не трупа грешки?
        Kaто ви чета постовете виждам как все повече ви става ясно,че газовия инжексион сравнен с бензиновия фабричен е един псевдоинжексион-менте.Ама голямо менте.Следи ламбда данните от бензиновия,след това ги умножава с някакви коефициенти и то в граници между 1,5 до 3,0.Па зависи и от налягането на газта и въобще едно нищо и половина.И за това са ви вечните проблеми.Не следи ли контролера непрекъснато ламбда данните и да прави непрекъснато корекции в реално време е менте работа за балъци.Но сте се хванали вече на играта и няма накъде.Карайте колкото може и това е.По безпроблемно возене ви желая.Подобни коментари в подобни теми оттук нататък ще бъдат считани за откровен спам и ще се санкционират с официално предупреждение!Модераторски екип на forum.fiat-bg.org
        Е пак ти ли бе!! Стига толкова чети и не давай акъл ако не си на ясно как стоят нещата. Не се сдържах, вече от толкова време ти се смея на постовете ама се сдържам но сега вече не, омръзна ми да ти чета глупости.

        Коментар


          #64
          Slavi_Lancia написа:
          .....Стенли сега без да съм го помислил ама ще питам нещо наи често така го правя Що да не може бензиновия комп да си управлява и газовите дюзи и въобще да няма газов комп, превключването ще сатва само между бензиновата и газовата реика, верно че на газ времената са други, мисля по дълги но това лесно се коригира с друг размер дюза и налягане на газта ???? не можели цялата работа да се изпълни толкова по просто само с една газова реика и съответните връзки.
          Слави това го правих преди година на един приятел от Ст. Загора. Става но не е както трябва понеже газта и зависи много от температурата и трябва да се въвеждат корекции по коефициенти според нея.

          Коментар


            #65
            qnisZ написа:
            Стига толкова чети и не давай акъл ако не си на ясно как стоят нещата. Не се сдържах, вече от толкова време ти се смея на постовете ама се сдържам но сега вече не, омръзна ми да ти чета глупости.
            Аз не давам акъл на никой,а пиша какво мисля.Ако бъркам и пиша глупости както казваш ме корегирай и ми посочи къде бъркам с аргументи някакви.Може и наистина да бъркам,но кажи ми къде и го обясни.Аз никога не съм те обидил в постовете си независимо дали съм съгласен или не.Така както пишеш,нищо не доказваш и все едно не съм го прочел.

            Коментар


              #66
              qnisZ написа:
              dudulia написа:
              Колега,сори че пиша преди да съм изчел цялата тема,но ако съм разбрал правилно ти си с газов инжекцион?След като си с такъв не ти трябват емулатори на дюзите и на ламбда сондата или поне доколкото на мен ми е известно не ти трябват.Ако се прекъсне ламбда сондатата и се емулира,то от къде ЕКУ-то (бензиново,респективно газово) ще знае каква е сместа?Мисля,че при ГИ връзването на ламбда сондата има контролна функция за мониторинг или поне при някои модели 100% е така,а корекцията на инжекторното време се прави на база инжекторно време определено от бензиновото ЕКУ.Относно емулирането на дюзите,то това трябва да го прави автоматично ЕКУ-то на ГИ.
              Да след като един път е настроен ГИто не ползва ламбда сондата но не е така при настройката на самото ГИ. там я ползва както и МАП сензора.
              много се радвам че и ти се включи в темата qnisZ. от целия спор малко ми се губят въпросите като ги задавам за това и теб да питам. благодаря ти предварително за отговора! казваш че ламбдата се ползва само за настройка на ГИ а след това не. но се оказа че и бензиновия компютър си работи през цялото време. Аз попитах по горе, дали при работа на газ ламдатата не дава грешни данни на бензиновия компютър (нали различни горива,различно горене респективно темература на газовете) и как може да се коригира това. защото ако я полва само ри настойка ясно защо е дала колата грешка с ламбдата. но после има ли начин след настройката на да не го прави че в противен случай ще си трупа греки непрекъснато. Мерси много още веднъж!
              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
              182A4.000 IAW49F
              LPG - Lovato EasyFast
              ----------------------------
              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

              Коментар


                #67

                Коментар


                  #68
                  такааааа, газадйиите погледнаха и всичко било наред. направи малко по финни настройки за да може данните който дава ламбдата да са същите като на бензин за да не трупа грешки. явно така се прави без емулатор. за сега всичко е наред както на газ така и на бензин. е не на 100% има малко колебания но са в рамикте на 1% от времето за работа на двигателя. да се надяваме че всичко ще е наред тези дни.Благодаря на всички отзовалите на зовът ми за помощ. колямо БЛАГОДАРЯ!п.с.а да знае някой къде се намира буксата за OBD оказа се че мойта (по всички каталози) трябва да има но не можахме с майстора да я намерим. дори и аутодатата дава да има.
                  Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                  182A4.000 IAW49F
                  LPG - Lovato EasyFast
                  ----------------------------
                  "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                  Коментар


                    #69
                    Не си с ODB. С нормална три пинова букса си но имаш само два жички в нея. Намира се на кутията на релетата FUSE дето пише от дясно на казанчето за хидравлиакта ако се пред колата застанал. Там са две букси закачени. Едната е за компютъра на колата.
                    KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                    Land Rover Discovery 2.5TD '94
                    EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                    EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                    EX: Fiat Regata 1.7D '84

                    Коментар


                      #70
                      Буксата за диагностика е закачена за капака на MAP сензора. Тази, която ти казва колегата, е същата на външен вид, но е за ABS-a.Едит: След 05.99 би трябвало действително да е с OBD вътре в купето при бушоните. За това последното не съм 100% все пак.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #71
                        При новия мотор с пласмасовите тръби буксата е там където му казвам. За Марея говоря. За Браво и Брава може и да е на друго място. На Мареа са и двете букси там за АБС-а и за ЕКУ-то. Едната е от пред на кутията другата от страни.
                        Прикачени файлове
                        KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                        Land Rover Discovery 2.5TD '94
                        EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                        EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                        EX: Fiat Regata 1.7D '84

                        Коментар


                          #72
                          wwalker: да мойта е 11 месец на 99 година и майстора за това се зачуди и гледахме по аутодати и т.н. иначе Scorpion_BV е прав точно там са. като ходя при Бобо и той там връзва неговия компютър. газаджията има за четене на OBD и за това гледахме за да може да види какви са грешките и на бензин, но явно ако има грешки ще трябва да ги трия другаде.иначе гледахме и при бушоните и няма.
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #73
                            Ако буксите са ти като на снимката нямаш ODB. Иначе диагностика и чистене на грешки може да ти се направи навсякъде където имат VISA.
                            KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                            Land Rover Discovery 2.5TD '94
                            EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                            EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                            EX: Fiat Regata 1.7D '84

                            Коментар


                              #74
                              Scorpion_BV написа:
                              Ако буксите са ти като на снимката нямаш ODB. Иначе диагностика и чистене на грешки може да ти се направи навсякъде където имат VISA.
                              значи нямам . ако се наложи ще проверя в Хеед, с какъв сифтуер са, че са ми близо до газаджиите. иначе човека днеска само настой някаква таблица и то около 1000-те оборота. и да се надяваме че няма да трупа повече грешки.
                              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                              182A4.000 IAW49F
                              LPG - Lovato EasyFast
                              ----------------------------
                              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                              Коментар


                                #75
                                Ако ти настроят правилно сместа на газ ламбдата не трябва да отчита грешни стойности или иначе казано много богата или много бедна смес и не трябва да вкарва грешки. Все пак имаи едно на ум за самоадаптацията. Според мен понякога и добре настроена газова може да се избъзика само заради калпава газ...
                                KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                                Land Rover Discovery 2.5TD '94
                                EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                                EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                                EX: Fiat Regata 1.7D '84

                                Коментар

                                Working...
                                X