stenli написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нов ГИ и вече проблеми заради майстори!!!
Collapse
X
-
dudulia написа:Колега,сори че пиша преди да съм изчел цялата тема,но ако съм разбрал правилно ти си с газов инжекцион?След като си с такъв не ти трябват емулатори на дюзите и на ламбда сондата или поне доколкото на мен ми е известно не ти трябват.Ако се прекъсне ламбда сондатата и се емулира,то от къде ЕКУ-то (бензиново,респективно газово) ще знае каква е сместа?Мисля,че при ГИ връзването на ламбда сондата има контролна функция за мониторинг или поне при някои модели 100% е така,а корекцията на инжекторното време се прави на база инжекторно време определено от бензиновото ЕКУ.Относно емулирането на дюзите,то това трябва да го прави автоматично ЕКУ-то на ГИ.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Ewing написа:biker_81 написа:Ewing написа:ами не е имало грешки преди понеже както каза преди работеше супер. пък и като я купувах преди 3-4 месеца я карах пак лри Бобо и каза че всичко и било наред. никакви грешки никакви проблеми и т.н.иначе единствената грешка която даде вчерабеше за ламбда-та. сега ще я покарам няколко дена на бензин и в понеделник ще видим какво ще кажат газаджиите. специално ще ги питам и за това как е вързана сондата. интересно ми е само как газовиа ЕКУ копира инжекторното време, като вкюча на газ нали тези дюзи се изключват. или то копита даните само 1 пат и после си прави по тях някви сметки. или при всяко включване на газ копира последните времена от на бензин. малко сами омещани нешата. аз не знам дори бензиновото ЕКУ дали работи по време на газ понеже ще трупа грешки. и от дюзи и от ламбда сона и от дебитомери и т.н.абе омешана работа. ще ги разпитам подробно газаджиите че така не ми харесва ако трупа крешки.п.с.абе май съвсем са ми неясни нещата и да не пиша глупости ще видим какво ще излезе. уж четах четах за ГИ ма пак не съм разбрал като че ли
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:.....Стенли сега без да съм го помислил ама ще питам нещо наи често така го правя Що да не може бензиновия комп да си управлява и газовите дюзи и въобще да няма газов комп, превключването ще сатва само между бензиновата и газовата реика, верно че на газ времената са други, мисля по дълги но това лесно се коригира с друг размер дюза и налягане на газта ???? не можели цялата работа да се изпълни толкова по просто само с една газова реика и съответните връзки.
Коментар
-
qnisZ написа:Стига толкова чети и не давай акъл ако не си на ясно как стоят нещата. Не се сдържах, вече от толкова време ти се смея на постовете ама се сдържам но сега вече не, омръзна ми да ти чета глупости.
Коментар
-
qnisZ написа:dudulia написа:Колега,сори че пиша преди да съм изчел цялата тема,но ако съм разбрал правилно ти си с газов инжекцион?След като си с такъв не ти трябват емулатори на дюзите и на ламбда сондата или поне доколкото на мен ми е известно не ти трябват.Ако се прекъсне ламбда сондатата и се емулира,то от къде ЕКУ-то (бензиново,респективно газово) ще знае каква е сместа?Мисля,че при ГИ връзването на ламбда сондата има контролна функция за мониторинг или поне при някои модели 100% е така,а корекцията на инжекторното време се прави на база инжекторно време определено от бензиновото ЕКУ.Относно емулирането на дюзите,то това трябва да го прави автоматично ЕКУ-то на ГИ.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
deadairplane
-
такааааа, газадйиите погледнаха и всичко било наред. направи малко по финни настройки за да може данните който дава ламбдата да са същите като на бензин за да не трупа грешки. явно така се прави без емулатор. за сега всичко е наред както на газ така и на бензин. е не на 100% има малко колебания но са в рамикте на 1% от времето за работа на двигателя. да се надяваме че всичко ще е наред тези дни.Благодаря на всички отзовалите на зовът ми за помощ. колямо БЛАГОДАРЯ!п.с.а да знае някой къде се намира буксата за OBD оказа се че мойта (по всички каталози) трябва да има но не можахме с майстора да я намерим. дори и аутодатата дава да има.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
wwalker: да мойта е 11 месец на 99 година и майстора за това се зачуди и гледахме по аутодати и т.н. иначе Scorpion_BV е прав точно там са. като ходя при Бобо и той там връзва неговия компютър. газаджията има за четене на OBD и за това гледахме за да може да види какви са грешките и на бензин, но явно ако има грешки ще трябва да ги трия другаде.иначе гледахме и при бушоните и няма.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Ако буксите са ти като на снимката нямаш ODB. Иначе диагностика и чистене на грешки може да ти се направи навсякъде където имат VISA.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ако ти настроят правилно сместа на газ ламбдата не трябва да отчита грешни стойности или иначе казано много богата или много бедна смес и не трябва да вкарва грешки. Все пак имаи едно на ум за самоадаптацията. Според мен понякога и добре настроена газова може да се избъзика само заради калпава газ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар