ами не, то не копира данни от бензиновото, просто като минеш на газ, газовия комп спира бензиновите дюзи и почва да чете времената на бензиновия прави си разни сметки там ако въобще си прави и си деиства с газовите инжектори, затова не са нужни и имулатори, имулатора си го има в някъв вид в газовия комп, и бензиновия въобще не разбира че някои му е откраднал дюзите, бе малко паразит си пада газовия в случаия, всичко на готово чака затова и налягането на газта е много важен фактор да е точно колкото е иначе се променят времената и бенз компа се учи на много лоши неща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нов ГИ и вече проблеми заради майстори!!!
Collapse
X
-
За БСМ мога да кажа точно какво изчислява еку то на газовия инжекцион. Умножава с определен коефицент времето за което се отваря бензионвата дюза. Този коефицент вариара в зависимост от оборотите на двигателя. При обучаването двигателя се държи на около 3000 оборота и започва превключване от бензин на газ и обратно като се сравняват показателите на ламбда сондата и се коригира коефицента докато се получат еднакви стойности. След това се прави осредняване за различните оборти на двигателя според това какъв режим на каране сте избрали икономичен. нормален и спортен. Стойността на коефицента е между 1.5 и 3 /ориентировъчно/ ако ЕКУ то не успее да постигне равни резултати на бензин и на газ при обучението според това дали трябва по-малък или по-голям коефицент дава информация да се коригира размера на дюзите. Отделно има възможност и за ръчна корекция на този коефицент. Предполагам на този принцип работят и другите типове ГИ.
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:ами не, то не копира данни от бензиновото, просто като минеш на газ, газовия комп спира бензиновите дюзи и почва да чете времената на бензиновия прави си разни сметки там ако въобще си прави и си деиства с газовите инжектори, затова не са нужни и имулатори, имулатора си го има в някъв вид в газовия комп, и бензиновия въобще не разбира че някои му е откраднал дюзите, бе малко паразит си пада газовия в случаия, всичко на готово чака затова и налягането на газта е много важен фактор да е точно колкото е иначе се променят времената и бенз компа се учи на много лоши неща.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
biker_81 написа:Ewing написа:ами не е имало грешки преди понеже както каза преди работеше супер. пък и като я купувах преди 3-4 месеца я карах пак лри Бобо и каза че всичко и било наред. никакви грешки никакви проблеми и т.н.иначе единствената грешка която даде вчерабеше за ламбда-та. сега ще я покарам няколко дена на бензин и в понеделник ще видим какво ще кажат газаджиите. специално ще ги питам и за това как е вързана сондата. интересно ми е само как газовиа ЕКУ копира инжекторното време, като вкюча на газ нали тези дюзи се изключват. или то копита даните само 1 пат и после си прави по тях някви сметки. или при всяко включване на газ копира последните времена от на бензин. малко сами омещани нешата. аз не знам дори бензиновото ЕКУ дали работи по време на газ понеже ще трупа грешки. и от дюзи и от ламбда сона и от дебитомери и т.н.абе омешана работа. ще ги разпитам подробно газаджиите че така не ми харесва ако трупа крешки.п.с.абе май съвсем са ми неясни нещата и да не пиша глупости ще видим какво ще излезе. уж четах четах за ГИ ма пак не съм разбрал като че лиФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:biker_81 написа:Ewing написа:ами не е имало грешки преди понеже както каза преди работеше супер. пък и като я купувах преди 3-4 месеца я карах пак лри Бобо и каза че всичко и било наред. никакви грешки никакви проблеми и т.н.иначе единствената грешка която даде вчерабеше за ламбда-та. сега ще я покарам няколко дена на бензин и в понеделник ще видим какво ще кажат газаджиите. специално ще ги питам и за това как е вързана сондата. интересно ми е само как газовиа ЕКУ копира инжекторното време, като вкюча на газ нали тези дюзи се изключват. или то копита даните само 1 пат и после си прави по тях някви сметки. или при всяко включване на газ копира последните времена от на бензин. малко сами омещани нешата. аз не знам дори бензиновото ЕКУ дали работи по време на газ понеже ще трупа грешки. и от дюзи и от ламбда сона и от дебитомери и т.н.абе омешана работа. ще ги разпитам подробно газаджиите че така не ми харесва ако трупа крешки.п.с.абе май съвсем са ми неясни нещата и да не пиша глупости ще видим какво ще излезе. уж четах четах за ГИ ма пак не съм разбрал като че ли
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Ewing написа:biker_81 написа:Ewing написа:ами не е имало грешки преди понеже както каза преди работеше супер. пък и като я купувах преди 3-4 месеца я карах пак лри Бобо и каза че всичко и било наред. никакви грешки никакви проблеми и т.н.иначе единствената грешка която даде вчерабеше за ламбда-та. сега ще я покарам няколко дена на бензин и в понеделник ще видим какво ще кажат газаджиите. специално ще ги питам и за това как е вързана сондата. интересно ми е само как газовиа ЕКУ копира инжекторното време, като вкюча на газ нали тези дюзи се изключват. или то копита даните само 1 пат и после си прави по тях някви сметки. или при всяко включване на газ копира последните времена от на бензин. малко сами омещани нешата. аз не знам дори бензиновото ЕКУ дали работи по време на газ понеже ще трупа грешки. и от дюзи и от ламбда сона и от дебитомери и т.н.абе омешана работа. ще ги разпитам подробно газаджиите че така не ми харесва ако трупа крешки.п.с.абе май съвсем са ми неясни нещата и да не пиша глупости ще видим какво ще излезе. уж четах четах за ГИ ма пак не съм разбрал като че лиФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
За колегата Stefan Hadjov не е много трудно да стигнеш сам до този извод но ще ти помогна. Времето за отваряне на бензиновите дюзи се коригира от Л сондата така ли е ? След като времето за отваряне на газовите инжектори е свързано с времето за отваряне на бензиновите инжектори какъв е извода ? Когато при 3000 сигнала на Л сондата е еднакъв както при бензин така и при газ и по определена графика това се смята за другите режими на мотора дали времето за впръскване на газовите инжектори не се коригира от Л сондата? Относно налягането на газта след изпарителя - то се променя в зависимост от разреждането в всмукателня колектор и разликата на налегането на газта и колектора е константа както при бензионовия инжекцион подава се вакуум от колектора към изпарителя също както към регулатора на налягането на бензина. Надявам се си достатъчно умен да си отговориш сам на тези въпроси.
Коментар
-
stenli написа:За колегата Stefan Hadjov не е много трудно да стигнеш сам до този извод но ще ти помогна. Времето за отваряне на бензиновите дюзи се коригира от Л сондата така ли е ? След като времето за отваряне на газовите инжектори е свързано с времето за отваряне на бензиновите инжектори какъв е извода ? Когато при 3000 сигнала на Л сондата е еднакъв както при бензин така и при газ и по определена графика това се смята за другите режими на мотора дали времето за впръскване на газовите инжектори не се коригира от Л сондата? Относно налягането на газта след изпарителя - то се променя в зависимост от разреждането в всмукателня колектор и разликата на налегането на газта и колектора е константа както при бензионовия инжекцион подава се вакуум от колектора към изпарителя също както към регулатора на налягането на бензина. Надявам се си достатъчно умен да си отговориш сам на тези въпроси.
Коментар
-
.....Стенли сега без да съм го помислил ама ще питам нещо наи често така го правя Що да не може бензиновия комп да си управлява и газовите дюзи и въобще да няма газов комп, превключването ще сатва само между бензиновата и газовата реика, верно че на газ времената са други, мисля по дълги но това лесно се коригира с друг размер дюза и налягане на газта ???? не можели цялата работа да се изпълни толкова по просто само с една газова реика и съответните връзки.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
stenli написа:След като не можеш да направиш разлика от газов инжекцион и конвенционалан газова уредба спора е излишен !Хората са го казали насила на човек можеш да вземеш но не и да дадеш !
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:.....Стенли сега без да съм го помислил ама ще питам нещо наи често така го правя Що да не може бензиновия комп да си управлява и газовите дюзи и въобще да няма газов комп, превключването ще сатва само между бензиновата и газовата реика, верно че на газ времената са други, мисля по дълги но това лесно се коригира с друг размер дюза и налягане на газта ???? не можели цялата работа да се изпълни толкова по просто само с една газова реика и съответните връзки.
Коментар
-
stenli написа:След като не можеш да направиш разлика от газов инжекцион и конвенционалан газова уредба спора е излишен !Хората са го казали насила на човек можеш да вземеш но не и да дадеш !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар