Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мнение за ГИ Ловато PLS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    мнение за ГИ Ловато PLS

    и така като за пореден пат така прехвалените с обслужването си сервизи на Фобос ми вързаха тенекия и по този начин непряко отказаха да ми взема 1200 лева се насочих към горепосочената марка Ловато за 1450 гроша.дали някой е монтирал и някакви впечатления да даде. ще съм адски благодарен. Знам че са добри като марка но за ГИ не съм чувал никои нищо да споменава.като заключение ще каза "ФОБОС - София" НЕ НЕ и пак НЕ. Отвратих се от отношението им към мен след като 2 седмици ме мотаха и дори се наложи да излезна от работа за да бия път 60км и повече за да ми откажат.но се отплеснах де малко убединих две теми в една но като че ли менията ви за Ловато-то ще са ми доста доста по полезни благодаря предварително
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    #2
    ловатото си е добр уредба , ако попаднеш на хора които си разбират от работата ще остонеш доволен .

    Коментар


      #3
      И от мен глас за Ловато, моя приятел ме послуша и си сложи преди година ловато за 1450 с монтажа, от тогава до сега е минал 30 000км и няма дерт. Понеже съм любопитко и съм се навирал да я разглеждам, та доста читаво изглежда като изработка и дюзите са тихички и лесни за обслужване ако се наложи да ги чистиш някои ден. Но наи важното е че работи безпроблемно и има много сервизи за тях.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        ами за сервиза, на около 15 минути от нас се оказа че е представителството на Ловато за София. та смятам че там добре ще я монтират. цената която ми казаха е същата. 1450 с каквато бутилка си харесам. Включително и такава с формата на резервната гума.беше ми любопитно за тази уредба как се държи на фиатите, че за тази марка коли мисля че препоръчват БРЦ но те са и доста нагоре в парите.определено ме навихте повече и повече за този ГИ
        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
        182A4.000 IAW49F
        LPG - Lovato EasyFast
        ----------------------------
        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

        Коментар


          #5
          Колега,защо си се спрял на Ловато?Аз ако съм на твое място бих попитал колко им струва инжектора,отделно от системата и тогава бихи предприел избора на уредба.За пример ще ти дам,че цената на цялата рейка инжектори на Rail,Valtek е приблизително равна на цената на един инжектор на БРЦ. Освен това Зенита ми дава доста по-добър разход,отколкото БРЦ-то и има много повече възможности за настройка,отколкото БРЦ.Вярно БРЦ-то не е давало дефект,откакто е сложено.Според мен не е лошо да посъбереш мнения и за Ланди,щом си се ориентирал към италианските системи.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            ..... забравих ти кажа, другата по евтина около 1100 лева италянска е Стефанели, мноооо проста системка което я прави безотказна. В софия има на няколко места.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              dudulia: колега позволи ми да не се съглася. цената на ГИ БРЦ е 1550 за стария модел или на новата им система от миналата година е 1750. ако не се лъжа в някои от системите ползват дюзи Реил или Матрикс. за скъпите инжектори мисля че има някакви Японски но не помня точно. та те били върха на сладоледа и били кам 250 лева едната (на дали ще си купя ).иначе Rpins уредбите които ги водят също от високия клас и цена около 2000 и нагоре са с и те са с Рейл (само за по ниските комплекти иначе за скапите са от тези с японските дюзи). така че мисля че за този диапазон 1000-1600 лева дюзите са все едни Иначе за настойките съм съгласен. не стига че на марковите настройките са орязани ами и кабелът за компютър е феноменалната сума. за ловато бил 240 лева. аз и за това се бях насчил първоначално към Фобос, но няма да са те иначе честно да с призная Stefaneli ми беше първия изпартиел на другат кола и нещо не бях доволен. вярно че не беше ГИ ами обикновена газова но ще разгледам и за тях.
              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
              182A4.000 IAW49F
              LPG - Lovato EasyFast
              ----------------------------
              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

              Коментар


                #8
                Ewing написа:
                dudulia: колега позволи ми да не се съглася. цената на ГИ БРЦ е 1550 за стария модел или на новата им система от миналата година е 1750. ако не се лъжа в някои от системите ползват дюзи Реил или Матрикс. за скъпите инжектори мисля че има някакви Японски но не помня точно. та те били върха на сладоледа и били кам 250 лева едната (на дали ще си купя ).иначе Rpins уредбите които ги водят също от високия клас и цена около 2000 и нагоре са с и те са с Рейл (само за по ниските комплекти иначе за скапите са от тези с японските дюзи). така че мисля че за този диапазон 1000-1600 лева дюзите са все едни Иначе за настойките съм съгласен. не стига че на марковите настройките са орязани ами и кабелът за компютър е феноменалната сума. за ловато бил 240 лева. аз и за това се бях насчил първоначално към Фобос, но няма да са те иначе честно да с призная Stefaneli ми беше първия изпартиел на другат кола и нещо не бях доволен. вярно че не беше ГИ ами обикновена газова но ще разгледам и за тях.
                Колега,не смея да твърдя,че ползват инжектори на рейл или матрикс,но дълбоко се съмнявам.Все пак може и да си прав.На мен ми е известно,че БРЦ ползват инжектори тяхно производство (БРЦ) и мерцедеса на инжекторите Кейхин.Както споменах Ланди Ренцо използват инжектори МЕД, които не са Рейл,Валтек или Матрикс. Мислил ли си по въпроса за полска уредба? И все пак най-важното е кой и как ще ти постави уредбата! Понеже имаше намерение да поставяш БРЦ,то бих те посъветвал да бягаш далече от БРЦ - Дружба!
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  Бе да си призная май най добре е за сега полската инжекция и относно цена и настройки. Не знам кой се е ровил и с какви инжекции но при мен има и Ловато с повечето италянски и полските и двата АГ Зенит и АЦ Стаг 200 и Стаг 300. За мен лично най добро като настройка и софт са Зенита и Стаг300 а и на двата може да сложиш каквито искаш дюзи до 1.0ом. Че и даже последния Стаг 300 си комуникира през ОБДИ буксата с бензиновия компи настройките става доста добри. :D

                  Коментар

                  Working...
                  X