и така като за пореден пат така прехвалените с обслужването си сервизи на Фобос ми вързаха тенекия и по този начин непряко отказаха да ми взема 1200 лева се насочих към горепосочената марка Ловато за 1450 гроша.дали някой е монтирал и някакви впечатления да даде. ще съм адски благодарен. Знам че са добри като марка но за ГИ не съм чувал никои нищо да споменава.като заключение ще каза "ФОБОС - София" НЕ НЕ и пак НЕ. Отвратих се от отношението им към мен след като 2 седмици ме мотаха и дори се наложи да излезна от работа за да бия път 60км и повече за да ми откажат.но се отплеснах де малко убединих две теми в една но като че ли менията ви за Ловато-то ще са ми доста доста по полезни благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мнение за ГИ Ловато PLS
Collapse
X
-
И от мен глас за Ловато, моя приятел ме послуша и си сложи преди година ловато за 1450 с монтажа, от тогава до сега е минал 30 000км и няма дерт. Понеже съм любопитко и съм се навирал да я разглеждам, та доста читаво изглежда като изработка и дюзите са тихички и лесни за обслужване ако се наложи да ги чистиш някои ден. Но наи важното е че работи безпроблемно и има много сервизи за тях.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
ами за сервиза, на около 15 минути от нас се оказа че е представителството на Ловато за София. та смятам че там добре ще я монтират. цената която ми казаха е същата. 1450 с каквато бутилка си харесам. Включително и такава с формата на резервната гума.беше ми любопитно за тази уредба как се държи на фиатите, че за тази марка коли мисля че препоръчват БРЦ но те са и доста нагоре в парите.определено ме навихте повече и повече за този ГИФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Колега,защо си се спрял на Ловато?Аз ако съм на твое място бих попитал колко им струва инжектора,отделно от системата и тогава бихи предприел избора на уредба.За пример ще ти дам,че цената на цялата рейка инжектори на Rail,Valtek е приблизително равна на цената на един инжектор на БРЦ. Освен това Зенита ми дава доста по-добър разход,отколкото БРЦ-то и има много повече възможности за настройка,отколкото БРЦ.Вярно БРЦ-то не е давало дефект,откакто е сложено.Според мен не е лошо да посъбереш мнения и за Ланди,щом си се ориентирал към италианските системи.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
..... забравих ти кажа, другата по евтина около 1100 лева италянска е Стефанели, мноооо проста системка което я прави безотказна. В софия има на няколко места.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
dudulia: колега позволи ми да не се съглася. цената на ГИ БРЦ е 1550 за стария модел или на новата им система от миналата година е 1750. ако не се лъжа в някои от системите ползват дюзи Реил или Матрикс. за скъпите инжектори мисля че има някакви Японски но не помня точно. та те били върха на сладоледа и били кам 250 лева едната (на дали ще си купя ).иначе Rpins уредбите които ги водят също от високия клас и цена около 2000 и нагоре са с и те са с Рейл (само за по ниските комплекти иначе за скапите са от тези с японските дюзи). така че мисля че за този диапазон 1000-1600 лева дюзите са все едни Иначе за настойките съм съгласен. не стига че на марковите настройките са орязани ами и кабелът за компютър е феноменалната сума. за ловато бил 240 лева. аз и за това се бях насчил първоначално към Фобос, но няма да са те иначе честно да с призная Stefaneli ми беше първия изпартиел на другат кола и нещо не бях доволен. вярно че не беше ГИ ами обикновена газова но ще разгледам и за тях.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:dudulia: колега позволи ми да не се съглася. цената на ГИ БРЦ е 1550 за стария модел или на новата им система от миналата година е 1750. ако не се лъжа в някои от системите ползват дюзи Реил или Матрикс. за скъпите инжектори мисля че има някакви Японски но не помня точно. та те били върха на сладоледа и били кам 250 лева едната (на дали ще си купя ).иначе Rpins уредбите които ги водят също от високия клас и цена около 2000 и нагоре са с и те са с Рейл (само за по ниските комплекти иначе за скапите са от тези с японските дюзи). така че мисля че за този диапазон 1000-1600 лева дюзите са все едни Иначе за настойките съм съгласен. не стига че на марковите настройките са орязани ами и кабелът за компютър е феноменалната сума. за ловато бил 240 лева. аз и за това се бях насчил първоначално към Фобос, но няма да са те иначе честно да с призная Stefaneli ми беше първия изпартиел на другат кола и нещо не бях доволен. вярно че не беше ГИ ами обикновена газова но ще разгледам и за тях.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Бе да си призная май най добре е за сега полската инжекция и относно цена и настройки. Не знам кой се е ровил и с какви инжекции но при мен има и Ловато с повечето италянски и полските и двата АГ Зенит и АЦ Стаг 200 и Стаг 300. За мен лично най добро като настройка и софт са Зенита и Стаг300 а и на двата може да сложиш каквито искаш дюзи до 1.0ом. Че и даже последния Стаг 300 си комуникира през ОБДИ буксата с бензиновия компи настройките става доста добри. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар