Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за газова Типо 1.4ие

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за газова Типо 1.4ие

    Здравейте сложих си обикновенна газова превключва към газ след форсиране има плочка колата е моно на бензин си върви добре на газ при ниските обороти си мени звука все едно глъхне след като ги дигне е по-добре но пак няма много ряз нормално ли е това не би ли трябвало отначало да има ряз а след това да умалява изпарителя е италиянски но незнам къде му пише марката

    #2
    ами колега и мойто типо е 1.4 ми но е нормално на газ да е по спънато иначе гори много и няма файда от газта като даваш същите парички за километър като на бензин

    Коментар


      #3
      оставих я на майстора седя цял ден отидох и си я прибрах както съм я оставил даже и майстора го нямаше а колата си седи отключена и с ключа на волана поразвъртяхме тук там с колегата уш я поизцентрихме на пръв поглед даде ми 10 смесен разход закрепихме я да не гасне но бяха твърде ниски оборотите 600-700 а по принцип са 850-900 с въртене неможахме да ги дигнеме малко опънахме и аванса на жилото странното е че си работеше добре после като истина пак гаснеше на свободна направи ми впечатление че като е слагал плочката на моноинжекцията майстора е махнал гументата гарнитура на моното която уплътнява с пластмасовата кутия на филтъра и то там си смуче въздух и малко гърлено звучи знам че гасненето е от въздуха питането ми е ако я сложа тази гарнитура и го оплътня там дали ще се оправят нещата ?

      Коментар


        #4
        ами според мен със сигурност но после пак центриране

        Коментар


          #5
          dsdd написа:
          оставих я на майстора седя цял ден отидох и си я прибрах както съм я оставил даже и майстора го нямаше а колата си седи отключена и с ключа на волана поразвъртяхме тук там с колегата уш я поизцентрихме на пръв поглед даде ми 10 смесен разход закрепихме я да не гасне но бяха твърде ниски оборотите 600-700 а по принцип са 850-900 с въртене неможахме да ги дигнеме малко опънахме и аванса на жилото странното е че си работеше добре после като истина пак гаснеше на свободна направи ми впечатление че като е слагал плочката на моноинжекцията майстора е махнал гументата гарнитура на моното която уплътнява с пластмасовата кутия на филтъра и то там си смуче въздух и малко гърлено звучи знам че гасненето е от въздуха питането ми е ако я сложа тази гарнитура и го оплътня там дали ще се оправят нещата ?
          И съгорно ама като сложиш тая гарнитура,помисли и за смяна на майстора!
          Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

          Коментар

          Working...
          X