Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне при изключена скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Shadowandust написа:
    На испарителя има врътка с нея се стабилизират оборотите като почне да прави така.Поне при моя е така.
    колега моя изпарител е същия,ще дадеш ли малко инфо накъде се завърта това което си оградил за да се стабилизарат оборотите че и моите като съм с над 80-90км/ч и дам на свободна и падат-колата гасне.и за какво е най-отдолу това със шестостена че един път го развих и излезе яко мизерия от там..конденз и ръжда в едно сякаш и мноо кофти миризма.
    1.6 16v Abarth

    Коментар


      #17
      Нека да ви питам от задния край на изпарителите ви излиза ли някакъв щуцер и маркуч? :D
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #18
        xtry написа:
        Shadowandust написа:
        На испарителя има врътка с нея се стабилизират оборотите като почне да прави така.Поне при моя е така.
        колега моя изпарител е същия,ще дадеш ли малко инфо накъде се завърта това което си оградил за да се стабилизарат оборотите че и моите като съм с над 80-90км/ч и дам на свободна и падат-колата гасне.и за какво е най-отдолу това със шестостена че един път го развих и излезе яко мизерия от там..конденз и ръжда в едно сякаш и мноо кофти миризма.
        Посоката няма значение важно е да ги стабилизираш когато колата е загряла напълно,демек да се включи перката и тогава маниполираш копчето.Значи при мен при всяка смяна на въздушен филтър или при промяна на външната температура си го връткам за не гасне или двигателя да не работи на пониски обороти.Сега като се стопливеднага се променя и работа на празен ход и съответно лека центровка с това копче.Поздрави!
        Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

        Коментар


          #19
          А това сигорно е някаква пробка за почистване а аз не сам я отварял и май е време .Нека колега който знае да каже?
          Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

          Коментар


            #20
            Не колега,не е пробка за боклуците.Принципно има и такава,но това е съвсем различно нещо и доколкото ми е известно влияе за изравняване на налягането в камерите,което пък спомага за по-добра регулировка и да не гасне.Имах някъде подробно описание на този принцип и при интерес мога да се опитам да го изровя и кача.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #21
              Shadowandust написа:
              xtry написа:
              Shadowandust написа:
              На испарителя има врътка с нея се стабилизират оборотите като почне да прави така.Поне при моя е така.
              колега моя изпарител е същия,ще дадеш ли малко инфо накъде се завърта това което си оградил за да се стабилизарат оборотите че и моите като съм с над 80-90км/ч и дам на свободна и падат-колата гасне.и за какво е най-отдолу това със шестостена че един път го развих и излезе яко мизерия от там..конденз и ръжда в едно сякаш и мноо кофти миризма.
              Посоката няма значение важно е да ги стабилизираш когато колата е загряла напълно,демек да се включи перката и тогава маниполираш копчето.Значи при мен при всяка смяна на въздушен филтър или при промяна на външната температура си го връткам за не гасне или двигателя да не работи на пониски обороти.Сега като се стопливеднага се променя и работа на празен ход и съответно лека центровка с това копче.Поздрави!
              ами колега тя колата като загрее пак си държи стабилни оборотите проблема ми е само на свободна като съм с над 80-90 км/ч.прочетох че ако запуша отпред дупката от въздуховода да не влиза много въздух може да се оправи.аз съм и със спортен филтър и може и това да е от някакво значение но днес мисля да пробвам
              1.6 16v Abarth

              Коментар


                #22
                re

                Колега, опитай да извадиш дебелия маркуч от въздуховода, който води към въздушния филтър, поне едната ми кола, която е на метан е така и работи, а когато го поставя отново започва да гасне при приблизителна скорост 80-90 км./ч.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  то и аз това казах бая по на зад,ама на колегата сигурно не му се вярва да е от това

                  Коментар


                    #24
                    Колеги,първо че вярвах че е от това що да не ми се вярва?аз ако не ви вярвах нямаше да споделям с вас.предималко пробвах но няма разлика.този дебелия маркуч изобщо го нямам и запуших дупката на въздуховода но както казах без промяна.има и някаква тънка тръба която пак е към въздушния после и нея запуших и пак без промяна пак огасва колата.някви други идеи от какво може да е ?
                    1.6 16v Abarth

                    Коментар


                      #25
                      Съжалявам, само това мога да споделя като опит. Всичко останало може само да те обърка повече, така че се довери на специалистите ако успеят да отстранят проблема.

                      Коментар


                        #26
                        на майстори нямам вяра,предпочитам тук от форума да разбера какъв ми е проблема от колеги от колкото да се учат на мойта кола в тоя град ’майсторите’
                        1.6 16v Abarth

                        Коментар


                          #27
                          xtry написа:
                          на майстори нямам вяра,предпочитам тук от форума да разбера какъв ми е проблема от колеги от колкото да се учат на мойта кола в тоя град ’майсторите’
                          Напълно си прав за майсторите.А това за въздуха който духа директно знам че не е добре,ето на моята езад фара да не е директно на струята.
                          Прикачени файлове
                          Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                          Коментар


                            #28
                            дали е възможно и затова че нямам кора под двигателя да се завихря яко въздуха и от там да е проблема?четох и такова нещо и друго незнам какво да си мисля дали може да е от това ?
                            1.6 16v Abarth

                            Коментар


                              #29
                              колега защо не вземеш да опиташ да си почистиш стъпковото моторче дето е за ниските обороти надявам се да става вапрос за колата от подписа ти 1.6 16В иначе и останалите съвети на колегите биха помогнали но ако то си е исправно и на колегата дето питаше за какво е пробката отдоло на испарителя да тя е точно за источване на маслото и конденза(мизерийте) който се натрупват пред мембраната за вакуум и е необходимо от време на време да се развива за да истекат да кажем на два три месеца успехи от мен на всички

                              Коментар


                                #30
                                чак сега попаднах на темата. Колегата bmahob нека да напише промени ли се нещо след смяната на кабелите. Живо ме интересува и мен проблема. Поздрави
                                Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                                Коментар

                                Working...
                                X